ایجاد حس اعتماد در مخاطبین مهمترین راهکار برای جذب مشتریان یک شرکت است که در این راستا تلاش میکنند دفتری زیبا، پرسنلی شیکپوش و مشاوری حرفهای را پیش روی مخاطب خود قرار دهند تا تاثیری مثبت روی حس اعتماد آنها داشته باشد.
اما اولین تماس مخاطب با یک چاپخانه پیش از مراجعه به آن و از وبسایت و شبکههای اجتماعی و حتی تصاویری که از لوکیشن گوگل دریافت میکند خواهد بود. و یک چاپخانه هرچه در این حوزه خود را حرفهای و توانمند نشان دهد میتواند تاثیر اولیه مناسبی روی مخاطب خود داشته باشد و او را با دیدی مثبت به دفتر فیزیکی خود دعوت کند.
از سوی دیگر حضور مخاطبین در فضای دیجیتال رو به افزایش است و با استفاده از ظرفیتهای این فضا میتوان مخاطبین زیادی را با کمک کمپینهای دیجیتال به سمت کسب و کار خود هدایت کرد.
طراحی سایت چاپخانه برای نگهداشت سهم بازار مشتریان
فضای آنلاین و اینترنت نقشی کلیدیتر را در حوزه چاپ و نشر بازی میکنند و اگر از این ظرفیتها به درستی استفاده نکنیم سهم بازار خود را به رقیبانی تازه نفس که خود را با ابزارهای دیجیتال چابکتر کردهاند واگذار خواهیم کرد.
این همان اتفاقی است که برای آژانسهای گردشگری افتاد و بسیاری از آنها به قدری سهم بازار از دست دادند که با وجود سابقه طولانی و حضور در بهترین نقاط شهر باز هم مشتریان سابق خود نیز از سرویسهای آنلاین برای رزرو اقامتگاه و پروازهای خود استفاده میکردند.
نقش طراحی سایت چاپخانه در جذب مشتریان تازه
حتی اگر مخاطب شما در نزدیکی محل دفتر حقوقی قرار داشته باشد ابتدا در گوگل جستوجو خواهد کرد: «شرکت خدمات رایانهای نزدیک من، برترین شرکت طراحی سایت در اصفهان یا..» آنجاست که ممکن است شما مخاطبی نزدیک به خودتان را به شرکتی که در فضای آنلاین، خود را بهتر ارائه کرده از دست بدهید. یا از بازار شهر یا محله خود سهمی کامل بردارید و حتی از شهرها و مناطق دیگر نیز مشتری تازه جذب کنید.
نقش وبسایت چاپخانه در تبدیل مخاطب به مشتری
شخصی که تجربه مثبتی از چاپخانه شما داشته باشد دوست خود را معرفی میکند که از خدمات مشاورهای موسسه استفاده کند فرد در اولین قدم سایت چاپخانه را جستوجو میکند و داخل وبسایت درمورد نیازش اطلاعاتی کسب میکند و در قدم بعدی فرم پر میکند یا تماس میگیرد.
یکی از کارکردهای سایت چاپخانه این است که از طریق سیستم مدیریت مشتری (CRM) از مرحلهای که او فرم پر کرده او را قدم به قدم برای مشتری شدن ترغیب کند و با آگاه سازی و پیگیری او را در سیستمی ساختار یافته به دریافت خدمت یا خرید محصول نزدیک کند و حتی اگر به دلایلی به نتیجه مورد انتظار نرسید بعد از شناسایی دلایل او را به عنوان مخاطبی که خدماتی حرفهای دریافت کرده و ممکن است زمانی دیگر به ما نیاز داشته باشد یا معرف چاپخانه به دوستانش باشد حفظ کند.
طراحی وبسایت شرکتی چقدر هزینهبر است؟
این موضوع بسیار به کارکردی که از وبسایت انتظار دارید، تعداد زبانی که برای آن در نظر گرفتید، شرکتی که با آن کار میکنید و تعداد صفحات کلیدی مورد نیاز شرکت بستگی دارد. ولی در شرکت دادهچین هزینه حدودی آن بین 5 تا 15 میلیون تومان است.
در طراحی وبسایت شرکتی به چه چیزی توجه کنیم؟
1. انتخاب شرکت مورد اعتماد
2. ظاهر کاربر پسند و دیزاین اختصاصی برای شرکت شما
3. سرعت وبسایت (از gtmetrix.comاین شاخص را بررسی کنید.)
4. امنیت وبسایت (استفاده از افزونههای اورجینال، هاست با کیفیت و..)
5. قابلیت توسعه بعد از تحویل کامل از شرکت طراح
در طراحی وبسایت شرکتی به چه چیزی توجه کنیم؟
1. کارنامه آنها را ببینید، و نمونههای آنها را با شاخصهای بالا بررسی کنید.
2. با افراد متفاوتی از تیم طراح وبسایت صحبت کنید.
3. ساختار شرکت از زمان پر کردن فرم تا بستن قرارداد را از حیث فرآیندی بررسی کنید.
4. از آنها پیشنهادنامه و پرپوزال بخواهید.
5. به صورت تصویری با آنها تماس داشته باشید.
ویژگیهای یک شرکت طراحی وبسایت خوب چیست؟
1. نمونه کارهای با کیفیت دارند.
2. شرکت هستند و چندین نفر روی هر پروژه کار میکنند.
3. فرآیند نیازسنجی، مشاوره و قرارداد مشخصی دارند.
4. زمانسنج و پیگیرانه برخورد میکنند.