logo wh

خدمات پشتیبانی وبسایت وردپرس

خدمات پشتیبانی وبسایت وردپرس یکی از خدمات تخصصی و حیاتی برای کسب و کارها است که به وبسایت کمک می‌کند همواره چابک و امن باقی بماند.

مثل یک حرفه ای با وب سایت خود تعامل کنید.

ما کی هستیم ؟

استودیو خلاقیت داده‌چین

استودیوی خلاقیت داده‌چین مجموعه‌ای است از مهارت‌های دیجیتال که در کنار کسب و کار‌های قرار می‌گیرد و آنها را از ابعاد مورد نیاز برای حضور حرفه‌ای در فضای آنلاین توانمند می‌کند. این خدمات از توسعه بستر دیجیتال مانند توسعه وبسایت و ابزارهای مدیریتی یکپارچه با آن تا ارائه خدمات محتوایی امتداد پیدا می‌کند. و این ترکیب کامل خدمات حاصل ۴ سال حضور پر رنگ در کنار کسب و کارهای متفاوت و توسعه گام به گام آنها در مسیر آنلاین شدن بوده است.

Logo
بکگراند

چه کسانی به داده‌چین اعتماد کرده‌اند

خدمات پشتیبانی وبسایت وردپرس

وردپرس در سال ۲۰۰۳ به عنوان یک پلتفرم وبلاگ نویسی شروع به کار کرد ولی در یک تغییر رویکرد فوق العاده به یک CMS بی نظیر تبدیل شد که اکنون ۴۳٪ از تمام وب سایت ها بر پایه‌ی آن توسعه پیدا کرده‌اند. اما مهم‌ترین مزیت وردپرس که متن باز بودن آن است که توسعه آن را ساده کرده ولی رفع ایرادات و نگهداری و بروز رسانی آن را سخت می‌کند و اینجا است که شرکت‌های پشتیبانی وردپرس به کمک کسب و کارها می‌آیند.

گوگل هر هفته ۷۰۰۰۰ وب سایت را به دلیل مسائل امنیتی در لیست سیاه قرار می دهد. طبق گزارش Sucuri ، ۶۱% از این وب‌سایت‌ها بر بستر وردپرسی بوده‌اند که بسته‌های بروزرسانی و امنیتی دریافت نکرده بوده‌اند.

اگر در مورد راه اندازی یک کسب و کار عالی آنلاین جدی هستید، باید وب سایت خود را به روز و ایمن نگه دارید. همچنین، شما باید فارغ از مسائل فنی مثل ویرایش‌های جزئی وب‌سایت، بهینه‌سازی سرعت، انجام پشتیبان‌گیری روزانه، به‌روزرسانی افزونه‌ها و تم‌ها، روی راه‌اندازی کسب‌وکار خود تمرکز کنید.

بنابراین، به نظر می‌رسد سرمایه گذاری روی یک برنامه تعمیر و نگهداری وردپرس برای وب سایتتان منطقی باشد.

در این راهنما به مسائل زیر خواهیم پرداخت:

  • مزایای کار با آژانس تعمیر و نگهداری وردپرس
  • چه چیزی باید در بسته نگهداری شما گنجانده شود؟
  • چهار نشانه واضح که زمان تعویض نمایندگی تعمیر و نگهداری فرا رسیده است
  • چگونه آژانسی مناسب برای خود و کسب و کارتان انتخاب کنید
  • چگونه می توان رابطه با آژانس خود را بهبود بخشید

بیایید زمینه‌های مختلفی را که برای شروع کار با یک آژانس تعمیر و نگهداری وردپرس در پای راست نیاز دارید، بررسی کنیم.

مزایای کار با آژانس تعمیر و نگهداری وردپرس

در ادامه به چند مورد از مزایای کار با یک آژانس تعمیر و نگهداری وردپرس را توضیح دادیم.

امنیت بهتر

طبق گزارش‌های آسیب‌پذیری هفتگی وردپرس امنیتی iThemes در سال ۲۰۲۱ که توسط WPScan پشتیبانی می‌شود، هر روز به‌طور میانگین حدود ۳۰۰۰۰ وب‌سایت هک می‌شوند. همچنین، تا به امروز،  WP Scan  ۱۶۲۸ آسیب‌پذیری فاش شده را شناسایی کرده است. ۹۷.۱ درصد به افزونه ها، ۲.۴ درصد به تم ها و تنها ۰.۰۵ درصد به فایل های اصلی وردپرس نسبت داده می شود.

چگونه یک وب سایت وردپرس هک شده می تواند به کسب و کار شما آسیب برساند:

  • وب سایت شما می تواند توسط گوگل به عنوان “ناامن” علامت گذاری شود. رتبه بندی ارگانیک و ترافیک شما مانند یک سنگ سقوط می‌کند و هفته ها یا حتی ماه ها طول می کشد تا بازیابی شوند.
  • یک وب‌سایت هک شده می‌تواند بدافزار را به بازدیدکنندگان شما گسترش دهد و علامت بدی بر شهرت کسب‌وکار شما بگذارد.
  • در صورت نقض داده‌ها، تمام جزئیات حساس کاربران شما – مانند گذرواژه ها، اطلاعات مالی و اطلاعات خصوصی – می‌توانند در معرض دید قرار گیرند یا در بازار سیاه فروخته شوند. این به شهرت شما نیز لطمه می زند و حتی آنها می تواند اقامه دعوی کند.
  • هکرها می توانند ایمیل های فیشینگ را از حساب میزبانی شما ارسال کنند. این منجر به شکایت از موسسات قضایی می‌شود، بنابراین ممکن است وب سایت شما بسته شود و حساب میزبانی شما بسته شود.

امیدوارم که کاملاً واضح گفته باشم که امنیت وب سایت شما چیزی نیست که بتوانید آن را ساده بگیرید.

یک سرویس نگهداری وردپرس بار بزرگی را در این زمینه از دوش شما برمی‌دارد. آنها یک استراتژی امنیتی خواهند داشت که به محافظت در برابر برخی از رایج ترین آسیب پذیری هایی که هکرها معمولاً از آنها سوء استفاده می کنند کمک می کند. روش‌های مورد استفاده می‌توانند از ورود ناخواسته به نصب وردپرس شما و پایگاه‌های داده مرتبط جلوگیری کنند، اسکن‌های منظم بدافزار را کامل کنند و درخواست‌های مشکوک را به وب‌سایت شما محدود کنند.

مدیریت به روز رسانی بهتر

مانند برنامه‌ای که در رایانه‌تان استفاده می‌کنید، وب‌سایت‌ها با نرم‌افزاری پشتیبانی می‌شوند که باید به‌روزرسانی شود. ویژگی‌های بیشتر، عملکرد بهتر و اصلاح آسیب‌پذیری‌ها، همگی بخشی از حفظ وب‌سایت شما هستند.

یک سرویس نگهداری وردپرس از به روز رسانی ها مراقبت می کند و اطمینان می دهد که همه چیز همانطور که انتظار می رود کار می‌کند. به‌روزرسانی‌ها به‌طور مرتب اعمال می‌شوند تا وب‌سایت شما به طور مداوم در اوج عملکرد کار کند.

اکثر سرویس‌های تعمیر و نگهداری دارای روال‌های به‌روزرسانی هستند، به طوری که اگر وب‌سایت شما به‌روزرسانی بدی دریافت کرد، می‌توانند به سادگی آن را به حالت قبل از بروزرسانی برگردانند.

عملکرد بهتر

مطالعات به طور مداوم نشان داده اند که سرعت بالای صفحه منجر به نرخ تبدیل بهتری می شود. طبق نظرسنجی انجام شده توسط Skilled.co، ۴۷ درصد از مشتریان انتظار دارند یک صفحه وب در ۲ ثانیه یا کمتر بارگیری شود. مطالعات انجام شده توسط شرکت نرم افزار مراقبت های بهداشتی هوش مصنوعی mPulse Mobile نشان داد که:

  • صفحاتی که در ۲.۴ ثانیه بارگذاری می شوند، ۱.۹٪ نرخ تبدیل دارند.
  • در ۳.۳ ثانیه، نرخ تبدیل ۱.۵٪ بود.
  • با اندازه گیری در ۴.۲ ثانیه، نرخ تبدیل کمتر از ۱٪ بود.
  • در ۵.۷+ ثانیه، نرخ تبدیل ۰.۶٪ بود.
 
خدمات پشتیبانی وردپرس

بنابراین برای تنها ۲.۴ ثانیه انتظار، نرخ تبدیل تنها یک سوم آن چیزی است که می تواند با یک وب سایت بهینه شده باشد. اگر این به اندازه کافی شما را متقاعد نمی کند، پس این واقعیت را در نظر بگیرید که بخش بزرگی از الگوریتم رتبه بندی گوگل بر اساس سرعت بارگذاری وب سایت شما محاسبه می شود. به همین دلیل، ارزش آن را دارد که مطمئن شوید سرعت بارگذاری و عملکرد وب سایت شما در بهترین حالت است.

یک آژانس تعمیر و نگهداری وردپرس حداقل باید مراقب سرعت وب سایت باشد. این را می توان با نصب یک سیستم کش و بهینه سازی اسکریپت ها و تصاویر به همراه استفاده از شبکه تحویل محتوا انجام داد تا اطمینان حاصل شود که سایت شما همیشه با سرعت برق کار می کند.

تغییرات سریع وب سایت

احتمالاً هر از گاهی به تغییرات کوچک وب سایت نیاز خواهید داشت. این تغییرات می تواند چیزی مانند افزودن یک صفحه جدید، ویرایش صفحه موجود، تغییر شماره تلفن در صفحه تماس یا جایگزینی چند تصویر باشد. علاوه بر این کارهای کوچک، ممکن است نیاز به افزودن قابلیت‌های جدید یا تعمیر موارد معیوب داشته باشید.

بسیاری از مسئولیت های فنی که برای نگهداری وب سایت وردپرس شما وجود دارد، اکنون می تواند توسط یک آژانس تعمیر و نگهداری وردپرس انجام شود. این امر شما را در مورد آنچه واقعاً ضروری است نگران می کند: مدیریت کسب و کار خود با پتانسیل کامل آن

تیمی از کارشناسان در اختیار شماست

با خدمات تعمیر و نگهداری اگر مشکلی را تجربه کردید، کارشناسانی که در اختیار شما هستند احتمالاً قبلاً آن را دیده‌اند و مراحل دقیق لازم برای اجرای کارها را همانطور که انتظار می‌رود می‌دانند.

مقیاس پذیری آسان

وقتی یک آژانس تعمیر و نگهداری وردپرس را استخدام می‌کنید، اساساً تیمی از توسعه دهندگان خبره در اختیار دارید. بسته به نیازهای خاص کسب و کارتان، می‌توانید به راحتی به یک برنامه تعمیر و نگهداری بالاتر ارتقا دهید یا اگر این همان چیزی است که کسب و کار شما به آن نیاز دارد، به سادگی آن را کاهش دهید. وقتی مسیر توسعه داخلی را دنبال می کنید، منابع شما همیشه با تعداد افرادی که استخدام می کنید محدود می شود.

چه چیزی باید در بسته نگهداری شما گنجانده شود؟

ما دریافتیم که ارائه دهندگان خدمات مختلف سطوح مختلفی از خدمات را ارائه می‌دهند. قبل از استخدام یک آژانس تعمیر و نگهداری وردپرس، از وب سایت آنها بازدید کنید و به دنبال یک طرح کلی از آنچه در برنامه آنها گنجانده شده است باشید.

در اینجا کلیاتی از خدمات ضروری در یک بسته تعمیر و نگهداری ذکر شده است:

به روز رسانی هسته، افزونه ها و تم وردپرس

تیم وردپرس تقریباً دو بار در سال به‌روزرسانی‌های اصلی جدید را برای هسته وردپرس منتشر می‌کند، در حالی که به‌روزرسانی‌های جزئی در صورت نیاز، به‌ویژه برای رفع اشکال‌ها یا مسائل امنیتی ارائه می‌شوند.

علاوه بر این، بسته به تعداد افزونه هایی که استفاده می‌کنید، باید هر سال چند به روز رسانی بیشتر انجام دهید تا مطمئن شوید که وب سایت شما ایمن است و همانطور که انتظار می رود به کار خود ادامه می‌دهد.

word-image-1

بکاپ گیری

من نمی‌توانم به اندازه کافی بر اهمیت بکاپ گیری از داده‌های شما چه در محل و چه از راه دور تأکید کنم. این بکاپ‌گیری‌ها چندین بار در حرفه‌ام هزاران دلار و به معنای واقعی کلمه صدها ساعت کار برای من ذخیره کرده است.

با ایجاد پشتیبان‌گیری منظم برای وب‌سایت خود، در صورت هک وب‌سایت، خطای به‌روزرسانی محتوا توسط یکی از همکارانتان، نقض داده‌ها یا صرفاً خرابی سرور که قابل بازیابی نیست، ایمن خواهید ماند.

این بروز رسانی متناسب با خدمات یا محصول شما از یک استراتژی بکاپ گیری پیگیری می‌کند که آن را شرکت پشتیبانی وبسایت شما تعیین می‌کند.

امنیت وب سایت

اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان از دردسر دور بماند، نظارت بر امنیت وب‌سایت، داده‌های مشتری، و سایر دارایی‌های دیجیتال حساس مرتبط، یک وظیفه اجباری است. به همین دلیل است که آژانس شما باید در بسته نگهداری خود اقدامات امنیتی فعال و واکنشی و بازیابی کامل وب سایت را در صورت رخنه یا خرابی سرور در نظر بگیرد.

مانیتورینگ سرور و آپتایم

هنگامی که وب سایت شما با مشکلات فنی مواجه است، یک سرویس نظارت بر زمان به سرعت به شما هشدار می‌دهد. حدس زدن اینکه داشتن یک وب سایت آفلاین برای چند ساعت یا حتی روز می تواند هزینه زیادی از نظر رتبه بندی و مهمتر از همه درآمد برای شما داشته باشد، سخت نیست.

ارائه دهندگان تعمیر و نگهداری قابل اعتماد همچنان با استفاده از ابزارهای قدرتمند بر زمان کار و خرابی شما نظارت می کنند و قبل از اینکه شما یا مشتریانتان مشکلی را مشاهده کنید، روی بازیابی سایت شما کار می کنند.

ویرایش وب سایت یا افزودن ویژگی های جدید

احتمالاً به تغییرات کوچک وب سایت مانند افزودن یک صفحه جدید، ویرایش صفحه موجود، تغییر شماره تلفن در صفحه تماس یا جایگزینی چند عکس نیاز خواهید داشت. علاوه بر این کارهای کوچک، ممکن است نیاز به افزودن قابلیت‌های جدید یا تعمیر موارد خراب داشته باشید.

اطمینان حاصل کنید که آژانس تعمیر و نگهداری وب سایت شما می تواند در این زمینه به شما کمک کند، زیرا این موارد به احتمال زیاد به زمان حساس هستند و شما زمان و یا تمایلی برای استخدام یک آژانس توسعه وب فقط برای انجام آن نخواهید داشت.

مشاوره

به خصوص برای مشتریان جدید، ضروری است که یک آژانس تعمیر و نگهداری بتواند دستورالعمل هایی را ارائه دهد یا به آنها کمک کند تا بفهمند به چه چیزی نیاز دارند یا چه راه حلی برای آنها مناسب تر است.

مشاوره

به خصوص برای مشتریان جدید، ضروری است که یک آژانس تعمیر و نگهداری بتواند دستورالعمل هایی را ارائه دهد یا به آنها کمک کند تا بفهمند به چه چیزی نیاز دارند یا چه راه حلی برای آنها مناسب تر است.

درخواست مشاوره

گزارش

همراه داشتن گزارش کامل از فعالیت های انجام شده در ماه قبل الزامی می باشد.

یک آژانس تعمیر و نگهداری وب سایت خوب حداقل باید یک گزارش ماهانه ساده به شما ارائه دهد که تغییرات انجام شده در وب سایت شما، رقم آپتایم و سایر آمارهای مرتبط را برای شما خلاصه کند.

یک جمع بندی سریع: اکنون می دانید مزایای کار با یک آژانس تعمیر و نگهداری وردپرس چیست و بسته نگهداری شما حداقل باید شامل به روز رسانی هسته وردپرس، پلاگین ها و تم ها، پشتیبان گیری، امنیت وب سایت، نظارت بر سرور و زمان آپدیت، ویرایش وب سایت، زمان مشاوره و گزارش باشد.

چگونه آژانس تعمیر و نگهداری وردپرس مناسب را برای خود انتخاب کنید

از همان ابتدا می خواهم به شما اطلاع دهم که انتخاب شرکت تعمیر و نگهداری مناسب برای کسب و کار شما کار ساده‌ای نیست. این نیاز به زمان، صبر و یک برنامه خوب دارد. با این حال، هنگامی که آن را پیدا کردید، یک شریک قابل اعتماد در سفر تجاری خود خواهید داشت. این شریک از وب‌سایت شما مراقبت می‌کند و برای سایر موارد مهم به شما وقت می‌دهد.

اهداف خود را مشخص کنید

اولین قدمی که باید بردارید این است که تصمیم بگیرید یک آژانس تعمیر و نگهداری وردپرس برای چه کاری می‌خواهید. این نباید کاری چالش برانگیز باشد.

با کمال تعجب، بسیاری از مشاغل این کار را به خوبی انجام نمی‌دهند. برخی دقیقاً نمی دانند که چرا آژانس می خواهند یا به نتیجه ای که می خواهند چگونه می رسند. سپس وقتی همه چیز طبق خواسته آنها پیش نمی‌رود، ناامید می شوند.

اگر اهداف شما ساده است، توضیح آنچه از یک آژانس تعمیر و نگهداری می خواهید آسان تر خواهد بود.

ارزش مهم است. قیمت، نه آنقدر که شما فکر می کنید

یکی از طاقت‌فرساترین مراحل در انتخاب آژانس تعمیر و نگهداری وردپرس این است که تصمیم بگیرید چقدر می‌خواهید برای این کارها هزینه کنید.

اما همیشه به خاطر داشته باشید که آژانسی می خواهید که به کسب و کار شما ارزش بیافزاید. البته ممکن است بودجه محدودی داشته باشید، اما سعی کنید در صورت انتخاب یک آژانس دیجیتال مارکتینگ برتر، به ارزشی که کسب و کار شما ممکن است به دست آورد فکر کنید. گاهی هزینه کم گران‌تر است!

تکالیف خود را انجام دهید

اگر چند شرکت در فهرست نهایی دارید که می‌خواهید با آنها پیش بروید، باید تمام اطلاعاتی را که می‌توانید درباره آن‌ها به دست آورید.

شما می توانید این کار را با بررسی وب سایت های آنها، خواندن نظرات درباره آنها و مرور حساب‌های رسانه‌های اجتماعی آنها انجام دهید.

همچنین، باید جلساتی را با نمایندگان آژانس برنامه ریزی کنید و سوالات مرتبط را از آنها بپرسید.

شروع کوچک

هنگامی که در مورد یک آژانس تصمیم گرفتید، یک تکلیف جزئی به آنها بدهید تا بتوانید عملکرد آنها را ارزیابی کنید و ببینید که آیا با نیازهای کلی شما مطابقت دارد یا خیر.

به عنوان مثال، می توانید از آنها بخواهید که وب سایت شما را بررسی کنند یا چند تغییر جزئی ایجاد کنند. ممیزی بینشی در مورد نحوه عملکرد وب سایت شما و مواردی که می تواند بهبود یابد به شما ارائه دهند. همچنین به شما نشان می‌دهد که آژانس چه چیزی را با چه سرعت و کیفیتی ارائه می‌دهد.

نتیجه

اول از همه، می خواهم از شما تشکر کنم که برای خواندن راهنمای ما وقت گذاشتید.

در مرحله دوم، بیایید خلاصه ای از چیزهایی را که یاد گرفتید انجام دهیم:

  • اکنون مزایای کار با یک آژانس نگهداری وردپرس را می دانید: امنیت بهتر، مدیریت و عملکرد به روز رسانی، تغییرات کوچک وب سایت، داشتن تیمی از متخصصان در اختیار شما، مقیاس پذیری آسان و گزارش گیری حرفه ای.
  • ما آنچه را که باید انتظار داشته باشید که در بسته تعمیر و نگهداری شما گنجانده شده است را مشخص کرده ایم : به روز رسانی، پشتیبان گیری، امنیت، نظارت بر زمان، ویرایش وب سایت، مشاوره و گزارش.
  • چگونه آژانس تعمیر و نگهداری عالی را برای خود انتخاب کنید: اهداف خود را مشخص کنید، درک کنید که ارزش بیشتر از قیمت مهم است، تکالیف خود را انجام دهید، کوچک شروع کنید و یک جلسه ترتیب دهید.
  • امیدوارم توصیه های ما به شما کمک کند تا رابطه بهتری با آژانس خود داشته باشید و تمام اهداف خود را محقق کنید.

چرا پشتیبانی وبسایت وردپرس را واگذار کنیم

پشتیبانی وبسایت وردپرس کاری روتین، مداوم، تخصصی و زمانبر است. این ویژگی‌ها سبب می‌شود که یا یک فرد متخصص را به شکل مداوم در کسب و کار خود استخدام کنیم و جدای از فعالیت‌های توسعه‌ای فرآیند پشتیبانی را نیز به او تخصیص دهیم که برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک و متوسط پر هزینه است.

از طرف دیگر رها کردن وبسایت وردپرس اثرات مخربی دارد و علاوه بر کند شدن تدریجی وبسایت و از اکسپایر شدن افزونه‌ها می‌تواند خطر حمله‌های سایبری و از دست دادن سرمایه را برای کسب و کار به همراه داشته باشد.

لیست خدمات پشتیبانی وبسایت وردپرس

بروز رسانی وبسایت

وردپرس مثل یک لگو پر است از قطعه‌های بهم چسبیده که هر کدام نیاز به بروز آوری و آپدیت شدن دارند و این آپدیت‌ها عموما حفره‌های امنیتی و مشکلات کندی یا ناکارآمدی آن افزونه یا هسته وردپرس را پوشش می‌دهند.

ویدیوهای آموزشی

آموزش بخش جدا نشدنی پشتیبانی وبسایت وردپرس است. ویدیوهایی که از نحوه استفاده از ابزارها و حل مشکلات روتین وبسایت به درخواست شما ارسال خواهد شد تا نیروی کاری شما را برای استفاده از وبسایت توانمند کند.

بهینه سازی وردپرس

مانند ماشین‌های دیزلی که اگر سرویس‌های به موقع روی آن انجام شود حتی کارایی بهتری از خودروهای بنزینی خواهند داشت وردپرس هم همینطور است. سرعت وبسایت، کارایی افزونه‌ها، تصاویر و المان‌های وردپرس در گرو بهینه سازی مداوم آن است.

پشتیبانی امنیت وردپرس

سیستم‌های بکاپ گیری متناسب با نوع کسب و کار، رصد مداوم حمله‌های سایبری و برخورد با منابع حمله، رعایت چک لیست‌های امنیتی و همچنین بروز آوری افزونه‌ها کارهایی است که در حوزه خدمت پشتیبانی وبسایت وردپرس انجام می‌شود.

برای مشاهده درست تر لطفا با نمایشگر های عریض تر پکیج ها را وارسی کنید

هزینه پشتیبانی وبسایت وردپرس​

انتخاب پلن مناسب

برای کسب و کار شما
  • بروز رسانی پلاگین‌ها
  • بروز رسانی تم‌ها
  • بروز رسانی هسته اصلی وردپرس
  • فیلم‌های آموزشی
  • نگهداشت نسخه پشتیبانی
  • افزایش سرعت سایت
  • پیکر بندی سیستم کش
  • بهینه سازی تصاویر سایت
  • بهینه سازی پایگاه داده
  • اسکن و حذف بد افزارها
  • بهبود وضعیت امنیت وبسایت
  • نظارت بر تلاش ‌های نا موفق برای لاگین در سایت
  • تعداد تیکت‌های پشتیبانی
  • ریموت دسکتاپ به کامپیوتر مشتری
  • ارائه مشاوره تخصصی

پایه

ماهیانه
۳۰۰.۰۰۰
  • ۱۴ روز یکبار
  • ۱۴ روز یکبار
  • ۱۴ روز یکبار
  • دارد
  • هفتگی
  • ندارد
  • ندارد
  • ندارد
  • یکبار در ماه
  • یکبار در ماه
  • پایه
  • ندارد
  • ۵ تیکت در ماه
  • ندارد
  • ندارد

استاندارد

ماهیانه
۵۰۰.۰۰۰
  • ۷ روز یکبار
  • ۷ روز یکبار
  • ۷ روز یکبار
  • دارد
  • هفتگی
  • رتبه B
  • دارد
  • دارد
  • دو هفته یکبار
  • هفتگی
  • استاندارد
  • دارد
  • ۸ تیکت در ماه
  • دارد
  • دارد

حرفه ای

ماهیانه
۷۵۰.۰۰۰
  • روزانه
  • روزانه
  • روزانه
  • دارد
  • هفتگی
  • رتبه A
  • دارد
  • دارد
  • هفتگی
  • روزانه
  • حرفه ای
  • دارد
  • ۱۰ تیکت در ماه
  • دارد
  • دارد

انتخاب پلن مناسب

برای کسب و کار شما
  • بروز رسانی پلاگین‌ها
  • بروز رسانی تم‌ها
  • بروز رسانی هسته اصلی وردپرس
  • فیلم‌های آموزشی
  • نگهداشت نسخه پشتیبانی
  • افزایش سرعت سایت
  • پیکر بندی سیستم کش
  • بهینه سازی تصاویر سایت
  • بهینه سازی پایگاه داده
  • اسکن و حذف بد افزارها
  • بهبود وضعیت امنیت وبسایت
  • نظارت بر تلاش ‌های نا موفق برای لاگین در سایت
  • تعداد تیکت‌های پشتیبانی
  • ریموت دسکتاپ به کامپیوتر مشتری
  • ارائه مشاوره تخصصی

پایه

سالیانه
۳.۰۰۰.۰۰۰
  • ۱۴ روز یکبار
  • ۱۴ روز یکبار
  • ۱۴ روز یکبار
  • دارد
  • هفتگی
  • ندارد
  • ندارد
  • ندارد
  • یکبار در ماه
  • یکبار در ماه
  • پایه
  • ندارد
  • ۵ تیکت در ماه
  • ندارد
  • ندارد

استاندارد

سالیانه
۵.۰۰۰.۰۰۰
  • ۷ روز یکبار
  • ۷ روز یکبار
  • ۷ روز یکبار
  • دارد
  • هفتگی
  • رتبه B
  • دارد
  • دارد
  • دو هفته یکبار
  • هفتگی
  • استاندارد
  • دارد
  • ۸ تیکت در ماه
  • دارد
  • دارد

حرفه ای

سالیانه
۸.۰۰۰.۰۰۰
  • روزانه
  • روزانه
  • روزانه
  • دارد
  • هفتگی
  • رتبه A
  • دارد
  • دارد
  • هفتگی
  • روزانه
  • حرفه ای
  • دارد
  • ۱۰ تیکت در ماه
  • دارد
  • دارد