بهینه سازی
موتور جستجو
اگر میخواهید سئو SEO را یاد بگیرید، به جای درستی آمدهاید. ما تعداد زیادی مطالب آموزشی رایگان را در وبلاگ سئو خود منتشر کردهایم که به میلیونها نفر کمک میکند تا ترافیک ارگانیک بیشتری را دریافت کنند. هرچند منابع زیادی در این زمینه وجود دارد اما مشکل اکثرشان این است که محتوای آنها سازماندهی نشده است؛ یعنی هیچ نقطه شروع یا مسیر روشنی برای دانش سئو ارائه نکردهاند. به همین دلیل ما این راهنما را برایتان ایجاد کردیم تا در هر سطحی که هستید، به راحتی بتوانید بر روی سئو مسلط شوید.
سئو چیست؟
سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو) عملی برای افزایش ترافیک وبسایت از طریق نتایج جستجوی ارگانیک است که شامل مواردی مانند تحقیق کلمات کلیدی، تولید محتوا، ساخت لینک و بررسی فنی است.
بیشتر بدانید
توضیح بهینه سازی موتورهای جستجو
نتایج تبلیغاتی
کسبوکارها برای حضور در اینجا(صفحه اول) به گوگل پول میدهند.
نتایج ارگانیک
هیچ کس نمی تواند به گوگل برای حضور در اینجا پول بدهد. سئو به معنای قرار دادن وبسایت شما در آنجا است.
راهنمای سئو برای مبتدیان
این هفت فصل تمام چیزی است که شما برای ایجاد پایهای قوی در زمینهٔ سئو و کسب رتبه بالاتر در گوگل نیاز دارید. اگر میخواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، هر فصل دارای پیوندهایی به بسیاری از مواد آموزشی پیشرفتهتر است.
فصل 1 / موتورهای جستجو چگونه کار می کنند
قبل از شروع یادگیری سئو، باید بدانید که موتورهای جستجو چگونه کار می کنند.
فصل 2 / مبانی SEO
یاد بگیرید که چگونه وب سایت خود را برای موفقیت در سئو تنظیم کنید و با چهار جنبه اصلی سئو آشنا شوید.
فصل 3 / تحقیق کلمات کلیدی
نقطه شروع در سئو این است که بفهمید مشتریان هدف شما به دنبال چه چیزی هستند.
فصل 4 / محتوای SEO
یاد بگیرید که چگونه محتوایی ایجاد کنید که در موتورهای جستجو رتبه بندی کند.
فصل 5 / سئوی درون صفحه
این جایی است که شما صفحات خود را بهینه می کنید تا به موتورهای جستجو کمک کنید آنها را درک کنند.
فصل 6 / لینک سازی
پیوندها نحوه کشف صفحات جدید توسط موتورهای جستجو و قضاوت در مورد “اقتدار” آنهاست. رتبه بندی برای شرایط رقابتی بدون لینک دشوار است.
فصل 7 / سئو فنی
مهم است که مطمئن شوید هیچ مجوز فنی فنی وجود ندارد که مانع از دسترسی و درک گوگل شود.
واژهنامه سئو
این هفت فصل تمام چیزی است که شما برای ایجاد پایهای قوی در زمینهٔ سئو و کسب رتبه بالاتر در گوگل نیاز دارید. اگر میخواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، هر فصل دارای پیوندهایی به بسیاری از مواد آموزشی پیشرفتهتر است.
پیوندهایی از یک صفحهٔ وبسایت به وبسایت دیگر.
کلمات و عباراتی که افراد در موتورهای جستجو تایپ می کنند تا آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند.
کلمات کلیدی با حجم جستجوی کم.
SERP مخفف صفحات نتایج موتورهای جستجو است. صفحاتی که گوگل و سایر موتورهای جستجو در پاسخ به درخواست جستجوی کاربر، به او نشان میدهند.
نتایج جستجوی غیرسنتی (نه پیوند آبی) مانند ویدئوها، توییت باکس و فیچرد اسنیپت.
پاسخ به عبارتهای جستجو از یک صفحه با رتبه برتر که نزدیک بالای SERP نشان داده میشود، استخراج شده است.
نتایج جستجو به همراه اطلاعات ارزشمند اضافی که در کنار آنها نمایش داده میشود (مانند رتبهبندی ستارهای، زمان پختوپز و غیره)
ارسال ایمیل به وبلاگنویسان و روزنامهنگاران مرتبط جهت اطلاعرسانی در مورد محتوای شما.