logo wh

تولید محتوا برای کسب و کارهای آنلاین

در هر زمینه محتوا یک تیم متخصص و حرفه ای در کنار کسب و کار شما قرار میگیرند و تنها دغدغشان رشد کسب و کار شما هست 

ما کی هستیم ؟

استودیو خلاقیت داده‌چین

استودیوی خلاقیت داده‌چین مجموعه‌ای است از مهارت‌های دیجیتال که در کنار کسب و کار‌های قرار می‌گیرد و آنها را از ابعاد مورد نیاز برای حضور حرفه‌ای در فضای آنلاین توانمند می‌کند. این خدمات از توسعه بستر دیجیتال مانند توسعه وبسایت و ابزارهای مدیریتی یکپارچه با آن تا ارائه خدمات محتوایی امتداد پیدا می‌کند. و این ترکیب کامل خدمات حاصل ۴ سال حضور پر رنگ در کنار کسب و کارهای متفاوت و توسعه گام به گام آنها در مسیر آنلاین شدن بوده است.

Logo
بکگراند

چه کسانی به داده‌چین اعتماد کرده‌اند

تولید محتوا متنی برای کسب و کارها

داده‌چین یک کارخانه تولید محتوا یا توسعه وبسایت نیست؛ بلکه یک استودیوی خلاق است که برای هر پروژه به دنبال خلق اثری یگانه است. همین دلیلی شده تا آثاری که در داده‌چین خلق می‌شود پراکندگی بسیار و روند تکاملی قابل لمسی داشته باشند.

تولید محتوای متنی را می‌توان پایه‌ای‌ترین شکل تولید محتوا دانست.شاید در نخستین نگاه، تولید محتوای متنی را معادل پست‌نویسی برای یک وبلاگ یا انتشار جزوه و مقاله در نظر بگیرید، اما واقعیت این است که بیشتر انواع و فرمت‌های محتوا نیازمند تولید محتوای متنی هستند.

متون در افزایش ورودی گوگل و هدایت آنها به سمت خدمات و محصولات شرکت نقشی تعیین کننده دارند اما تنها زمانی این مهم اتفاق می‌افتند که بر مبنای یک استراتژی و برنامه محتوایی و به شکلی کاملا حرفه‌ای تولید شده باشند.

هنوز موتورهای جستجو آن‌قدر قوی نشده‌اند که تمام متن فیلم‌ها و فایل‌های صوتی را بر اساس کلماتی که در آن‌ها آمده فهرست و آرشیو کنند؛ کاری که به سادگی با متن‌ها انجام می‌شود. به همین علت اگر دنبال سئو و بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو باشید، چاره‌ای ندارید جز این‌که متن فایل‌های صوتی و ویدئوهای خود را منتشر کرده و در موتورهای جستجو ثبت کنید.

چرا باید برای سایتم تولید محتوا متنی کنم؟

متن به سئو کمک کند

متن می‌تواند به سئو کمک کند و باعث افزایش ترافیک وبسایت شود. کاری که با تبلیغ، به شکل موقت و معمولاً گران‌تر انجام می‌شود

متن حضور را بیشتر میکند

این حضور طولانی‌تر می‌تواند درگیری ذهنی (Engagement) را افزایش داده و برخی شاخص‌های بیرونی مثل رتبه الکسا را هم بهبود دهد

متن حرفه ای تر است

متن می‌تواند صفحه فرود شما را حرفه‌ای‌تر کرده و احتمال «اقدام» را افزایش دهد. شما نمی‌توانید فقط با قرار دادن یک یا چند دکمه‌ی ساده در یک صفحه، انتظار داشته باشید اقدامی انجام شود

قیمت تولید محتوا متنی در داده‌چین

بسته اقتصادی

محدوده قیمت
میلیون تومان ۲.۲۰۰
  • تحلیل کلمات کلیدی
  • برنامه ریزی ماهیانه استراتژی محتوا
  • تولید ۱۰ محتوای با کیفیت در ماه
  • کنترل محتوا بر اساس اصول سئو رایتینگ
  • تضمین کیفیت و ویراستاری محتوا

بسته استاندارد

محدوده قیمت
میلیون تومان ۲.۸۰۰
  • تحلیل کلمات کلیدی
  • برنامه ریزی ماهیانه استراتژی محتوا
  • تولید ۱۵ محتوای با کیفیت در ماه
  • کنترل محتوا بر اساس اصول سئو رایتینگ
  • تضمین کیفیت و ویراستاری محتوا

بسته حرفه ای

محدوده قیمت
میلیون تومان ۳.۵۰۰
  • تحلیل کلمات کلیدی
  • برنامه ریزی ماهیانه استراتژی محتوا
  • تولید ۲۰ محتوای با کیفیت در ماه
  • کنترل محتوا بر اساس اصول سئو رایتینگ
  • تضمین کیفیت و ویراستاری محتوا
  • تولید ۱ اینفوگرافیک براساس محتوا در ماه

تولید محتوا صوتی و پادکست

امروزه تولید محتوای صوتی تأثیرگذار، راه‌حل مناسبی برای پیشرفت و گسترش کسب‌وکار شما است. همچنین تولید محتوای صوتی تأثیرگذار باعث افزایش درآمد و بازگشت سرمایه شما خواهد شد. تولید محتوا صوتی نیز مانند تولید محتوا متنی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و شبکه­ های اجتماعی به وضوح نشان داده ­اند که نباید از وجود آن غافل بود. تولید محتوا صوتی نیز مانند وبلا گ­نویسی انقلابی عظیم اما سریع­تر در دنیا به پا کرده است.

با نگاه به جلو می­توان نتیجه گرفت که آینده برای تولید محتوا صوتی همچون تولید محتوای متنی بسیار روشن به نظر می­رسد. ظهور تلفن­های هوشمند، ۴G و خدمات پخش، گوش دادن به تقاضا را بیش از گذشته آسان نموده است. علاوه بر این، در حال حاضر دستیارهای صوتی و بلندگوهای هوشمند زمینه جدیدی را برای محتوا صوتی فراهم آورده­اند. ابزارهای هوشمند و تعاملی، قطعا تجربه گوش دادن را تغییر داده ­اند. با عادی شدن اتومبیل­های متصل به اینترنت، گوش دادن به پادکست­ها به اندازه روشن کردن رادیو راحت خواهند بود و این احتمالا باعث افزایش چشمگیر در درخواست تولید محتوا صوتی خواهد شد.

 

چرا باید برای سایتم محتوا صوتی درست کنم ؟

برقراری رابطه‌ای صمیمی با مخاطب

روانشناسان طی انجام تحقیقات بسیار زیادی بر روی افراد مختلف به این نتیجه رسیده اند که صوت و صدا می تواند حس بهتری را در مخاطب ایجاد کند و به او کمک کند که مطلب را بهتر متوجه شود که متاسفانه نوشته ها، این ویژگی را ندارند.

کمک به گسترش کسب و کار

با تولید محتوای صوتی می‌توان به راحتی کسب و کار خود را گسترش داده و به شبکه سازی نیز پرداخت. زیرا مخاطب می تواند با گرفتن اشتراک از وبلاگ شما به طور اتوماتیک، محتوا‌های جدید را دریافت کند. این موضوع باعث می شود شما آنها را همیشه در کنار خود داشته باشید.

کاهش هزینه ها

گفتنی است که برای تولید محتوا و محصول نویسی باید به طور جداگانه مبلغی را پرداخت کنید. این موضوع در مدت زمان طولانی می‌تواند هزینه‌ های شما را بالا ببرد، بنابراین بهترین راه برای کاهش هزینه‌ها، تولید پادکست می ‌باشد. در این روش تنها یک بار هزینه می‌کنید، ولی می‌توانید هر چند بار که بخواهید از آن استفاده کنید.

نمونه کارهای تولید محتوای صوتی توسط داده‌چین

تولید محتوا ویدئوی

داده‌چین یک استودیوی خلاق است و علاوه بر ابزارها و مهارتهای مورد نیاز برای تولید انواع ویدیو میتواند به عنوان اتاق فکر و راهنمای نیازهای شما در حوزه ویدیوهای سازمانی باشد. فرقی نمیکند نیاز به فیلمبرداری درون شرکت شما توسط تیم دادهچین باشد یا با راهنماییهای ما خودتان راشها و ویدیوهای خام را تولید کنید. تیم داده‌چین توانایی آن را دارد که خروجیهای باکیفیت برای ارائه محصولات، خدمات و آموزشهای شما تولید کند.

بازاریابی ویدئویی یکی از موثرترین راهها برای نشان دادن ارزش محصول، ارتباط با طیف وسیعی از مشتریان بالقوه و در نهایت بهبود درآمد شرکت است. کلید باز کردن قفل این فرصت ویژه این است که بدانید چگونه یک ویدیوی جذاب و آموزنده داشته باشید تا برای تجارت شما صحبت کنید. 

چرا باید برای سایتم محتوا ویدئوی درست کنم ؟

بهینه سازی موتور جستجو

استفاده از ویدیو در بازاریابی محتوا، بدون شک SEO ی سایت شما را تقویت خواهد کرد. طبق بررسی camscore اضافه کردن ویدیو به محتوا احتمال نمایش محتوا در نتایج اول موتور جستجوی گوگل را ۵۳ برابر می‌کند. فکر می کنم همین دلیل اول تا حد زیادی توانست شما را متقاعد کند!

تعامل بیشتر مخاطب

محتوای تصویری مخصوصا ویدیو کلیدی برای تعامل بیشتر مخاطب است. تحقیقات نشان می‌دهد احتمال به اشتراک گذاری ویدیو و نظر دادن در مورد آن ۱۰ برابر بیشتر از محتوا های متنی است.

نرخ حفظ مخاطب بیشتر

۶۵ درصد از مخاطبان بیش از سه چهارم ویدیوها را تماشا می‌کنند که از هر نوع محتوای متنی بیشتر است. اگر پیامی برای رساندن به مخاطب دارید محتوای ویدیویی بهترین قالب است.

توجه بیشتر خریداران

ویدیو بیشتر از هر شکل دیگری از محتوا توجه مخاطب را جلب می‌کند. در عصری که مخاطب در طول روز با انبوهی از محتوا مواجه می‌شود، جلب نظر مخاطب نکته‌ای کلیدی است.