logo wh
نمونه سایت کلینیک سلامت

باز طراحی و سئو کلینیک دکتر کلاه دوزان

جزئیات پروژه

مشتری

دکتر کلاه دوزان

مدت زمان انجام

6 ماه

خدمات ارائه شده

بهینه سازی وبسایت

تاریخ اتمام

اطلاعات بیشتر

کلینیک دکتر کلاه دوزان که یکی از خوشنام‌ترین پزشکان اصفهان محسوب می‌شوند و در چندین شعبه در داخل این شهر سال‌ها است که مشغول فعالیت است و طی یک پروژه سئو و بازطراحی سایت قصد حضور پر رنگ تر در فضای مجازی را داشتند.

بهینه سازی وبسایت

اولین قدم در مسیر حضور آنلاین و به منظور بهینه کردن عملکرد وبسایت در زمینه سرعت و امنیت ما فرآیند بهینه سازی وبسایت را برای کلینیک سلامت ایرانیان به ریاست دکتر کلاهدوزان را شروع کردیم. این فرآیند در بازه دو هفته‌ای و با افزایش نمره GTmetrix از ۱۴ با ۸۸ افزایش یافت.

اصلاحات ظاهری و بهینه سازی رابط کاربری

با توجه به مورد تایید بودن دیزاین کلی وبسایت کلینیک ما طی یک برنامه دو ماهه ابتدا ابزار صفحه ساز وردپرس را به ابزاری کارآمد و بروز تغییر دادیم و سپس تمام صفحاتی که با مشکلات جدی در رابط کاربری و نحوه نمایش در دستگاه‌های مختلف مانند موبایل داشتند را بروز آوری و تغییر دادیم و در طی فرآیند متناسب با نیاز مجموعه صفحات و قابلیت‌هایی به وبسایت شما اضافه شد.

  • بازطراحی صفحه اول وب سایت  به همراه ریسپانسیو
  • طراحی هدر و هدر ریسپانسیو
  • طراحی فوتر  و ریسپانسیو
  • ایجاد صفحه درباره ما
  • ایجاد صفحه تماس با ما
  • ایجاد ۵  صفحه برای وبینارهای دکتر کو
  • ایجاد ۷ صفحه برای رژیم های دکتر کو
  • ایجاد صفحه خدمات پوستی
  • ایجاد صفحه خدمات دستگاهی
  • ریدیزاین صفحه معرفی دکتر ها
  • ریدیزاین و ریسپانسیو کردن نمایش پست های بلاگ
  • ایجاد صفحه بلاگ

تدوین استراتژی محتوا و سئو برای کلینیک

کلینیک دکتر کلاه دوزان با تمرکز روی درمان دیابت، سبک زندگی سالم و کاهش وزن خدمات خود را ارائه می‌کنند. با بررسی بازار، رقبا و عبارات کلیدی مرتبط متوجه خلا محتوایی در بخش‌های از مهم‌ترین کلیدواژه‌های این حوزه شدیم. از طرفی اسامی تیم پزشکان نیز در سرچ کنسول وبسایت کلینیک دیده می‌شد که با وجود دریافت ایمپرشن اما نرخ کلیک کمی دارند.

با توجه به این داده‌ها یک برنامه محتوایی با محوریت تقویت صفحات کلیدی اصلی و گرفتن کلیدواژه‌های کم رقابت تدوین شد. این برنامه با توجه به ظرفیت وبسایت که قدرت دامنه کمی داشت نگاشته شده بود.

طبق برنامه محتوایی ۳ ماه تولید محتوای جدی صورت گرفت و محتوا بعد از تولید و ویراستاری برای موتورهای جستوجو بهینه می‌شد و قرار می‌گرفت.

برای تقویت وبسایت دکتر کلاهدوزان و ارائه محتوای تخصصی چند جلسه آموزش تولید محتوا برای تیم پزشکان ایشان نیز اجرا شد تا محتوا از دل تیم تخصصی تولید شود. و با کمک فیلم و استفاده از اینفوگرافی این محتوا تبدیل به یک محتوای خاص و با جاذبه بالا در نتایج گوگل شد.

نتایج پروژه باز طراحی، بهینه سازی و سئو کلینیک دکتر کلاهدوزان

دکتر کلاهدوزان در رسانه‌های اصفهان بسیار معروف بودند و در تلویزیون این استان هم حضور پیدا می‌کردند اما نکته‌ای که وجود داشت این بود که ثمره این برندینگ آفلاین جوابی در سطح اینترنت دریافت می‌کرد که در کنترل ایشان نبود و این یعنی دیگران در مورد شما صحبت کنند. و نکته دوم اینکه در سطح ایران اسم ایشان چندان شناخته شده نبود و اگر در حوزه تخصص ایشان جستجوای انجام می‌شد اسمی از کلینیک دکتر کلاه دوزان برده نمی‌شد.

افزایش دوبرابری ورودی و نمایش در گوگل برای کلینیک سلامت ایرانیان

پروژه مشابه ای دارید؟

برای مشاوره لطفا فرم زیر را تکمیل و ارسال فرمایید.
۰۹۱۲۷۱۴۰۶۷۱ - مشاوره رایگان

تصاویر پروژه