logo wh
نمونه سایت مشاوره کسب وکار

بازطراحی وبسایت مشاوره کسب و کار دکتر مازیار میر

جزئیات پروژه

مشتری

مازیار میر

مدت زمان انجام

4 ماه

خدمات ارائه شده

بهینه سازی وبسایت

تاریخ اتمام

اطلاعات بیشتر

دکتر مازیار میر با سابقه بسیار طولانی در زمینه مشاوره کسب و کار و از مشاوران سازمان مدیریت صنعتی است که در وبسایتش با وجود تولید محتوای مستمر و همچنین وجود بیش از ۸۰۰ مقاله قدیمی آماری بسیار نزولی داشت و در حال از دست دادن جایگاه خود در بسیاری از کلمات کلیدی مشاوره مدیریت و مشاوره کسب و کار بود.

نمونه سایت مشاوره کسب و کار

بازطراحی سایت مشاور کسب و کار دکتر میر

اولین قدم برای بهبود برندینگ و حفظ و توسعه جایگاه کلمات کلیدی حوزه مشاوره باز طراحی وبسایت بود. چرا که یک وبسایت با رابط کاربری قوی می‌تواند نرخ تعامل بیشتر و در نتیجه نرخ ماندگاری بلند مدت تری ایجاد کند که نتیجه مستقیمی روی سئو وبسایت خواهد داشت و از طرف دیگر میزان تماس برای جذب مشتریان را بالاتر می‌برد.

در فرآیند بازطراحی ابتدا صفحات کلیدی از ساختار منو انتخاب شد و برای طراحی رابط کاربری به طراح سپردیم. صفحات اضافه که گاه تکراری و مضر برای سئو تشخیص داده شد حذف و گزینه اصلی ریدیزان شد.

بعد از طراحی رابط کاربری متناسب با مشتریان یک مشاور کسب و کار اجرای آن را روی یک هاست و دامنه تست شروع کردیم که خللی برای بازدید فعلی وبسایت ایجاد نشود.

حجم وبسایت بسیار زیاد بود و این کار طراحی را سختتر و پیچیده کرده بود اما تمام ایرادات و مشکلات وبسایت در نسخه تست رفع شد و در یک روز فرآیند انتقال به شکل کامل انجام شد و وبسایت بدون مشکل و با کمترین اخلالی به دیزان جدید تغییر پیدا کرد.

بهینه سازی وبسایت مازیار میر

همانطور که اشاره شد یک وبسایت با عمر طولانی و حاصل کار چند تیم متفاوت که باعث شلوغی و شلختگی در استفاده از افزونه‌ها، درهم ریختگی دیتابیس و همچنین سنگین شدن وبسایت را به دنبال داشت و بار سنگینی را روی سئو فنی آن گذاشته بود و تجربه کاربر را با اشکال روبرو کرده بود.

بعد از بازطراحی سایت به سراغ حذف موارد اضافه که راهکارهای جایگزین سبکتر و اثربخش‌تری داشت را شروع کردیم. تعداد فونت‌ها بیش از ۴۰ مورد بود و لیست افزونه‌ها فراتر از ۳۰ عدد رسیده بود که با حذف موارد اضافه آنها را به ۳ فونت و ۱۲ افزونه رساندیم.

بهینه سازی بیش از ۱۵۰۰ عکس و نظم دهی دیتا بیس جز اقدامات بعدی بود.

بازنگری محتوا و شروع فرآیند سئو

سایت های مشاوره کسب و کار بسیار خوب می‌توانند از طریق سئو و محتوا به مشتریان خود برسند چرا که رقابت در این فضا در سطح وب چندان جدی نیست. بعد از بازطراحی و بهینه سازی لازم بود مقالات آن بروز آوری شود. مشکل آنها عدم رعایت چلیست سئو، لینکدهی داخلی اشتباه و خوانایی پایین مقالات بود.

بروز آوری را از مقالات با اولویت بالا که از سرچ کنسول به آنها رسیدیم شروع کردیم و صد مقاله اصلی را در دستورکار قرار دادیم. این فرآیند به تازگی شروع شده است و همچنان ادامه دارد.

تاثیر باز طراحی سایت روی ورودی از گوگل

در یک بازه یک ماهه که سایت بروز آوری شد شاهد رشد چشم گیر نمایش در گوگل و بهبود نرخ کلیک بوده‌ایم و بازخوردی که از خود دکتر مازیار میر دریافت کردیم نرخ تماس و مشتری بیشتر بود. در این مقاله می‌توانید خدمات ما برای طراحی سایت مشاور کسب و کار را بخوانید.

پروژه مشابه ای دارید؟

برای مشاوره لطفا فرم زیر را تکمیل و ارسال فرمایید.
۰۹۱۲۷۱۴۰۶۷۱ - مشاوره رایگان

تصاویر پروژه