logo wh
سئو وبسایت گردشگری

پروژه سئو گردشگری برای سایت ایران تراول

جزئیات پروژه

مشتری

ایران تراول

مدت زمان انجام

2 سال

خدمات ارائه شده

سئو

تاریخ اتمام

اطلاعات بیشتر

پروژه ایران تراول که یک رسانه حوزه گردشگری است بیش از ۳ سال است که فعالیت می‌کند و امروز ورودی بیش از ۱۵۰۰ نفر در روز دارد و به زبان‌های ترکی، عربی، انگلیسی و فارسی فعال است.

سئوی محتوایی و آف پیج ایران تراول به گونه ای اجرا شد که با گذشت بیش از یک سال از اتمام همکاری همچنان ورودی اورگانیگ و حتی رشد خود را حفظ کرده است. ریپورتاژهای با کیفیت، محتوای با کیفیت مبتنی بر استراتژی سئو باعث شده تا کلیدواژه‌هایی که برای آن برنامه ریزی شده با ثبات بالا در رتبه‌های بالای گوگل ماندگار باشند.

تکنیک‌هایی مانند پیلار کانتنت روی کلیدواژه‌های گربه ایرانی، افسانه‌های ایران و فرش ایرانی پیاده شده که علاوه بر گرفتن جایگاه روی این عبارات کلیدواژه‌های فرعی بسیاری برای این بیزینس به همراه داشت.

سئو کلمات انگلیسی و ترکی

همانطور که اشاره شد وبسایت ایران تراول یک رسانه چند زبانه بود که در زبان‌های بسیاری حتی چینی در بازه‌های زمانی تولید محتوا انجام شد.

خصوصا برای زبان انگلیسی یک برنامه تولید محتوا بر مبنای استراتژی سئو طراحی شد و محتوا به زبان فارسی تولید و توسط تیم ترجمه به زبان‌های مرجع ترجمه می‌شد و ورودی این رسانه روی بسیاری از کلیدواژه‌های انگلیسی، فرانسه، ترکی، عربی و چینی توسعه پیدا کرد و بر مبنای مدل درآمدی آن که از روی ادسنس گوگل این ورودی اثر بخشی درآمدی مطلوبی برای آنها داشت.

پروژه مشابه ای دارید؟

برای مشاوره لطفا فرم زیر را تکمیل و ارسال فرمایید.
۰۹۱۲۷۱۴۰۶۷۱ - مشاوره رایگان

تصاویر پروژه