طراحی وبسایت نمایندگی بیمه
ایجاد حس اعتماد در مخاطبین مهمترین راهکار برای جذب مشتریان یک نمایندگی بیمه است که در این راستا تلاش میکنند ظاهری آراستا، نمایندگانی متخصص و خدماتی حرفهای را پیش روی مخاطب خود قرار دهند تا تاثیری مثبت روی حس اعتماد آنها داشته باشد.
اما اولین تماس مخاطب با یک نمایندگی بیمه پیش از مراجعه به آن و از وبسایت و شبکههای اجتماعی و حتی تصاویری که از لوکیشن گوگل دریافت میکند خواهد بود. و یک نمایندگی بیمه هرچه در این حوزه خود را حرفهای و توانمند نشان دهد میتواند تاثیر اولیه مناسبی روی مخاطب خود داشته باشد و او را با دیدی مثبت به محیط کار خود دعوت کند.
از سوی دیگر حضور مخاطبین در فضای دیجیتال رو به افزایش است و با استفاده از ظرفیتهای این فضا میتوان مخاطبین زیادی را با کمک کمپینهای دیجیتال به سمت کسب و کار خود هدایت کرد.
نقشهای متفاوت وبسایت نمایندگی بیمه
فضای آنلاین و اینترنت نقشی کلیدیتر را در حوزه بیمه بازی میکنند و اگر از این ظرفیتها به درستی استفاده نکنیم سهم بازار خود را به رقیبانی تازه نفس که خود را با ابزارهای دیجیتال چابکتر کردهاند واگذار خواهیم کرد.
این همان اتفاقی است که برای کسب و کارهای های سنتی که از متدهای قدیمی برای جذب مخاطب استفاده میکردن افتاد و بسیاری از آنها به قدری سهم بازار از دست دادند که با وجود سابقه طولانی و حضور در بهترین نقاط شهر حتی مشتریان سابقشان نیز از سرویسهای آنلاین برای انتخاب و گرفتن خدمات بیمه استفاده میکردند.
نقش طراحی وبسایت نمایندگی بیمه در جذب مشتریان تازه
حتی اگر مخاطب شما در نزدیکی نمایندگی بیمه شما باشد و قصد دریافت خدمات پیرامون خود را داشته باشد ابتدا در گوگل جستوجو خواهد کرد: « نمایندگی بیمه نزدیک من، بهترین نمایندگی بیمه در اصفهان یا..» آنجاست که ممکن است شما مخاطبی نزدیک به خودتان را به نمایندگی بیمه که در فضای آنلاین، خود را بهتر ارائه کرده واگزار کنید. یا از بازار شهر یا محله خود سهمی کامل بردارید و حتی از شهرها و مناطق دیگر نیز مشتری تازه جذب کنید.
نقش طراحی وبسایت نمایندگی بیمه در تبدیل مخاطب به مشتری
شخصی که خدمات بیمه را باکیفیتی مطلوب از شما دریافت کرده باشد دوستان خود را معرفی میکند که از خدمات آن استفاده کند؛ فرد در اولین قدم وبسایت یا شبکه اجتماعی اسم نمایندگی بیمه شما را جستوجو میکند و داخل وبسایت درمورد تخصص و خدمات شما اطلاعاتی کسب میکند و برای دریافت خدمات فرمی را تکمیل میکند.
یکی از کارکردهای وبسایت این است که از طریق سیستم مدیریت روابط مشتری (CRM) از مرحلهای که او فرم پر کرده او را تعقیب کند تا در نوبت بعدی نیز اسم شما در ذهن او باشد و به دیگران نیز معرفیتان کند. سیستم CRM یکپارچه با وبسایت یکی دیگر از خدمات دادهچین به نمایندگان بیمهی عزیز است.