logo wh
طراحی سایت کیلینیک دکتر مینا

طراحی سایت کلینیک دکتر مینا رضایی

جزئیات پروژه

مشتری

دکتر مینا

مدت زمان انجام

2 ماه

خدمات ارائه شده

وب سایت

تاریخ اتمام

اطلاعات بیشتر

کلینیک‌های زنجیره‌ای دکتر مینا که با سرمایه گذاری هلدینگ آموت توسعه پیدا کرده یکی از بزرگترین و با کیفیت‌ترین کلینیک‌های مراقبت پوستی و لاغری است که بروزترین دستگاه‌ها را که نمونه‌های کمی از آن در ایران موجود هست را در خود جای داده است. با یک طراحی برند زیبا و هویت بصری که در دیزاین دفتر آنها هم شکل گرفته نیازمند یک وبسایت سلامت و زیبایی زیبا و مینیمال بودند.

طراحی رابط کاربری مینیمال برای کلینیک

رنگ سازمانی آبی فیروزه‌ای و سفید و استفاده از سبک طراحی مینیمال و چند رول مدل که طی جلساتی به نتیجه رسیدیم و بعد از معماری اطلاعات و طراحی مسیر فروش این اطلاعات در اختیار طراح رابط کاربری قرار گرفت و پنج صفحه اصلی آن را متناسب با سلیقه دکتر مینا طراحی شد.

لوگوی دکتر مینا

طراحی داینامیک برای استفاده پزشکان

طراحی به سرعت و در کمتر از سه هفته پیاده سازی شد به گونه‌ای که به صورت کامل داینامیک بدون دانش فنی می‌توانستند خدمت، محصول، دستگاه، پادکست و مقاله به آن اضافه کنند. این کار کمک کرد که استفاده از وبسایت برای تیم دکتر و همچنین نفرات بعدی که به مجموعه اضافه می‌شوند ساده و در دسترس باشد.

برای طراحی داینامیک وبسایت کلینیک از CPT استفاده شد و به مانند گذاشتن یک بلاگ می‌توان پادکست، خدمت و نظر کاربران را اضافه کرد و به شکل داینامیک این موارد در جای درست خود قرار گیرند. این صفحات به شکل داینامیک ایجاد شد:

  • پادکست
  • خدمات
  • پرسنل
  • افتخارات
  • نظر مشتریان

ویدیوهای آموزشی برای بخش‌هایی که نیاز به آموزش داشت به شکل اختصاصی آماده شد و در دسترس تیم قرار گرفت که به راحتی برای نفرات بعدی تیم نیز به عنوان یک دانش نامه مورد استفاده قرار گیرد.

طراحی سایت کیلینیک دکتر مینا
طراحی سایت کیلینیک دکتر مینا

برای استفاده از خدمات داده چین برای توانمند سازی کلینیک های زیبایی یا طراحی وبسایت پزشکی حتما این لینک را دنبال کنید.

پروژه مشابه ای دارید؟

برای مشاوره لطفا فرم زیر را تکمیل و ارسال فرمایید.
۰۹۱۲۷۱۴۰۶۷۱ - مشاوره رایگان

تصاویر پروژه