طراحی وبسایت قالیشویی
ایجاد حس اعتماد در مخاطبین مهمترین راهکار برای جذب مشتریان یک قالیشویی است که در این راستا تلاش میکنند ظاهری آراستا، قالیشویانی متخصص و خدماتی حرفهای را پیش روی مخاطب خود قرار دهند تا تاثیری مثبت روی حس اعتماد آنها داشته باشد.
اما اولین تماس مخاطب با یک قالیشویی پیش از مراجعه به آن و از وبسایت و شبکههای اجتماعی و حتی تصاویری که از لوکیشن گوگل دریافت میکند خواهد بود. و یک قالیشویی هرچه در این حوزه خود را حرفهای و توانمند نشان دهد میتواند تاثیر اولیه مناسبی روی مخاطب خود داشته باشد و او را با دیدی مثبت به محیط کار خود دعوت کند.
از سوی دیگر حضور مخاطبین در فضای دیجیتال رو به افزایش است و با استفاده از ظرفیتهای این فضا میتوان مخاطبین زیادی را با کمک کمپینهای دیجیتال به سمت کسب و کار خود هدایت کرد.
نقشهای متفاوت وبسایت قالیشویی
فضای آنلاین و اینترنت نقشی کلیدیتر را در حوزه قالیشویی بازی میکنند و اگر از این ظرفیتها به درستی استفاده نکنیم سهم بازار خود را به رقیبانی تازه نفس که خود را با ابزارهای دیجیتال چابکتر کردهاند واگذار خواهیم کرد.
این همان اتفاقی است که برای کسب و کارهای های سنتی که از متدهای قدیمی برای جذب مخاطب استفاده میکردن افتاد و بسیاری از آنها به قدری سهم بازار از دست دادند که با وجود سابقه طولانی و حضور در بهترین نقاط شهر حتی مشتریان سابقشان نیز از سرویسهای آنلاین برای انتخاب و گرفتن خدمات قالیشویی استفاده میکردند.
نقش طراحی وبسایت قالیشویی در جذب مشتریان تازه
حتی اگر مخاطب شما در نزدیکی قالیشویی شما باشد و قصد دریافت خدمات پیرامون خود را داشته باشد ابتدا در گوگل جستوجو خواهد کرد: « قالیشویی نزدیک من، بهترین قالیشویی در اصفهان یا..» آنجاست که ممکن است شما مخاطبی نزدیک به خودتان را به قالیشویی که در فضای آنلاین، خود را بهتر ارائه کرده واگزار کنید. یا از بازار شهر یا محله خود سهمی کامل بردارید و حتی از شهرها و مناطق دیگر نیز مشتری تازه جذب کنید.
نقش طراحی وبسایت قالیشویی در تبدیل مخاطب به مشتری
شخصی که خدمات قالیشویی را باکیفیتی مطلوب از شما دریافت کرده باشد دوستان خود را معرفی میکند که از خدمات آن استفاده کند؛ فرد در اولین قدم وبسایت یا شبکه اجتماعی اسم قالیشویی شما را جستوجو میکند و داخل وبسایت درمورد تخصص و خدمات شما اطلاعاتی کسب میکند و برای دریافت خدمات فرمی را تکمیل میکند.
یکی از کارکردهای وبسایت این است که از طریق سیستم مدیریت روابط مشتری (CRM) از مرحلهای که او فرم پر کرده او را تعقیب کند تا در نوبت بعدی نیز اسم شما در ذهن او باشد و به دیگران نیز معرفیتان کند. سیستم CRM یکپارچه با وبسایت یکی دیگر از خدمات دادهچین به قالیشویان عزیز است.