شخصی که محصولات صنایع دستی را باکیفیتی مطلوب از شما دریافت کرده باشد دوستان خود را معرفی میکند که از محصولات آن استفاده کند؛ فرد در اولین قدم وبسایت یا شبکه اجتماعی اسم صنایع دستی را جستوجو میکند و داخل وبسایت درمورد تخصص و محصولات شما اطلاعاتی کسب میکند و برای دریافت محصولات فرمی را تکمیل میکند.
یکی از کارکردهای وبسایت این است که از طریق سیستم مدیریت روابط مشتری (CRM) از مرحلهای که او فرم پر کرده او را تعقیب کند تا در نوبت بعدی نیز اسم شما در ذهن او باشد و به دیگران نیز معرفیتان کند. سیستم CRM یکپارچه با وبسایت یکی دیگر از خدمات دادهچین به هنرمندان عزیز است.
طراحی وبسایت فروش آجر و سفال
ایجاد حس اعتماد در مخاطبین مهمترین راهکار برای جذب مشتریان یک آجر و سفال فروشی است که در این راستا تلاش میکنند ظاهری آراستا، فروشندگانی متخصص و خدماتی حرفهای را پیش روی مخاطب خود قرار دهند تا تاثیری مثبت روی حس اعتماد آنها داشته باشد.
اما اولین تماس مخاطب با یک آجر و سفال فروشی پیش از مراجعه به آن و از وبسایت و شبکههای اجتماعی و حتی تصاویری که از لوکیشن گوگل دریافت میکند خواهد بود. و یک فروشنده هرچه در این حوزه خود را حرفهای و توانمند نشان دهد میتواند تاثیر اولیه مناسبی روی مخاطب خود داشته باشد و او را با دیدی مثبت به محیط کار خود دعوت کند.
از سوی دیگر حضور مخاطبین در فضای دیجیتال رو به افزایش است و با استفاده از ظرفیتهای این فضا میتوان مخاطبین زیادی را با کمک کمپینهای دیجیتال به سمت کسب و کار خود هدایت کرد.
نقشهای متفاوت وبسایت فروش آجر و سفال
فضای آنلاین و اینترنت نقشی کلیدیتر را در حوزه آجر و سفال بازی میکنند و اگر از این ظرفیتها به درستی استفاده نکنیم سهم بازار خود را به رقیبانی تازه نفس که خود را با ابزارهای دیجیتال چابکتر کردهاند واگذار خواهیم کرد.
این همان اتفاقی است که برای کسب و کارهای های سنتی که از متدهای قدیمی برای جذب مخاطب استفاده میکردن افتاد و بسیاری از آنها به قدری سهم بازار از دست دادند که با وجود سابقه طولانی و حضور در بهترین نقاط شهر حتی مشتریان سابقشان نیز از سرویسهای آنلاین برای انتخاب و خرید آجر و سفال استفاده میکردند.
نقش طراحی وبسایت فروش آجر و سفال در جذب مشتریان تازه
حتی اگر مخاطب شما در نزدیکی آجر و سفال فروشی شما باشد و قصد خرید پیرامون خود را داشته باشد ابتدا در گوگل جستوجو خواهد کرد: « آجر و سفال فروشی نزدیک من، بهترین آجر و سفال فروشی در اصفهان یا..» آنجاست که ممکن است شما مخاطبی نزدیک به خودتان را به آجر و سفال فروشی که در فضای آنلاین، خود را بهتر ارائه کرده واگزار کنید. یا از بازار شهر یا محله خود سهمی کامل بردارید و حتی از شهرها و مناطق دیگر نیز مشتری تازه جذب کنید.
نقش طراحی وبسایت فروش آجر و سفال در تبدیل مخاطب به مشتری
شخصی که خدمات فروش آجر و سفال را باکیفیتی مطلوب از شما دریافت کرده باشد دوستان خود را معرفی میکند که از خدمات آن استفاده کند؛ فرد در اولین قدم وبسایت یا شبکه اجتماعی اسم فروش آجر و سفال را جستوجو میکند و داخل وبسایت درمورد تخصص و خدمات شما اطلاعاتی کسب میکند و برای دریافت خدمات فرمی را تکمیل میکند.
یکی از کارکردهای وبسایت این است که از طریق سیستم مدیریت روابط مشتری (CRM) از مرحلهای که او فرم پر کرده او را تعقیب کند تا در نوبت بعدی نیز اسم شما در ذهن او باشد و به دیگران نیز معرفیتان کند. سیستم CRM یکپارچه با وبسایت یکی دیگر از خدمات دادهچین به فروشندگان عزیز است.