طراحی وبسایت فروشگاههای خانگی
ایجاد حس اعتماد در مخاطبین مهمترین راهکار برای جذب مشتریان یک فروشگاه خانگی است که در این راستا تلاش میکنند ظاهری آراستا، فروشندگانی متخصص و محصولاتی حرفهای را پیش روی مخاطب خود قرار دهند تا تاثیری مثبت روی حس اعتماد آنها داشته باشد.
تماس مخاطب با یک فروشگاه خانگی از طریق وبسایت و شبکههای اجتماعی و حتی تصاویری که از لوکیشن گوگل دریافت میکند خواهد بود. و یک فروشنده هرچه در این حوزه خود را حرفهای و توانمند نشان دهد میتواند تاثیر اولیه مناسبی روی مخاطب خود داشته باشد و او را با دیدی مثبت به خرید کردن دعوت کند.
از سوی دیگر حضور مخاطبین در فضای دیجیتال رو به افزایش است و با استفاده از ظرفیتهای این فضا میتوان مخاطبین زیادی را با کمک کمپینهای دیجیتال به سمت کسب و کار خود هدایت کرد.
نقشهای متفاوت وبسایت فروشگاههای خانگی
فضای آنلاین و اینترنت نقشی کلیدیتر را در حوزه فروشندگی بازی میکنند و اگر از این ظرفیتها به درستی استفاده نکنیم سهم بازار خود را به رقیبانی تازه نفس که خود را با ابزارهای دیجیتال چابکتر کردهاند واگذار خواهیم کرد.
این همان اتفاقی است که برای کسب و کارهای های سنتی که از متدهای قدیمی برای جذب مخاطب استفاده میکردن افتاد و بسیاری از آنها به قدری سهم بازار از دست دادند که با وجود سابقه طولانی و حضور در بهترین نقاط شهر حتی مشتریان سابقشان نیز از سرویسهای آنلاین برای انتخاب و خرید از فروشگاههای خانگی استفاده میکردند.
نقش طراحی وبسایت فروشگاههای خانگی در جذب مشتریان تازه
حتی اگر مخاطب شما در نزدیکی فروشگاه خانگی شما باشد و قصد خرید پیرامون خود را داشته باشد ابتدا در گوگل جستوجو خواهد کرد: « فروشگاههای خانگی نزدیک من، بهترین فروشگاه خانگی در اصفهان یا..» آنجاست که ممکن است شما مخاطبی نزدیک به خودتان را به فروشگاههای خانگی که در فضای آنلاین، خود را بهتر ارائه کرده واگزار کنید. یا از بازار شهر یا محله خود سهمی کامل بردارید و حتی از شهرها و مناطق دیگر نیز مشتری تازه جذب کنید.
نقش طراحی وبسایت فروشگاههای خانگی در تبدیل مخاطب به مشتری
شخصی که محصولات فروشگاههای خانگی را باکیفیتی مطلوب از شما دریافت کرده باشد دوستان خود را معرفی میکند که از محصولات آن استفاده کند؛ فرد در اولین قدم وبسایت یا شبکه اجتماعی اسم فروشگاه را جستوجو میکند و داخل وبسایت درمورد تخصص و محصولات شما اطلاعاتی کسب میکند و برای خرید فرمی را تکمیل میکند.
یکی از کارکردهای وبسایت این است که از طریق سیستم مدیریت روابط مشتری (CRM) از مرحلهای که او فرم پر کرده او را تعقیب کند تا در نوبت بعدی نیز اسم شما در ذهن او باشد و به دیگران نیز معرفیتان کند. سیستم CRM یکپارچه با وبسایت یکی دیگر از خدمات دادهچین به فروشندگان عزیز است.