شرکت بهتاش سپاهان که بزرگترین شرکت خصوصی صنایع ریلی ایران محسوب میشود و با بیش از ۳۰۰۰ واگن باری ۱۵ درصد از کل واگنهای ایران را در اختیار دارد به دنبال گسترش فعالیت خود در منطقه شروع به مذاکره و شرکت در نمایشگاهها و جلسات همکاری با کشورهای جهان کرده و یکی از این فرصتهای تعامل نمایشگاهها و نشستهای کاری در کشور روسیه بود.
این پروژه با محدودیتهای زمانی بسیار زیاد شروع شد و در کمتر از ۱۰ روز از طراحی رابط کاربری به مرحله اجرا و بهینه سازی برای نمایش در کشور روسیه شد.
از طرف دیگر این وبسایت نیاز داشت تا محتوایی روسی داشته باشد که با ارتباط با متخصصان حوزه ریلی در دانشگاه مسکو این محتوا ترجمه شد و ویدیوی شرکت توسط یک گوینده نیتیو داخل روسیه خوانده و ویدیو برای نمایشگاه آماده شد.
با وجود مشکلاتی که در اینترنت داخلی وجود داشت و با دامنه IR این وبسایت توانست در طول مدت نمایشگاه بدون مشکل در داخل کشور مقصد و بعد از آن به اجرا درآید و اطلاعات کارت به شکلی خلاقانه داخل سایت قرار گرفت.