توانمند سازی آنلاین حفاری چاه

طراحی وبسایت، سئو و تولید محتوا برای حفاری چاه

ما کی هستیم ؟

استودیو خلاقیت داده‌چین

استودیوی خلاقیت داده‌چین مجموعه‌ای است از مهارت‌های دیجیتال که در کنار کسب و کار‌های قرار می‌گیرد و آنها را از ابعاد مورد نیاز برای حضور حرفه‌ای در فضای آنلاین توانمند می‌کند. این خدمات از توسعه بستر دیجیتال مانند توسعه وبسایت و ابزارهای مدیریتی یکپارچه با آن تا ارائه خدمات محتوایی امتداد پیدا می‌کند. و این ترکیب کامل خدمات حاصل 4 سال حضور پر رنگ در کنار کسب و کارهای متفاوت و توسعه گام به گام آنها در مسیر آنلاین شدن بوده است.

Logo
بکگراند

مشتریانی که به داده‌چین اعتماد کردن

سازمان مدیریت صنعتی
مجتمع فولاد مبارکه
سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری
شهرداری سمنان
خودروسازان راین
بهتاش سپاهان آریا
موسسه مهاجرتی کوچینگ
وب سایت گردشگری ایران تراول
وب سایت گردشگری ایران تراول
موسسه آموزش توران

توسعه و توانمند سازی آنلاین حفاری چاه

طراحی وبسایت حفاری چاه

ایجاد حس اعتماد در مخاطبین مهم‌ترین راهکار برای جذب مشتریان یک حفاری چاه است که در این راستا تلاش می‌کنند ظاهری آراستا، حفاران متخصص و خدماتی حرفه‌ای را پیش روی مخاطب خود قرار دهند تا تاثیری مثبت روی حس اعتماد آنها داشته باشد.

اما اولین تماس مخاطب با یک حفاری چاه پیش از مراجعه به آن و از وبسایت و شبکه‌های اجتماعی و حتی تصاویری که از لوکیشن گوگل دریافت می‌کند خواهد بود. و یک حفار هرچه در این حوزه خود را حرفه‌ای و توانمند نشان دهد می‌تواند تاثیر اولیه مناسبی روی مخاطب خود داشته باشد و او را با دیدی مثبت به محیط کار خود دعوت کند.

از سوی دیگر حضور مخاطبین در فضای دیجیتال رو به افزایش است و با استفاده از ظرفیت‌های این فضا می‌توان مخاطبین زیادی را با کمک کمپین‌های دیجیتال به سمت کسب و کار خود هدایت کرد.

نقش‌های متفاوت وبسایت حفاری چاه

فضای آنلاین و اینترنت نقشی کلیدی‌تر را در حوزه حفاری بازی می‌کنند و اگر از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده نکنیم سهم بازار خود را به رقیبانی تازه نفس که خود را با ابزارهای دیجیتال چابک‌تر کرده‌اند واگذار خواهیم کرد.

این همان اتفاقی است که برای کسب و کارهای ‌های سنتی که از متدهای قدیمی برای جذب مخاطب استفاده می‌کردن افتاد و بسیاری از آنها به قدری سهم بازار از دست دادند که با وجود سابقه طولانی و حضور در بهترین نقاط شهر حتی مشتریان سابقشان نیز از سرویس‌های آنلاین برای انتخاب  و گرفتن خدمات حفاری چاه استفاده می‌کردند.

نقش طراحی وبسایت حفاری چاه در جذب مشتریان تازه

حتی اگر مخاطب شما در نزدیکی  حفاری چاه شما باشد و قصد دریافت خدمات پیرامون خود را داشته باشد ابتدا در گوگل جستوجو خواهد کرد: « حفاری چاه نزدیک من، بهترین حفاری چاه در اصفهان یا..» آنجاست که ممکن است شما مخاطبی نزدیک به خودتان را به حفاری که در فضای آنلاین، خود را بهتر ارائه کرده واگزار کنید. یا از بازار شهر یا محله خود سهمی کامل بردارید و حتی از شهرها و مناطق دیگر نیز مشتری تازه جذب کنید.

نقش طراحی وبسایت حفاری چاه در تبدیل مخاطب به مشتری

شخصی که خدمات حفاری را باکیفیتی مطلوب از  شما دریافت کرده باشد دوستان خود را معرفی می‌کند که از خدمات آن  استفاده کند؛ فرد در اولین قدم وبسایت یا شبکه اجتماعی اسم حفاری چاه شما را جستوجو می‌کند و داخل وبسایت درمورد تخصص و خدمات شما اطلاعاتی کسب می‌کند و برای دریافت خدمات فرمی را تکمیل می‌کند.

یکی از کارکردهای وبسایت این است که از طریق سیستم مدیریت روابط مشتری (CRM) از مرحله‌ای که او فرم پر کرده او را تعقیب کند تا در نوبت بعدی نیز اسم شما در ذهن او باشد و به دیگران نیز معرفی‌تان کند. سیستم CRM یکپارچه با وبسایت یکی دیگر از خدمات داده‌چین به حفاران عزیز است.

ما در داده‌چین از چه افزونه های استفاده میکنیم

تمام افزونه های مورد استفاده در داده‌چین اورجینال بوده و از سورس های اصلی خریداری می شوند تا وب سایت مشتریانمان در امنیت کامل باشند.

قیمت توانمند سازی آنلاین حفاری چاه در داده‌چین

طراحی تم و قالب گرافیکی سایت اختصاصی شما صورت خواهد گرفت و خوشبختانه می‌توانید امکانات بیشتر را، در آینده، به سایت خود اضافه کنید. لذا برای ارزیابی دقیق زمان و هزینه پروژه خود و دریافت پیش‌فاکتور خاص خود، با ما تماس بگیرید.

پکیج پایه

محدوده قیمت
میلیون تومان 12
  • 1 ماه دوره پشتیبانی
  • مقابله با حملات امنیتی
  • بهینه‌سازی پایگاه داده
  • صفحه‌ساز
  • تنظیمات سئو
  • بروزرسانی هسته، تم‌ها و پلاگین‌ها
  • مدیریت تصاویر
  • فرم ساز الکترونیک
  • پنل مدیریت

پکیج استاندارد

محدوده قیمت
میلیون تومان 18
  • 3 ماه دوره پشتیبانی
  • مقابله با حملات امنیتی
  • بهینه‌سازی پایگاه داده
  • صفحه‌ساز
  • تنظیمات سئو
  • بروزرسانی هسته، تم‌ها و پلاگین‌ها
  • مدیریت تصاویر
  • فرم ساز الکترونیک
  • پنل مدیریت
  • امکان چند مدیریتی

پکیج حرفه‌ای

محدوده قیمت
میلیون تومان 22 تا 150 میلیون تومان
  • یک سال دوره پشتیبانی
  • مقابله با حملات امنیتی
  • بهینه‌سازی پایگاه داده
  • صفحه‌ساز
  • تنظیمات سئو
  • بروزرسانی هسته، تم‌ها و پلاگین‌ها
  • مدیریت تصاویر
  • فرم ساز الکترونیک
  • پنل مدیریت
  • امکان چند مدیریتی

سئو و افزایش بازدید

سئو و کلمات کلیدی پر بازده در حفاری چاه

اطلاعات حفاری چاه از دو بخش کلی تشکیل شده‌اند. بخش‌هایی که می‌توان به صورت عمومی و از طریق جستوجوی گوگل یا به زبان فارسی یا به زبان‌های مرجع به آنها دسترسی پیدا کرد و بخش‌هایی که فرد به فرد متفاوت است یا مخاطب به دلیل پیچیدگی‌ها و تعدد المان‌های تصمیم گیری در زمینه‌ی حفاری چاه توان جستوجو در مورد آن را ندارد و به راهنمای تخصصی در آن موضوع نیاز پیدا می‌کند.

بخش اول این محتوا همان جایی است که می‌توان مخاطبان را به سمت وبسایت حفاری چاه هدایت کرد تا اطلاعات تکمیلی و فرآیند نهایی دریافت خدمات را با آن حفار به انجام رسانند.

این فرآیند تولید محتوا و بهینه‌سازی آن برای گوگل در گرفتن کلیدواژه‌های مرتبط با حفاری چاه را سئو می‌گویند و عموما روی محتواهای متنی اعمال می‌شود.

نمونه‌ای از تولید محتوای سئو شده برای حفاری چاه

این کار یک فرآیند بسیار تخصصی است که تنها 10 درصد آن مربوط به زیرساخت وبسایت حفاری چاه است و این استراتژی، برنامه ریزی و مدل اجرای محتوا است که کمک می‌کند شما از موتور جستوجو ورودی با کیفیت و همیشگی داشته باشید.

شما به عنوان حفاری که در این حوزه تخصص دارد سوالات کلیدی که مخاطب از شما در مراحل مختلف می‌پرسد را می‌دانید و در جایی که خلا محتوایی در سطح وب می‌بینید تصمیم به تولید محتوا و پاسخ به این نیاز می‌گیرید.

حال شما رقبای کمتری دارید و می‌توانید بخشی از مخاطبین هدف مندی که نهایتا به خدمات شما نزدیک تر هستند را به سمت   خود هدایت می‌کنید.

این تنها بخشی از فرآیند پیچیده و تخصصی سئو محتوایی است که داده‌چین آن را برای حفاران زیادی انجام داده و کلیدواژه‌های مهم و پر بازدیدی را برای آنها از این بازار پر رقابت به ارمغان آورده است.

چرا باید وب سایتم را سئو کنم

دریافت بازدید ارگانیک

طی تحقیقی که بر روی 310 میلیون بازدید روی 30 سایت مختلف انجام شد، نشان داده شد که 64% تمام ترافیک ارجاعی از جنس سرچ ارگانیک هستند.

بهبود تجربه کاربری

موتورهای جستجو دوست دارند سایتی را ببینند که روی موبایل خوب نمایش داده می شود، سیگنال های کاربری خوبی دارد و در آن از عکس ها و ویدیو های مرتبط استفاده شده است.

افزایش مشتری و فروش

بر اساس یک تحقیق، کاربرانی که سئو به سمت سایت شما می آورد به طور میانگین تا 14.5% منجر به فروش محصول می شود در حالی که سایر روش های خارج از سایت تا 1.7% منجر به فروش می شوند.

افزایش اعتبار برند شما

اینکه شما در نتایج جستجو رنک خوبی را داشته باشید به کاربران این مفهوم را القا می کند که شما یکی از قدرتمند ترین نام ها در زمینه صنعت خود هستید.

تولید محتوا برای توانمند سازی آنلاین حفاری چاه

محتوای دیجیتال

تا کنون تنها در مورد ابزارها و بستر آنلاین صحبت کردیم. اما آنچه این ابزارها را اثربخش خواهد کرد محتوای آنها است. محتوا همه‌ی آن چیزی است که بین جواهرساز و مشتری رد و بدل می‌شود. ولی ما در مورد بخش آنلاین و دیجیتال این محتوا صحبت می‌کنیم.

نقش تولید محتوا برای حفاری چاه

برگزاری وبینار، تولید پادکست، بلاگ‌های آموزشی، اینفوگرافی‌ها و ویدیوهای حفاری از انواع این محتواها محسوب می‌شود که در وبسایت یا شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌شوند و برای جذب مخاطب تازه، اعتماد سازی، نگهداشت و تبدیل مخاطب به مشتری در فضای حفاری چاه بسیار پر کاربرد هستند.

محتوای ویدیویی

محتوای ویدیویی یکی از پر کاربردترین ابزارها برای ارتباط پیوسته، اعتماد سازی، ارائه اطلاعات به مخاطب است و برندسازی مطلوبی هم برای جواهرساز ایجاد می‌کند. این ویدیوها انواع متفاوتی دارند و بر اساس مدت زمان، موضوع و نوع ارائه مطلب تقسیم بندی می‌شوند.

ویدیوی معرفی حفار  و خدمات

اگر اولویتی برای تولید محتوای ویدیویی وجود داشته باشد قطعا ویدیوهای معرفی در صدر لیست تولید خواهند بود. معمولا سه تا پنج ویدیوی معرفی برای هر  حفاری چاه نیاز است که در در قدم اول ویدیوی معرفی حفار یا حفاران، سابقه و تجربه مشتریان قبلی خود را معرفی کند و در قدم بعدی مهم‌ترین خدماتی که به مخاطب ارائه می‌کند را در آن توضیح می‌دهند.

این ویدیوها باید بسیار حرفه‌ای تولید شود و زمانی بین یک تا دو دقیقه داشته باشند. تا هم برای شبکه‌های اجتماعی و هم در داخل وبسایت استفاده شوند.

ویدیوهای آموزشی

این گونه از محتوا معمولا از دل یک مقاله آموزشی بیرون می‌آیند و با صدای گوینده خوانده شده و با تصاویر آرشیوی تدوین می‌شوند که هزینه بسیار کمتری نسبت به ویدیوهای معرفی خواهند داشت.

پادکست

حجم اطلاعات در مورد حفاری  بسیار بالا است و معمولا ویدیو برای ارائه این حجم از مطلب خسته کننده است و مخاطب ترجیح می‌دهد این محتوایی که گاه تا یک ساعت زمان میبرد را همراه با انجام فعالیتی دیگر مثل آشپزی یا ماشین سواری انجام دهد و پادکست تنها محتوایی است که این قابلیت را به مخاطب خواهد داد.

پادکست ویژگی دیگری هم دارد که بسیار برای حفاران حائز اهمیت است. بیش از 90 درصد مخاطبان پادکست آن را تا انتها گوش می‌دهند و همین موضوع باعث شده اثرگذاری بسیار زیادی در مخاطب ایجاد کند و بعد از چند اپیزود اعتماد کاملی بین شنونده و حفاران ایجاد خواهد شد که در تبدیل مخاطب به مشتری حفاری چاه  بسیار اثرگذار است.

ارائه تبلیغ و اسپانسر شدن پادکست‌ها در حوزه‌های مرتبط یکی از اثربخش‌ترین روش‌های تبلیغ در سال‌های اخیر بوده است که می‌توان از آن در جهت افزایش فروش و ارائه خدمات استفاده کرد.

شبکه اجتماعی اینستاگرام

تنها شبکه اجتماعی فراگیر در ایران اینستاگرام است که هنوز موضع مشخصی از سمت حاکمیت برای نگهداشت و ادامه آن وجود ندارد و تا زمانی که فعال بماند جزو برترین کانال‌ها برای ارتباط مستقیم با مخاطب محسوب می‌شود و همین دلیلی است که نه می‌توان آن را نادیده گرفت و نه می‌توان تمام تمرکز کسب و کار را روی آن قرار داد.

گام‌هایی در جهت یک شبکه اجتماعی پویا:

  • تشکیل پرسونای مخاطب هدف
  • استفاده از قالب یکپارچه و با کیفیت
  • ارائه منظم محتوای متناسب با ترند و نیاز مخاطب هدف
  • تولید ویدیوی با کیفیت
  • افزایش تعامل با مخاطب با ابزارهایی چون استوری، هدیه و..
  • تبلیغات از طریق اینفلوئنسرهای متناسب با مخاطب
  • هدایت مخاطب به صفحات فرود در وبسایت

طراحی وبسایت شرکتی چقدر هزینه‌بر است؟

این موضوع بسیار به کارکردی که از وبسایت انتظار دارید، تعداد زبانی که برای آن در نظر گرفتید، شرکتی که با آن کار می‌کنید و تعداد صفحات کلیدی مورد نیاز شرکت بستگی دارد. ولی در شرکت داده‌چین هزینه حدودی آن بین 5 تا 15 میلیون تومان است.

در طراحی وبسایت شرکتی به چه چیزی توجه کنیم؟

  1. انتخاب شرکت مورد اعتماد
  2. ظاهر کاربر پسند و دیزاین اختصاصی برای شرکت شما
  3. سرعت وبسایت (از comاین شاخص را بررسی کنید.)
  4. امنیت وبسایت (استفاده از افزونه‌های اورجینال، هاست با کیفیت و..)
  5. قابلیت توسعه بعد از تحویل کامل از شرکت طراح

برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت چه کار کنیم؟

  1. کارنامه آنها را ببینید، و نمونه‌های آنها را با شاخص‌های بالا بررسی کنید.
  2. با افراد متفاوتی از تیم طراح وبسایت صحبت کنید.
  3. ساختار شرکت از زمان پر کردن فرم تا بستن قرارداد را از حیث فرآیندی بررسی کنید.
  4. از آنها پیشنهادنامه و پرپوزال بخواهید.
  5. به صورت تصویری با آنها تماس داشته باشید.

ویژگی‌های یک شرکت طراحی وبسایت خوب چیست؟

  1. نمونه کارهای با کیفیت دارند.
  2. شرکت هستند و چندین نفر روی هر پروژه کار می‌کنند.
  3. فرآیند نیازسنجی، مشاوره و قرارداد مشخصی دارند.
  4. زمانسنج و پیگیرانه برخورد می‌کنند.