logo wh

طراحی سایت اقامتگاه بومگردی

ایجاد حس اعتماد در مخاطبین مهم‌ترین راهکار برای جذب مشتریان یک اقامتگاه بومگردی است که در این راستا تلاش می‌کنند دفتری زیبا و پرسنلی شیک‌پوش داشته باشد.

ما کی هستیم ؟

استودیو خلاقیت داده‌چین

استودیوی خلاقیت داده‌چین مجموعه‌ای است از مهارت‌های دیجیتال که در کنار کسب و کار‌های قرار می‌گیرد و آنها را از ابعاد مورد نیاز برای حضور حرفه‌ای در فضای آنلاین توانمند می‌کند. این خدمات از توسعه بستر دیجیتال مانند توسعه وبسایت و ابزارهای مدیریتی یکپارچه با آن تا ارائه خدمات محتوایی امتداد پیدا می‌کند. و این ترکیب کامل خدمات حاصل ۴ سال حضور پر رنگ در کنار کسب و کارهای متفاوت و توسعه گام به گام آنها در مسیر آنلاین شدن بوده است.

Logo
بکگراند

چه کسانی به داده‌چین اعتماد کرده‌اند

توسعه و طراحی وب سایت اقامتگاه های بومگردی

حتی اگر مخاطب شما در نزدیکی محل اقامتگاه باشد و قصد رزرو اقامتگاه پیرامون خود را داشته باشد ابتدا در گوگل جستوجو خواهد کرد: «اقامتگاه بومگردی نزدیک من، برترین اقامتگاه بومگردی  در اصفهان یا..» آنجاست که ممکن است شما مخاطبی نزدیک به خودتان را به اقامتگاهی که در فضای آنلاین، خود را بهتر ارائه کرده از دست بدهید. یا از بازار شهر یا محله خود سهمی کامل بردارید و حتی از شهرها و مناطق دیگر نیز مشتری تازه جذب کنید.

نقش وبسایت در تبدیل مخاطب به مشتری

شخصی که اقامتی دلچسب از بومگردی دریافت کرده باشد دوست خود را معرفی می‌کند که از خدمات خدمات بومگردی  استفاده کند فرد در اولین قدم وبسایت اقامتگاه را جستوجو می‌کند و داخل وبسایت درمورد نوع سفرش اطلاعاتی کسب می‌کند و برای رزرو اتاق فرمی را تکمیل می‌کند.

یکی از کارکردهای وبسایت این است که از طریق سیستم مدیریت مشتری (CRM) از مرحله‌ای که او فرم پر کرده او را قدم به قدم برای بستن قرارداد ترغیب کند و با آگاه سازی و پیگیری او را در سیستمی ساختار یافته به مشتری تبدیل کند و حتی اگر به دلایلی به قرارداد نزدیک نشد بعد از شناسایی دلایل او را به عنوان مخاطبی که خدماتی حرفه‌ای دریافت کرده و ممکن است زمانی دیگر به ما نیاز داشته باشد یا معرف اقامتگاه  به دوستانش باشد حفظ کند.

اما این تمام ماجرا نیست!

حتی اگر مخاطب شما در نزدیکی محل اقامتگاه باشد و قصد رزرو اقامتگاه پیرامون خود را داشته باشد ابتدا در گوگل جستوجو خواهد کرد: «اقامتگاه بومگردی نزدیک من، برترین اقامتگاه بومگردی  در اصفهان یا..» آنجاست که ممکن است شما مخاطبی نزدیک به خودتان را به اقامتگاهی که در فضای آنلاین، خود را بهتر ارائه کرده از دست بدهید. یا از بازار شهر یا محله خود سهمی کامل بردارید و حتی از شهرها و مناطق دیگر نیز مشتری تازه جذب کنید.

نقش وبسایت در تبدیل مخاطب به مشتری

شخصی که اقامتی دلچسب از بومگردی دریافت کرده باشد دوست خود را معرفی می‌کند که از خدمات خدمات بومگردی  استفاده کند فرد در اولین قدم وبسایت اقامتگاه را جستوجو می‌کند و داخل وبسایت درمورد نوع سفرش اطلاعاتی کسب می‌کند و برای رزرو اتاق فرمی را تکمیل می‌کند.

یکی از کارکردهای وبسایت این است که از طریق سیستم مدیریت مشتری (CRM) از مرحله‌ای که او فرم پر کرده او را قدم به قدم برای بستن قرارداد ترغیب کند و با آگاه سازی و پیگیری او را در سیستمی ساختار یافته به مشتری تبدیل کند و حتی اگر به دلایلی به قرارداد نزدیک نشد بعد از شناسایی دلایل او را به عنوان مخاطبی که خدماتی حرفه‌ای دریافت کرده و ممکن است زمانی دیگر به ما نیاز داشته باشد یا معرف اقامتگاه  به دوستانش باشد حفظ کند.

ما در داده‌چین از چه افزونه های استفاده میکنیم

تمام افزونه های مورد استفاده در داده‌چین اورجینال بوده و از سورس های اصلی خریداری می شوند تا وب سایت مشتریانمان در امنیت کامل باشند.

elementor logo
ithemes-security logo
gravity-form logo
elementor-pro logo
crocoblock logo
ea logo
yoast logo
woocommerce logo

قیمت طراحی وب سایت وردپرس در داده‌چین برای اقامتگاه های بومگردی

طراحی تم و قالب گرافیکی سایت اختصاصی شما صورت خواهد گرفت و خوشبختانه می‌توانید امکانات بیشتر را، در آینده، به سایت خود اضافه کنید. لذا برای ارزیابی دقیق زمان و هزینه پروژه خود و دریافت پیش‌فاکتور خاص خود، با ما تماس بگیرید.

وب سایت ساده

محدوده قیمت
میلیون تومان ۵ تا ۱۵ میلیون تومان
  • ۱ ماه دوره پشتیبانی
  • مقابله با حملات امنیتی
  • بهینه‌سازی پایگاه داده
  • صفحه‌ساز
  • تنظیمات سئو
  • بروزرسانی هسته، تم‌ها و پلاگین‌ها
  • مدیریت تصاویر
  • فرم ساز الکترونیک
  • پنل مدیریت
  • امکان چند مدیریتی
محبوب

وب سایت رزرو

محدوده قیمت
میلیون تومان ۱۵ تا ۶۰ میلیون تومان
  • ۳ ماه دوره پشتیبانی
  • مقابله با حملات امنیتی
  • بهینه‌سازی پایگاه داده
  • صفحه‌ساز
  • تنظیمات سئو
  • بروزرسانی هسته، تم‌ها و پلاگین‌ها
  • مدیریت تصاویر
  • فرم ساز الکترونیک
  • پنل مدیریت
  • امکان چند مدیریتی

وب سایت ایده محور

محدوده قیمت
میلیون تومان ۲۵ تا ۱۵۰ میلیون تومان
  • یک سال دوره پشتیبانی
  • مقابله با حملات امنیتی
  • بهینه‌سازی پایگاه داده
  • صفحه‌ساز
  • تنظیمات سئو
  • بروزرسانی هسته، تم‌ها و پلاگین‌ها
  • مدیریت تصاویر
  • فرم ساز الکترونیک
  • پنل مدیریت
  • امکان چند مدیریتی

سئو و افزایش بازدید سایت اقامتگاه بومگردی

اطلاعات گردشگری از دو بخش کلی تشکیل شده‌اند. بخش‌هایی که می‌توان به صورت عمومی و از طریق جستوجوی گوگل یا به زبان فارسی یا به زبان‌های مرجع به آنها دسترسی پیدا کرد و بخش‌هایی که فرد به فرد متفاوت است یا مخاطب به دلیل پیچیدگی‌ها و تعدد المان‌های تصمیم گیری در سفرهای گردشگری توان جستوجو در مورد آن را ندارد و به راهنمای تخصصی در آن موضوع نیاز پیدا می‌کند.

بخش اول این محتوا همان جایی است که می‌توان مخاطبان را به سمت اقامتگاه  خاصی هدایت کرد تا اطلاعات تکمیلی و فرآیند نهایی رزرو اتاق را با آن اقامتگاه  به انجام رسانند.

این فرآیند تولید محتوا و بهینه‌سازی آن برای گوگل در گرفتن کلیدواژه‌های مرتبط با گردشگری را سئو می‌گویند و عموما روی محتواهای متنی اعمال می‌شود.

این کار یک فرآیند بسیار تخصصی است که تنها ۱۰ درصد آن مربوط به زیرساخت وبسایت است و این استراتژی، برنامه ریزی و مدل اجرای محتوا است که کمک می‌کند شما از موتور جستوجو ورودی با کیفیت و همیشگی داشته باشید.

شما به عنوان اقامتگاهی که در این حوزه تخصص دارید سوالات کلیدی که مخاطب از شما در مراحل مختلف می‌پرسد را می‌دانید و در جایی که خلا محتوایی در سطح وب می‌بینید تصمیم به تولید محتوا و پاسخ به این نیاز می‌گیرید.

حال شما رقبای کمتری دارید و می‌توانید بخشی از مخاطبین هدف مندی که نهایتا به خدمات شما نزدیک تر هستند را به سمت اقامتگاه  خود هدایت می‌کنید.

این تنها بخشی از فرآیند پیچیده و تخصصی سئو محتوایی است که داده‌چین این کار را برای موسسات گردشگری زیادی انجام داده و کلیدواژه‌های مهم و پر بازدیدی را برای آنها از این بازار پر رقابت به ارمغان آورده است.

چرا باید وب سایتم را سئو کنم

دریافت بازدید ارگانیک

طی تحقیقی که بر روی ۳۱۰ میلیون بازدید روی ۳۰ سایت مختلف انجام شد، نشان داده شد که ۶۴% تمام ترافیک ارجاعی از جنس سرچ ارگانیک هستند.

بهبود تجربه کاربری

موتورهای جستجو دوست دارند سایتی را ببینند که روی موبایل خوب نمایش داده می شود، سیگنال های کاربری خوبی دارد و در آن از عکس ها و ویدیو های مرتبط استفاده شده است.

باعث افزایش مشتری و فروش

بر اساس یک تحقیق، کاربرانی که سئو به سمت سایت شما می آورد به طور میانگین تا ۱۴.۵% منجر به فروش محصول می شود در حالی که سایر روش های خارج از سایت تا ۱.۷% منجر به فروش می شوند.

افزایش اعتبار برند شما

اینکه شما در نتایج جستجو رنک خوبی را داشته باشید به کاربران این مفهوم را القا می کند که شما یکی از قدرتمند ترین نام ها در زمینه صنعت خود هستید.

تولید محتوا برای اقامتگاه های بومگردی

در مورد ضرورت محتوا توضیح دادیم. اما در گام ابتدایی یک اقامتگاه بومگردی به چه حجمی از محتوا نیاز دارد و هزینه و زمان مورد انتظار چقدر است؟

یک وبسایت بومگردی برای شروع فعالیت به حدود ۳۰۰۰ کلمه محتوای اولیه نیاز دارد که شامل معرفی اقامتگاه  و شرحی از خدمات آن خواهد شد و هزینه‌ چندانی ندارد و شرکتی مثل داده‌چین این مورد را به عنوان هدیه‌ای کاربردی به مشتریان خود ارائه می‌کند.

در مورد سئو وبسایت این نکته بسیار مهم است که تیم محتوا باید در ساختار وبسایت و در زمان طراحی نیز حضور داشته باشد تا عملکرد بهتری در بخش سئو ایجاد کند. برای دیدن ثمرات متناسب حوزه خدمات اقامتگاه بومگردی حدودا ۶ ماه زمان نیاز است و هزینه آن کاملا نیاز به بررسی کلمات و سختی موضوع خواهد داشت.

محتوای ویدیویی

این محتوا بسیار در کیفیت ارائه اثرگذار است و حداقل محتوای معرفی باید تولید شود. این محتوا شامل ۳ تا پنج ویدیوی ۱ تا ۲ دقیقه‌ای است و هزینه آن متناسب با اینکه نیاز به مجری داشته باشد یا نه و چیزی حدود ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.

توسعه سیستم مدیریت مشتریان یکپارچه با وبسایت

سیستم CRM می‌تواند بسیار ساده و در قالب فرم‌های اکسل باشد و یا بسیار پیچیده و درهم تنیده که نیاز به نوشتن یک ابزار اختصاصی برای اقامتگاه  داشته باشد. این مورد با توجه به نیاز شرکت می‌تواند حدود یک ماه زمان ببرد و بسته به اینکه از چه سیستم CRM ای استفاده شود بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان هزینه در بر داشته باشد. البته برای اقامتگاه‌های بومگردی ابزارهای ساده تری نیز وجود دارد.

شبکه‌های اجتماعی و کمپین‌های دیجیتال

بخش دیگری که نقش کلیدی و مهمی در جذب مخاطب جدید و نگهداشت مشتریان دارد حضور در فضای شبکه‌های اجتماعی و انجام کمپین‌های چند جانبه بر بسر آنلاین است.

شبکه اجتماعی اینستاگرام

تنها شبکه اجتماعی فراگیر در ایران اینستاگرام است که هنوز موضع مشخصی از سمت حاکمیت برای نگهداشت و ادامه آن وجود ندارد و تا زمانی که فعال بماند جزو برترین کانال‌ها برای ارتباط مستقیم با مخاطب محسوب می‌شود و همین دلیلی است که نه می‌توان آن را نادیده گرفت و نه می‌توان تمام تمرکز کسب و کار را روی آن قرار داد.

گام‌هایی در جهت یک شبکه اجتماعی پویا:
  • تشکیل پرسونای مخاطب هدف
  • استفاده از قالب یکپارچه و با کیفیت
  • ارائه منظم محتوای متناسب با ترند و نیاز مخاطب هدف
  • تولید ویدیوی با کیفیت
  • افزایش تعامل با مخاطب با ابزارهایی چون استوری، هدیه و..
  • تبلیغات از طریق اینفلوئنسرهای متناسب با مخاطب
  • هدایت مخاطب به صفحات فرود در وبسایت

کمپین‌های دیجیتال:

کمپین‌ها عنصر پیوند دهنده همه ابزارهای ارائه شده در بالا است. ویژگی یک کمپین تاریخ شروع و پایان آن، شاخص‌های ارزیابی و نتایج آن است و این الگوی می‌تواند روی چندین کانال پیاده سازی شود که در ادامه ارائه خواهد شد:

کانال شبکه‌های اجتماعی:

یکی از کانال‌های اثربخش در حوزه تبلیغات اقامتگاه ‌های گردشگری استفاده از مخاطبان شبکه‌های اجتماعی است که در قالب پیچ‌های پر مخاطب یا اینفلوئنسر‌های متناسب با سلیقه مشتریان هدف می‌توان از آنها بهره‌مند شد.

کانال موتور جستجو

تبلیغات ادوردز گوگل یکی از کارآمدترین تبلیغات است چرا دقیقا در نقطه تصمیم مخاطب کسب و کار را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد ولی می‌تواند بسیار پر هزینه باشد و نیاز به بهینه سازی زیادی دارد و این تبلیغات هرچه دنباله دارتر باشد و کلمات صحیح‌تر و متناسب‌تری انتخاب شود هزینه کمتری را به کسب و کار تحمیل می‌کند.