logo wh

مقایسهٔ ۸ تا از بهترین خدمات ارسال ایمیل SMTP

فهرست مطالب

SMTP (پروتکل سادهٔ انتقال نامه) اطمینان حاصل می‌کند که ایمیل‌های تراکنشی شما به صندوق ورودی کاربران (و نه پوشه هرزنامه) تحویل داده می‌شود. همچنین به شما امکان می‌دهد ایمیل‌ها را بسته به اعمال و رفتار کاربران خودکار کنید. اما قسمت سخت ماجرا پیداکردن سرویس SMTP مناسب است زیرا خدمات ایمیل زیادی در بازار وجود دارد؛ بنابراین ما تحقیقاتی را برایتان انجام داده‌ایم و در ادامه بهترین خدمات ایمیل SMTP جهت بازاریابی و اتوماسیون را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

SMTP سیستم ارسال ایمیل

 SMTP قدرتمندترین سرویس تحویل ایمیل در بازار است و به شما امکان ارسال و پیگیری حجم بالایی از ایمیل‌ها را می‌دهد. این سرویس دارای یک زیرساخت بسیار پاسخگو است که تحویل سریع و بدون تأخیر را تضمین می‌کند. همچنین با آن می‌توان انواع ایمیل‌های تراکنشی و بازاریابی را ارسال کنید. این شامل ایمیل‌های خودکار مانند تأیید سفارش، اعلام ارسال، به‌روزرسانی وضعیت سفارش، احراز هویت کاربر و بازنشانی رمز عبور است.

با استفاده از این سرویس، فرایند ایمیل شما برای بهبود تجربه کاربری در سایت شما ساده و یکدست خواهد بود. به‌علاوه، همه برنامه‌ها با یک مدافع Reputation ارائه می‌شوند که بر سلامت لیست ایمیل شما نظارت می‌کند و از شما در برابر پرش‌های نرم و سخت محافظت می‌کند.

فرایند راه‌اندازی و ادغام این سرویس بسیار ساده و سریع است، بنابراین می‌توانید بلافاصله ارسال ایمیل را شروع کنید. علاوه‌برآن به شما امکان دسترسی به گزارش‌های جامع در مورد تحویل ایمیل و عملکرد تعاملتان را می‌دهد. در نهایت باید گفت برای انواع و اندازه‌های کسب‌وکار مناسب است و به شما این امکان را می‌دهد تا با رشد کسب‌وکارتان، حجم ایمیل خود را افزایش دهید. همچنین  SMTP بهترین رلهٔ SMTP و سرویس تحویل ایمیل در سراسر جهان است.

SMTP

SendinBlue

 SendinBlue یک پلتفرم بازاریابی ایمیلی محبوب است که با آن می‌توانید ایمیل‌های تراکنشی را به لیست مشترکین خود ارسال کنید. همچنین ایمیل‌ها را برای اطلاع از نرخ باز شدن، نرخ پرش، نرخ کلیک و غیره رهگیری کنید. این پلتفرم همچنین خدمات بازاریابی پیامکی را برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی و تراکنشی ارائه می‌دهد.

یکی از موارد برجسته در مورد SendinBlue این است که آنها امضاهای SPF (چارچوب سیاست فرستنده) و DKIM (ایمیل شناسایی شده با کلیدهای دامنه) را از طریق نام دامنه خودشان مدیریت می‌کنند. این یک استاندارد فنی است که به محافظت از فرستندگان و گیرندگان ایمیل در برابر هرزنامه، جعل و فیشینگ کمک می‌کند.

سایر ویژگی‌های قابل‌توجه آن عبارت‌اند از کشیدن و رهاکردن ایمیل‌ساز، ایمیل‌های خوش آمدگویی و تأیید، تست A/B برای ایمیل‌ها و گزارش‌دهی پیشرفته برای کمپین بازاریابی ایمیلی بهینه‌شده.

Mailgun

 Mailgun یک ارائه‌دهنده خدمات ایمیل قدرتمند برای توسعه‌دهندگان حرفه‌ای است که قابلیت تحویل ایمیل بالایی را ارائه می‌دهد. همچنین با  APIهای قدرتمند خود می‌توانید ایمیل‌های تراکنشی را به‌راحتی ارسال، دریافت و پیگیری کنید. میلگان یک زیرساخت ارسال قوی با یکپارچه‌سازی SMTP و یک API ساده RESTful برای ارسال ایمیل‌های انبوه به کاربران شما دارد.

وقتی شما برای Mailgun ثبت‌نام می کنید، به قالب های ایمیل تراکنشی پاسخگو که آماده ی ویرایش و استفاده هستند دسترسی پیدا می کنید. می توانید از ویرایشگر کشیدن و رها کردن برای ایجاد سریع ایمیل های خیره کننده بدون استفاده از HTML و CSS استفاده کنید. میلگان با ابزارهای بازاریابی ایمیلی که کاربری آسانی مانند تقسیم‌بندی، شخصی‌سازی و تست A/B دارند، ارائه می‌شود.

SendGrid

 SendGrid یک ارائه‌دهنده ایمیل تراکنشی SMTP بر مبنای ابر است که یک پلت فرم قابل‌اعتماد برای ارسال و دریافت ایمیل‌های انبوه با نرخ تحویل بالا دارد. همچنین به شما اجازه می‌دهد به جز ارسال ایمیل‌های تراکشی، کمپین‌های بازاریابی ایمیلی ایجاد کنید. شما می‌توانید با استفاده از گزینه email API یک برنامه ایمیل استثنایی برای تحویل ایمیل‌ها در هر مقیاسی ایجاد کنید.

همچنین گزینه‌های ادغام متنوعی برای شروع ارسال ایمیل برای شما ارائه می‌شود بنابراین شما می‌توانید یک گزارش تحلیلی و بازخورد بلادرنگ در مورد هر ایمیلی که ارسال می‌کنید، دریافت کنید. در آخر اگر به دنبال استفاده از یک آدرس IP اختصاصی برای ارسال ایمیل هستید،  SendGrid این را تحت برنامه Pro Email API یا طرح کمپین‌های بازاریابی پیشرفته به شما ارائه می‌کند.

SendGrid

Amazon SES

 Amazon SES یک سرویس ایمیل تراکنشی SMTP انعطاف‌پذیر و مقیاس‌پذیر است که عمدتاً برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن و بازاریابان دیجیتال طراحی شده است. این سرویس به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی اعلان‌ها و ایمیل‌های معاملاتی را برای کاربران خود ارسال کنید. همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا از رابط SMTP یا یک API Amazon SES برای ادغام Amazon SES  در برنامه خود مستقیماً استفاده کنید. از طرفی دارای سیستم و عملکردی قدرتمند است که مطمئن می‌شود ایمیل‌هایتان فیلترهای هرزنامه را نادیده می‌گیرند و شما می‌توانید تحویل ایمیل، نرخ پرش و رد شدن ایمیل‌ها را از طریق مکانیسم هوشمندشان پیگیری کنید.

Postmark

پست مارک از  ActiveCampaignیکی از بهترین خدمات ایمیل تراکنشی SMTP است که تحویل برق آسا را برای اپلیکیشن و ایمیل های تراکنشی شما ارائه می دهد. Postmar دارای سرورهای SMTP است که در سراسر جهان برای اطمینان از تحویل سریع ایمیل توزیع شده است. همچنین دارای یک سیستم ردیابی عالی است که به شما امکان می دهد تا بر تعداد ایمیل های باز شده و زمان صرف شده برای ایمیل ارسالی نظارت کنید.

Moosend

 Moosend یک سرویس ایمیل تراکنشی SMTP مقرون‌به‌صرفه است که همراه با یک سازندهٔ ایمیل کشیدن و رهاکردن برای طراحی فوری ایمیل‌های تراکنشی شما ارائه می‌شود. نرخ تحویل فوق‌العادهٔ ۹۸% آن می‌تواند با فیلترهای اسپم مبارزه کند. این سرویس به شما امکان می‌دهد یک ایمیل انفجار ایجاد و ایمیل‌ها را در زمان واقعی ردیابی کنید. همچنین می‌توانید گزارش‌های تحلیلی پیشرفته‌ای را برای ایمیل‌های تراکنشی خود دریافت کنید. نکته‌ای که باید به‌خاطر داشته باشید این است که Moosend فقط یک فرم برای تماس با تیم پشتیبانی دارد، یعنی هیچ پشتیبانی تلفنی، ایمیل یا چت وجود ندارد.

Mailchimp Transactional Email

Transactional Email که قبلاً Mandrill نامیده می‌شد، یک سرویس ایمیل تراکنشی SMTP توسط MailChimp است. این سرویس در واقع یک پلت فرم امن و کارآمد برای ارسال ایمیل‌های تراکنشی بدون هیچ مشکلی در تحویل آنهاست که شما می‌توانید از آن برای ارسال ایمیل‌های داده‌محور، هدفمند، شخصی‌سازی‌شده و تجارت الکترونیکی استفاده کنید. با ردیابی پیشرفتهٔ آن، می‌توانید نرخ باز شدن، پرش و کلیک را برای ایمیل‌های خود تحت‌نظر داشته باشید. علاوه‌برآن، پلتفرم Mailchimp به شما امکان دسترسی به قالب‌ و کمپین‌های ایمیل را جهت بهبود استراتژی‌های بازاریابی می‌دهد.

Mailchimp

سخن پایانی

این لیست ما متشکل از بهترین خدمات SMTP است اما اگر به دنبال گزینه‌های بیشتری هستید، MailJet (از مجموعه افزونه‌های جت) و SparkPost نیز وجود دارند. همچنین به‌خاطر داشته باشید که جیمیل گزینه خوبی برای ایمیل‌های ارسالی سازمانی نیست. زیرا محدودیت‌های زیادی دارد و احتمالاً با مشکلات زیادی در ایمیل‌های خود مواجه خواهید شد.

به مطالعه و یادگیری ادامه دهید

۲۰ نوع وب‌سایت محبوب در اینترنت

اگر می‌خواهید در فضای آنلاین حضور داشته باشید، داشتن یک وب‌سایت به شما کمک بزرگی می‌کند. برای این منظور شما می‌توانید در سایت‌های محبوبی مانند

همیشه پاسخگوی سوالات شما هستیم
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x