logo wh

۶ نمونه از بهترین طراحی‌ وب‌سایت‌های تعمیرگاه خودرو

فهرست مطالب

امروزه تقریباً اکثر کسب‌وکارها به فضای مجازی راه پیدا کرده‌اند که تعمیر خودرو یکی از آنهاست. البته در نظر داشته باشید که وب‌سایت‌های مختلف، علاوه بر تشابهات پایه نیاز به رعایت نکات منحصربه‌فرد خود هستند. در ادامه نکات مربوط به طراحی وب‌سایت خودرو به همراه نمونه‌هایی از آن آورده شده است:

۱. Super Formance

این سایت دو ویژگی مثبت دارد. اولین ویژگی آن امکان نوبت‌گیری آنلاین از طریق سایت است. این کار به جلوگیری از اتلاف وقت شما و مشتریانتان کمک بزرگی خواهد کرد. نکتهٔ دوم آن قراردادن گزینهٔ تغییر دستیابی به سایت باتوجه‌به نیاز کاربر است. به‌عنوان‌مثال میتوان فونت نوشتاری سایت را در صورت نیاز بزرگ‌تر کنید.

Super Formance سایت تعمیرگاه خودرو

۲. Bradshaw

یک طراحی بنر قوی و القاکنندهٔ سرعت جزو اولین گیرایی‌های این سایت است. اما اگر بخواهیم کمی عمیق‌تر شویم دسته‌بندی جامع آن از مؤلفه‌های برتر آن است. در بخش معرفی خود نیز به‌جز اشاره به پیشینهٔ بلند شرکت، عکسی قدیمی از دوران اولیه خود قرار داده که به‌نوبهٔ خود ترفند جالبی است.

Bradshaw سایت تعمیرگاه خودرو

۳.  San Francisco Automotive Solutions

این وب‌سایت در صفحهٔ نخست، به ساده‌ترین شکل ممکن ۵ خدمت خود را با استفاده از آیکون‌ها برجسته کرده است. اما این تنها نکتهٔ مهم در این نمونه نیست. مهم‌ترین بخش‌های آن امکان دسترسی به لوکیشن تعمیرگاه برای مسیریابی ساده و بخش نظرسنجی آن است. در بخش نظرسنجی می‌توانید امتیازات و نظرات دیگران را مشاهده و دیدگاه خود را با آنها به اشتراک بگذارید.

San Francisco Automotive Solutions سایت تعمیرگاه خودرو

۴. Autodakar

با دیدن صفحهٔ اول این سایت چه می‌فهمید؟ بله درست حدس زدید این یک تعمیرگاه حرفه‌ای مختص خودروهای لاکچری است. یک سایت باید از بدو ورود مشخص کند که مربوط به یک تعمیرگاه عمومی یا اختصاصی است. این سایت با طراحی، تصاویر و متون درست خود به‌خوبی این کار را انجام داده است.

Autodakar سایت تعمیرگاه خودرو

۵. Westinal

این سایت علاوه بر دسته‌بندی کاملی که بر اساس نوع خدمات خود دارد، توضیحات کاملی نیز برای هر یک ارائه داده. به‌عنوان‌مثال برای رنگ‌آمیزی داشبورد شما می‌توانید اطلاعاتی در مورد داشبورد، خدمات رنگ‌آمیزی و تست آنها، تصاویر مربوطه، عللی که باعث نیاز شما به رنگ‌آمیزی می‌شود و بسیاری از موارد دیگر پیدا کنید.

Westinal سایت تعمیرگاه خودرو

۶. Tamir Car

با رشد روزافزون مدل خودروها، امکان‌داشتن تخصص و خدمات‌رسانی به‌تمامی مدل‌های آنها سخت و سخت‌تر می‌شود؛ بنابراین یک صاحب خودرو پیش از مراجعه به شما باید بداند آیا شما امکان تعمیر خودروی او را دارید یا خیر! این سایت در دسته‌بندی خود لیستی از خودروهای پوشش‌دهندهٔ خود را قرار داده که با انتخاب هریک می‌توانید خدمات موجود برای آن را مشاهده کنید.

Tamir Car سایت تعمیرگاه خودرو

نکات:

یک تعمیرگاه خودروی مدرن و موفق نیازمند سایتی شایسته و درخور جایگاه خود است. برای موفقیت در طراحی سایت تعمیرگاه خود مطمئن شوید که اکثر موارد زیر را رعایت می‌کنید:

  • نوبت‌دهی: سایت شما لازم نیست صرفاً برای معرفی شما باشد، شما می‌توانید نوبت‌دهی سرویس خودرو را از طریق سایت انجام دهید.
  • دسته‌بندی: به دلیل تعدد خودرو و خدمات مربوطه شما نیاز به یک دسته‌بندی مناسب برای ساده‌سازی دسترسی سایت خود هستید.
  • پاسخ‌دهی: از طریق را ای ارتباطی و سؤالات متداول سعی کنید تا حد ممکن سؤالات کاربر خود را پاسخ دهید.
  • دسترسی به لوکیشن: امکان دسترسی به لوکیشن تعمیرگاه خود را در سایت فعال کنید.
  • نظرسنجی: شما نیز مانند هر سایت خدمات‌رسانی دیگر به ذکر نظرات مشتریان سابق خود، برای کمک به کاربران جدید نیاز دارید.
  • دربارهٔ ما: با معرفی خود، پیشینه و مکانیکان خود سعی کنید اعتماد مخاطبین را بیشتر جذب کنید.
  • تصاویر: زیبایی و کیفیت تصاویر در هر سایتی جزو موارد مهم هستند.
  • گویا بودن: اگر صرفاً در زمینهٔ خودروهای لوکس، قدیمی و یا هر دستهٔ دیگری کار می‌کنید، سعی کنید وب‌سایت شما گویای این مطلب باشد.

به مطالعه و یادگیری ادامه دهید

۲۰ نوع وب‌سایت محبوب در اینترنت

اگر می‌خواهید در فضای آنلاین حضور داشته باشید، داشتن یک وب‌سایت به شما کمک بزرگی می‌کند. برای این منظور شما می‌توانید در سایت‌های محبوبی مانند

همیشه پاسخگوی سوالات شما هستیم
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x