logo wh

طراحی وب سایت و خدمات مارکتینگ برای موسسات مهاجرتی

توانمند سازی آنلاین شرکتهای مهاجرتی از طراحی وب سایت تا خدمات دیجیتال مارکتینگ

ضرورت حضور آنلاین موسسات مهاجرتی

ایجاد حس اعتماد در مخاطبین مهم‌ترین راهکار برای جذب مشتریان یک شرکت مهاجرتی است که در این راستا تلاش می‌کنند دفتری زیبا، پرسنلی شیک‌پوش و مشاوری حرفه‌ای را پیش روی مخاطب خود قرار دهند تا تاثیری مثبت روی حس اعتماد آنها داشته باشد.

اما اولین تماس مخاطب با یک شرکت مهاجرتی پیش از مراجعه به آن و از وبسایت و شبکه‌های اجتماعی و حتی تصاویری که از لوکیشن گوگل دریافت می‌کند خواهد بود. و یک شرکت مهاجرتی هرچه در این حوزه خود را حرفه‌ای و توانمند نشان دهد می‌تواند تاثیر اولیه مناسبی روی مخاطب خود داشته باشد و او را با دیدی مثبت به دفتر فیزیکی خود دعوت کند.

از سوی دیگر حضور مخاطبین در فضای دیجیتال رو به افزایش است و با استفاده از ظرفیت‌های این فضا می‌توان مخاطبین زیادی را با کمک کمپین‌های دیجیتال به سمت کسب و کار خود هدایت کرد.

developer
بکگراند

نقشه راه حضور آنلاین برای موسسات مهاجرتی

طراحی وبسایت یک موسسه مهاجرتی مانند دیزاین و ظاهر دفتر فیزیکی مجموعه اهمیت دارد. به یاد داشته باشید که امروزه اولین تصویری که مخاطب از شما دریافت می‌کند آن چیزی است که در فضای وب قرار دارد، خوشبختانه شما می‌توانید تصویر ایده‌آل خود را به مخاطب نشان دهید.
علاوه بر این وبسایت یک دفتر مهاجرتی مانند یک قیف بازاریابی وظیفه تبدیل مخاطب به مشتری را نیز عهده‌دار است و از اطلاع رسانی، جذب سرنخ فروش تا عقد قرارداد و حتی مدیریت روابط بعد از آن نیز نقش کلیدی ایفا می‌کند.
یکی از تجربه‌های موفق داده‌چین در طراحی وبسایت مهاجرتی مربوط به وبسایت کوچینگ است که علاوه بر ظاهر با کیفیت فرآیندهای تبدیل، ابزارهای ارتباط و ورودی پایدار و اورگانیکی را برای این موسسه ایجاد کرده است.

ساخت ویدئو برای موسسات مهاجراتی

تولید ویدیو برای شرکت‌های مهاجرتی از چند جهت ضروری و حیاتی است. مهم‌ترین بخش آن ایجاد حس اعتماد در مخاطب است و هرچه ویدیوهای با کیفیت‌تر و پربارتری تولید شود احتمال جذب بیشتری خواهد داشت.

این ویدیوها می‌تواند حاصل تدوین وبینارهایی باشد که برگزار می‌شود یا یک کار حرفه‌ای برای معرفی خدمات مهاجرتی یا تیزری جذاب برای معرفی موسسه مهاجرتی.

داده‌چین در هر بخش نمونه‌های با کیفیتی را برای موسسات مهاجرتی خوش‌نام تولید کرده است.

ساخت پادکست برای موسسات مهاجراتی

حجم اطلاعات در موضوع مهاجرتی بسیار بالا است و معمولا ویدیو برای ارائه این حجم از مطلب خسته کننده است و مخاطب ترجیح می‌دهد این محتوایی که گاه یک ساعت زمان میبرد را همراه با انجام فعالیتی دیگر مثل آشپزی یا ماشین سواری انجام دهد و پادکست تنها محتوایی است که این قابلیت را به مخاطب خواهد داد.

پادکست ویژگی دیگری هم دارد که بسیار برای شرکت‌های مهاجرتی حائز اهمیت است. بیش از 90 درصد مخاطبان پادکست آن را تا انتها گوش می‌دهند و همین موضوع باعث شده اثرگذاری بسیار زیادی در مخاطب ایجاد کند و بعد از چند اپیزود اعتماد کاملی بین شنونده و مشاور ایجاد خواهد شد که در تبدیل مخاطب به مشتری شرکت بسیار اثرگذار است.

تجربه رادیو کوچی از محصولات داده‌چین در حوزه مهاجرت بسیار موفق بوده و توانست حجم زیادی از مخاطبین مهاجرت تحصیلی که بازاری بسیار فشرده و پر رقابتی دارد را برای وکیل مربوطه جذب کند.

ساخت پادکست ها مهاجرتی

سئو برای موسسات مهاجرتی

ین کار یک فرآیند بسیار تخصصی است که تنها 10 درصد آن مربوط به زیرساخت وبسایت است و این استراتژی، برنامه ریزی و مدل اجرای سئو است که کمک می‌کند شما از موتور جستوجو ورودی با کیفیت و همیشگی داشته باشید. برای مثال تصور کنید شما برای بازار پر رقابتی مثل فروش ملک در ترکیه قصد تولید محتوا و گرفتن مخاطب جدید از این رود خروشان دارید.

شما به عنوان شرکتی که در این حوزه تخصص دارید سوالات کلیدی که مخاطب از شما در مراحل مختلف می‌پرسد را می‌دانید و در جایی که خلا محتوایی در سطح وب می‌بینید تصمیم به تولید محتوا و پاسخ به این نیاز می‌گیرید.

وظیفه داده‌چین در این حوزه بسط و گسترش کلمات کلیدی هدف شما و رساندن به جایگاه مناسب در نتایج گوگل است. 

تا کنون تنها در مورد ابزارها و بستر آنلاین صحبت کردیم. اما آنچه این ابزارها را اثربخش خواهند کرد محتوای آن است. محتوا همه آن چیزی است که بین شرکت و کلاینت رد و بدل می‌شود. ولی ما در مورد بخش آنلاین و دیجیتال این محتوا صحبت می‌کنیم.
برگزاری وبینار، تولید پادکست مهاجرتی، بلاگ‌های آموزشی، اینفوگرافی‌ها و ویدیوهای مهاجرتی از انواع این محتواها محسوب می‌شود که در وبسایت یا شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌شوند و برای جذب مخاطب تازه، اعتماد سازی، نگهداشت و تبدیل مخاطب به مشتری در فضای مهاجرت بسیار پر کاربردند.

تولید محتوای متنی برای موسسات مهاجرتی

اطلاعات مهاجرتی از دو بخش کلی تشکیل شده‌اند. بخش‌هایی که می‌توان به صورت عمومی و از طریق جستوجوی گوگل یا به زبان فارسی یا به زبان‌های مرجع به آنها دسترسی پیدا کرد و بخش‌هایی که فرد به فرد متفاوت است یا مخاطب به دلیل پیچیدگی‌ها و تعدد کشورها و طرح‌های مهاجرتی توان جستوجو در مورد آن را ندارد و به مشاور تخصصی آن موضوع نیاز پیدا می‌کند.

بخش اول این محتوا همان جایی است که می‌توان مخاطبان را به سمت موسسه خاصی هدایت کرد تا اطلاعات تکمیلی و فرآیند نهایی مهاجرت را با آن شرکت به انجام رسانند.

این فرآیند تولید محتوا و بهینه‌سازی آن برای گوگل در گرفتن کلیدواژه‌های مرتبط با مهاجرت را سئو می‌گویند و عموما روی محتواهای متنی اعمال می‌شود.

دانلود فایل نقشه راه توانمندسازی موسسات مهاجرتی