طراحی سایت تیونینگ خودرو
ما کی هستیم ؟
استودیو خلاقیت دادهچین
استودیوی خلاقیت دادهچین مجموعهای است از مهارتهای دیجیتال که در کنار کسب و کارهای قرار میگیرد و آنها را از ابعاد مورد نیاز برای حضور حرفهای در فضای آنلاین توانمند میکند. این خدمات از توسعه بستر دیجیتال مانند توسعه وبسایت و ابزارهای مدیریتی یکپارچه با آن تا ارائه خدمات محتوایی امتداد پیدا میکند. و این ترکیب کامل خدمات حاصل 4 سال حضور پر رنگ در کنار کسب و کارهای متفاوت و توسعه گام به گام آنها در مسیر آنلاین شدن بوده است.


مشتریانی که به دادهچین اعتماد کردن










توسعه و طراحی وب سایت برای تیونینگ خودرو
وقتی ماشین خراب میشه اولین کاری که میکنیم در گوگل به دنبال راهکار آن یا تیونینگ معتمدی نزدیک خودمان میگردیم. خصوصا با خوروهای لوکس و خارجی پیدا کردن یک تعمیرکار حرفهای و باکیفیت اهمیت بیشتری پیدا میکند.
اسپورتیها خیلی دیر در حال بروز کردن کسب و کار خودشان هستند و کسانی که مدتی است در حال کار روی این بخش هستند در حال گرفتن سهم بازار از تیونینگهای قدیمی و خوشنام قبلی هستند.
ثبت تیونینگ در گوگل مپ ، توسعه وبسایت تیونینگ و رسیدن به رتبههای بالا در نتایج گوگل برای یک تیونینگ کارهایی است که بهترین تیونینگهای خودروها انجام میدهند.
تماس مخاطب با یک تیونینگ خودرو پیش از مراجعه به آن و از وبسایت و شبکههای اجتماعی و حتی تصاویری که از لوکیشن گوگل دریافت میکند خواهد بود. و یک تیونینگ خودرو هرچه در این حوزه خود را حرفهای و توانمند نشان دهد میتواند تاثیر اولیه مناسبی روی مخاطب خود داشته باشد و او را با دیدی مثبت به دفتر فیزیکی خود دعوت کند.
از سوی دیگر حضور مخاطبین در فضای دیجیتال رو به افزایش است و با استفاده از ظرفیتهای این فضا میتوان مخاطبین زیادی را با کمک کمپینهای دیجیتال به سمت کسب و کار خود هدایت کرد.
طراحی وبسایت تیونینگ خودرو برای نگهداشت سهم بازار مشتریان
فضای آنلاین و اینترنت نقشی کلیدیتر را در حوزه تعمیر خودرو بازی میکنند و اگر از این ظرفیتها به درستی استفاده نکنیم سهم بازار خود را به رقیبانی تازه نفس که خود را با ابزارهای دیجیتال چابکتر کردهاند واگذار خواهیم کرد.
این همان اتفاقی است که برای آژانسهای گردشگری افتاد و بسیاری از آنها به قدری سهم بازار از دست دادند که با وجود سابقه طولانی و حضور در بهترین نقاط شهر باز هم مشتریان سابق خود نیز از سرویسهای آنلاین برای رزرو اقامتگاه و پروازهای خود استفاده میکردند.
نقش وبسایت تیونینگ خودرو در جذب مشتریان تازه
حتی اگر مخاطب شما در نزدیکی محل دفتر حقوقی قرار داشته باشد ابتدا در گوگل جستوجو خواهد کرد: «بهترین تیونینگ لکسوس نزدیک من، برترین شرکت تیونینگ خودرو در اصفهان یا..» آنجاست که ممکن است شما مخاطبی نزدیک به خودتان را به تیونینگی که در فضای آنلاین، خود را بهتر ارائه کرده از دست بدهید. یا از بازار شهر یا محله خود سهمی کامل بردارید و حتی از شهرها و مناطق دیگر نیز مشتری تازه جذب کنید.
نقش وبسایت تیونینگ خودرو در تبدیل مخاطب به مشتری
شخصی که تجربه مثبتی از تیونینگ خودرو شما داشته باشد دوست خود را معرفی میکند که از خدمات مشاورهای موسسه استفاده کند فرد در اولین قدم وبسایت تیونینگ خودرو را جستوجو میکند و داخل وبسایت درمورد نیازش اطلاعاتی کسب میکند و در قدم بعدی فرم پر میکند یا تماس میگیرد.
یکی از کارکردهای وبسایت تیونینگ خودرو این است که از طریق سیستم مدیریت مشتری (CRM) از مرحلهای که او فرم پر کرده او را قدم به قدم برای مشتری شدن ترغیب کند و با آگاه سازی و پیگیری او را در سیستمی ساختار یافته به دریافت خدمت یا خرید محصول نزدیک کند و حتی اگر به دلایلی به نتیجه مورد انتظار نرسید بعد از شناسایی دلایل او را به عنوان مخاطبی که خدماتی حرفهای دریافت کرده و ممکن است زمانی دیگر به ما نیاز داشته باشد یا معرف تیونینگ خودرو به دوستانش باشد حفظ کند.
المانهایی که باید در طراحی وبسایت تیونینگ خودرو به آن توجه کرد
• ظاهر اسپورت وبسایت
• استفاده از رنگ تیره و تند در طراحی وبسایت تیونینگ
• عکسهای با کیفیت از خودروهای تیونیگ شده
• ویدیوی با کیفیت از محیط تیونینگ خودرو
• نظر رانندگان و استفاده کنندگان از خدمات تیونینگ
• برندهای مورد استفاده در تیونینگ خودرو
محتوای دیجیتال
تا کنون تنها در مورد ابزارها و بستر آنلاین تیونینگ خودرو صحبت کردیم. اما آنچه این ابزارها را اثربخش خواهند کرد محتوای آن است. محتوا همه آن چیزی است که بین تیونینگ خودرو و مخاطب رد و بدل میشود. ولی ما در مورد بخش آنلاین و دیجیتال این محتوا صحبت میکنیم.
نقش محتوا در فضای تعمیر خودرو
محتوای تعمیر خودرو به شدت تخصصی و کمیاب است و کسی که بتواند این محتوا را تولید کند مشتریان بیشتری خواهد داشت. و خیلی راحت جای خود را در بازار پیدا میکنید.
سئو و کلمات کلیدی پر بازده در خدمات و فروش تیونینگ خودرو
اطلاعات حوزه تخصصی شرکت از دو بخش کلی تشکیل شدهاند. بخشهایی که میتوان به صورت عمومی و از طریق جستوجوی گوگل یا به زبان فارسی و به زبانهای مرجع به آنها دسترسی پیدا کرد و بخشهایی که فرد به فرد متفاوت است یا مخاطب به دلیل پیچیدگیها و تعدد کالا یا خدمات توان جستوجو در مورد آن را ندارد و به مشاور تخصصی آن موضوع نیاز پیدا میکند.
بخش اول این محتوا همان جایی است که میتوان مخاطبان را به سمت وبسایت تیونینگ خودرو هدایت کرد تا اطلاعات تکمیلی و فرآیند نهایی خدمات و خرید را با آن تیونینگ خودرو به انجام رسانند.
این فرآیند تولید محتوا و بهینهسازی آن برای گوگل در گرفتن کلیدواژههای مرتبط با خدمات تیونینگ خودرو را سئو میگویند و عموما روی محتواهای متنی اعمال میشود.
سئوی فنی و سئوی محتوایی در وبسایت تیونینگ خودرو
سئوی خدمات تیونینگ خودرو یک فرآیند بسیار تخصصی است که تنها 10 درصد آن مربوط به زیرساخت وبسایت است و این استراتژی، برنامه ریزی و مدل اجرای محتوا است که کمک میکند شما از موتور جستوجو ورودی با کیفیت و همیشگی داشته باشید.
شما به عنوان تیونینگ خودرو که در حوزه فعالیت خود تخصص دارید سوالات کلیدی که مخاطب از شما در مراحل مختلف میپرسد را میدانید و در جایی که خلا محتوایی در سطح وب میبینید تصمیم به تولید محتوا و پاسخ به این نیاز میگیرید. این پاسخ باید به گونهای داده شود که از نظر گوگل هم پذیرفته و قابل درک باشد و چک لیستهای مربوط به خود را پاس کرده باشد.
حال شما رقبای کمتری دارید و میتوانید بخشی از مخاطبین هدف مندی که نهایتا قصد خرید یا استفاده از خدمات شما را دارند به سمت تیونینگ خودرو خود هدایت میکنید.
این تنها بخشی از فرآیند پیچیده و تخصصی سئو محتوایی است که دادهچین این کار را برای شرکتهای متفاوتی و زیادی انجام داده و کلیدواژههای مهم و پر بازدیدی را برای آنها از این بازار پر رقابت به ارمغان آورده است.
محتوای ویدیویی
محتوای ویدیویی یکی از پر کاربردترین ابزارها برای ارتباط پیوسته، اعتماد سازی، ارائه اطلاعات به مخاطب است و برندسازی مطلوبی هم برای تیونینگ خودرو ایجاد میکند. این ویدیوها انواع متفاوتی دارند و بر اساس مدت زمان، موضوع و نوع ارائه مطلب تقسیم بندی میشوند.
معرفی تیونینگ خودرو و خدمات
اگر اولویتی برای تولید محتوای ویدیویی وجود داشته باشد قطعا ویدیوهای معرفی در صدر لیست تولید خواهند بود. معمولا سه تا پنج ویدیوی معرفی برای هر تیونینگ خودرو نیاز است که در قدم اول برند، هویت و تارخچه شرکت را معرفی کند و در قدم بعدی مهمترین خدمات و ارزشهای شرکت را در آن توضیح میدهند.
این ویدیوها باید بسیار حرفهای تولید شود و زمانی بین یک تا دو دقیقه داشته باشند. تا هم برای شبکههای اجتماعی و هم در داخل وبسایت استفاده شوند.
شبکههای اجتماعی تیونینگ خودرو
بخش دیگری که نقش کلیدی و مهمی در جذب مخاطب جدید و نگهداشت مشتریان دارد حضور در فضای شبکههای اجتماعی و انجام کمپینهای چند جانبه بر بستر آنلاین است.
شبکه اجتماعی اینستاگرام
تنها شبکه اجتماعی فراگیر در ایران اینستاگرام است که هنوز موضع مشخصی از سمت حاکمیت برای نگهداشت و ادامه آن وجود ندارد و تا زمانی که فعال بماند جزو برترین کانالها برای ارتباط مستقیم با مخاطب محسوب میشود و همین دلیلی است که نه میتوان آن را نادیده گرفت و نه میتوان تمام تمرکز کسب و کار را روی آن قرار داد.
گامهایی در جهت یک شبکه اجتماعی پویا:
• تشکیل پرسونای مخاطب هدف
• استفاده از قالب یکپارچه و با کیفیت
• ارائه منظم محتوای متناسب با ترند و نیاز مخاطب هدف
• تولید ویدیوی با کیفیت
• افزایش تعامل با مخاطب با ابزارهایی چون استوری، هدیه و..
• تبلیغات از طریق اینفلوئنسرهای متناسب با مخاطب
• هدایت مخاطب به صفحات فرود در وبسایت
تیونینگ خودروها معمولا ضعف عمدهای در حوزه آنلاین دارند و گاه تنها در شبکههای اجتماعی فعالیت میکنند و گاه هزینههای گزافی صرف تبلیغات در این بستر میکنند ولی نکته مهم این است شرکتهای موفق در فضای آنلاین بیش از نود درصد مخاطبین خود را از موتور جستوجو به دست میآورند و تمام فعالیت آنها در حوزه شبکههای اجتماعی حاصلی نهایتا 10 درصدی برای آنها داشته است.
در این مسیر هم این موسسات نیاز به یک همراه از جنس IT خواهند داشت تا هم فضای تخصصی شما را بشناسند یا تعامل خوبی با شما برقرار کنن و بتواند در بلند مدت کنار آنها باشد و خدمات پشتیبانی قوی ارائه کند.
ما در دادهچین از چه افزونه های استفاده میکنیم
تمام افزونه های مورد استفاده در دادهچین اورجینال بوده و از سورس های اصلی خریداری می شوند تا وب سایت مشتریانمان در امنیت کامل باشند.








قیمت طراحی وب سایت وردپرس در دادهچین برای تیونینگ خودرو
طراحی تم و قالب گرافیکی سایت اختصاصی شما صورت خواهد گرفت و خوشبختانه میتوانید امکانات بیشتر را، در آینده، به سایت خود اضافه کنید. لذا برای ارزیابی دقیق زمان و هزینه پروژه خود و دریافت پیشفاکتور خاص خود، با ما تماس بگیرید.
وب سایت ساده
محدوده قیمت- 1 ماه دوره پشتیبانی
- مقابله با حملات امنیتی
- بهینهسازی پایگاه داده
- صفحهساز
- تنظیمات سئو
- بروزرسانی هسته، تمها و پلاگینها
- مدیریت تصاویر
- فرم ساز الکترونیک
- پنل مدیریت
- امکان چند مدیریتی
وب سایت نوبت دهی
محدوده قیمت- 3 ماه دوره پشتیبانی
- مقابله با حملات امنیتی
- بهینهسازی پایگاه داده
- صفحهساز
- تنظیمات سئو
- بروزرسانی هسته، تمها و پلاگینها
- مدیریت تصاویر
- فرم ساز الکترونیک
- پنل مدیریت
- امکان چند مدیریتی
وب سایت ایده محور
محدوده قیمت- یک سال دوره پشتیبانی
- مقابله با حملات امنیتی
- بهینهسازی پایگاه داده
- صفحهساز
- تنظیمات سئو
- بروزرسانی هسته، تمها و پلاگینها
- مدیریت تصاویر
- فرم ساز الکترونیک
- پنل مدیریت
- امکان چند مدیریتی
سوالات پر تکرار در طراحی وبسایت مربی ورزشی
طراحی وبسایت شرکتی چقدر هزینهبر است؟
این موضوع بسیار به کارکردی که از وبسایت انتظار دارید، تعداد زبانی که برای آن در نظر گرفتید، شرکتی که با آن کار میکنید و تعداد صفحات کلیدی مورد نیاز شرکت بستگی دارد. ولی در شرکت دادهچین هزینه حدودی آن بین 5 تا 15 میلیون تومان است.
در طراحی وبسایت شرکتی به چه چیزی توجه کنیم؟
1. انتخاب شرکت مورد اعتماد
2. ظاهر کاربر پسند و دیزاین اختصاصی برای شرکت شما
3. سرعت وبسایت (از gtmetrix.comاین شاخص را بررسی کنید.)
4. امنیت وبسایت (استفاده از افزونههای اورجینال، هاست با کیفیت و..)
5. قابلیت توسعه بعد از تحویل کامل از شرکت طراح
برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت چه کار کنیم؟
1. کارنامه آنها را ببینید، و نمونههای آنها را با شاخصهای بالا بررسی کنید.
2. با افراد متفاوتی از تیم طراح وبسایت صحبت کنید.
3. ساختار شرکت از زمان پر کردن فرم تا بستن قرارداد را از حیث فرآیندی بررسی کنید.
4. از آنها پیشنهادنامه و پرپوزال بخواهید.
5. به صورت تصویری با آنها تماس داشته باشید.
ویژگیهای یک شرکت طراحی وبسایت خوب چیست؟
1. نمونه کارهای با کیفیت دارند.
2. شرکت هستند و چندین نفر روی هر پروژه کار میکنند.
3. فرآیند نیازسنجی، مشاوره و قرارداد مشخصی دارند.
4. زمانسنج و پیگیرانه برخورد میکنند.