طراحی وبسایت چند زبانه برای گردشگری ورودی همواره چالشهای بسیاری داشته و ارائه تصویری مورد پسند مخاطب خارجی و ارائه دهنده فرهنگ و هنر ایرانی یکی از این چالشها است که ما تلاش کردیم در استفاده از رنگ، طراحی لوگو و تصاویر به این مهم نزدیک شویم.
وبسایت چند زبانه هدیش که ابتدا با زبان انگلیسی شروع کرد علاوه بر ظاهر زیر ساختهای رزرو تور، اقامتگاه و راهنمای گردشگری را هم در خود دارد. و با سناریو نویسی توانستیم آنچه کارفرما از وبسایت انتظار داشت را برای او فرآهم کنیم.
![طراحی وبسایت چند زبانه گردشگری هدیش تراول](http://168.119.3.239/~dadechi1/wp-content/uploads/2022/04/سئوی-گردشگری-1.jpg)
ویژگیهای طراحی وبسایت چند زبانه گردشگری هدیش تراول
سرعت وبسایت در این وبسایت یکی از مهمترین الویتها بود تا به استانداردهای جهانی نزدیک باشد و علیرغم داشتن بستر پیشرفته و کاملی از رزرو تور همچنان سبک و سریع عمل میکند و استاندارد B را از GTmetrix دریافت کرد.
توسعه این وبسایت از پایه و با صفحه ساز المنتور انجام شده است. و همین عامل سبب سبکتر شدن و همچنین نداشتن موارد اضافه در طراحی شده.
این وبسایت به طور کامل ریسپانسیو طراحی شد تا مخاطب با هر ابزاری آن را با کیفیت ببینید و بتواند بهترین تجربه کاربری را از این وبسایت چند زبانه گردشگری داشته باشد. چه صفحات بزرگ چند ده اینچی، چه تبلت و چه گوشی موبایل این وبسایت برای آنها بهینه سازی شده است.