طراحی وبسایت چند زبانه برای گردشگری ورودی همواره چالشهای بسیاری داشته و ارائه تصویری مورد پسند مخاطب خارجی و ارائه دهنده فرهنگ و هنر ایرانی یکی از این چالشها است که ما تلاش کردیم در استفاده از رنگ، طراحی لوگو و تصاویر به این مهم نزدیک شویم.
وبسایت چند زبانه هدیش که ابتدا با زبان انگلیسی شروع کرد علاوه بر ظاهر زیر ساختهای رزرو تور، اقامتگاه و راهنمای گردشگری را هم در خود دارد. و با سناریو نویسی توانستیم آنچه کارفرما از وبسایت انتظار داشت را برای او فرآهم کنیم.
ویژگیهای طراحی وبسایت چند زبانه گردشگری هدیش تراول
سرعت وبسایت در این وبسایت یکی از مهمترین الویتها بود تا به استانداردهای جهانی نزدیک باشد و علیرغم داشتن بستر پیشرفته و کاملی از رزرو تور همچنان سبک و سریع عمل میکند و استاندارد B را از GTmetrix دریافت کرد.
توسعه این وبسایت از پایه و با صفحه ساز المنتور انجام شده است. و همین عامل سبب سبکتر شدن و همچنین نداشتن موارد اضافه در طراحی شده.
این وبسایت به طور کامل ریسپانسیو طراحی شد تا مخاطب با هر ابزاری آن را با کیفیت ببینید و بتواند بهترین تجربه کاربری را از این وبسایت چند زبانه گردشگری داشته باشد. چه صفحات بزرگ چند ده اینچی، چه تبلت و چه گوشی موبایل این وبسایت برای آنها بهینه سازی شده است.