logo wh
بازطراحی سایت هولدینگ کریم

بازطراحی سایت هولدینگ سرمایه گذاری کریم اینوستمنت

جزئیات پروژه

مشتری

Karim Investment

مدت زمان انجام

3 ماه

خدمات ارائه شده

وب سایت

تاریخ اتمام

اطلاعات بیشتر

شرکت سرمایه گذاری کریم اینوستمنت یک هولدینگ عمانی است که در حوزه انرژی‌های نو فعالیت می‌کند. نیاز سازمان یک وبسایت پویا بود تا در همان صفحه اول و در بخش نخست آن حداکثر اطلاعات و دسترسی‌ها را داشته باشد.

به همین دلیل با بررسی رول مدل‌های این حوزه و صنایع دیگر به یک الگوی مرکب از مگا منو و فول سکشن رسیدیم.

موضوع دیگری که مورد نیاز سازمان است این بود که نیروی درون سازمانی با کمترین دانش برنامه نویسی و توسعه سایت موارد دلخواه را اضافه کنند و بتوانند موارد موجود را تغییر دهند که این موضوع هم با طراحی فول داینامیک وبسایت برای تمام اجزای آن محقق شد.

طراحی وبسایت فول داینامیک

سایت فول داینامیک به سایت هایی اطلاق می گردد که دارای پنل مدیریت محتوا بوده و مدیر سایت به راحتی بتواند محتوای سایت را به دلخواه ویرایش نماید یا تصویر و محتوای جدید به سایت اضافه کند، به هنگام طراحی سایت داینامیک ، کلیه نیازهای یک مشتری بررسی شده و براساس آن طرحی منعطف طراحی خواهد شد ، لذا صاحب سایت می تواند بر اساس ضرورت و سلیقه ی خود ، محتویات سایت را به شکل آنلاین تغییر دهد ، در واقع صاحب سایت از طریق پنل مدیریت سایت ، کنترل کلیه قسمت های سایت را در اختیار داشته و بدون نیاز به تماس با طراح سایت، شخصا محتوای سایت خود را ویرایش ، کم یا اضافه می کند.

در طراحی داینامیک وبسایت کریم اینوستمنت هم تمام این موارد شناسایی شد و با یک فرآیند در قالب تنظیمات قالب وبسایت قرار گرفت که می‌توان تمام موارد سایت را از داخل آن تغییر و بروزآوری کرد.

طراحی وردپرس فول داینامیک
طراحی سایت فول داینامیک

طراحی مگا منو برای سایت

Mega Menu نوعی منوی کشویی و قابل گسترش است که بسیاری از انتخاب ها را در یک طرح دو بعدی نمایش می دهد. مگا منوها می توانند ناوبری سایت را بهبود بخشند، اما این باید A/B تست شود. منو به کاربران کمک می‌کند اطلاعات بیشتری پیدا کنند تا بتوانید بیشتر بفروشید یا به اهداف تجاری دیگری دست پیدا کنید.

هر بخش از منوی سایت کریم قابلیت شخصی سازی دارد و هر بخش موارد مربوط را به شکلی متفاوت و جذاب پیش روی مخاطب قرار می‌دهد.

یک مگا منو یک انتخاب طراحی عالی برای گنجاندن تعداد زیادی گزینه است. این طراحی همچنین در ارائه فضای کافی برای تصاویر و سایر محتوای غنی عالی است. علاوه بر این، تصاویر موجود در این منوها می توانند به کاربران در انتخاب گزینه مناسب برای خود کمک کنند.

نمایی کلی از سایت کریم اینوستمنت

پروژه مشابه ای دارید؟

برای مشاوره لطفا فرم زیر را تکمیل و ارسال فرمایید.
۰۹۱۲۷۱۴۰۶۷۱ - مشاوره رایگان

تصاویر پروژه