logo wh

۵ طراحی سایت برتر در زمینهٔ فروش آجر و سفال

فهرست مطالب

امروزه مردم نه‌تنها به جنس مصالح ساختمانی خود، بلکه به ظاهر آن نیز بها می‌دهند؛ بنابراین سایت شما باید نمایانگر کیفیت و ظاهر پسندیدهٔ آن باشد. یک‌خانهٔ مدرن نیازمند یک فروشگاه مصالح ساختمانی مدرن است پس با ما همراه باشید تا با مثال بگوییم فروشگاه اینترنتی شما نیازمند چه نکاتی است.

۱. Vandersanden

بک‌گراند صفحهٔ نخست این سایت یک ویدئو از مراحل تولید محصولاتشان با متن‌هایی شعارگونه است. داشتن یک شعار شرکتی و استفادهٔ آن در سایت ایدهٔ جالبی است. در ادامه متوجه می‌شویم که رنگ به‌کاررفته در طراحی این سایت شبیه به لگوی آنها و رنگ آجر و سفال معمولی است. اما اگر بخواهیم کمی عمیق‌تر شویم، جالب‌ترین ترفند آن استفاده از فیلترهای مختلف برای سرچ راحت‌تر شماست (فیلتر رنگ، سایز و غیره).

Vandersanden سایت فروش آجر

۲. Triangle Brick

گاهی حتی انتخاب آجر هم سخت خواهد بود؛ زیرا ما نمی‌دانیم چه تعداد و نوع آجری پاسخگوی نیاز ما خواهد بود. این سایت برای کمک به شما در این مسیر راهنمایی قابل دانلود را تهیه کرده است. علاوه‌برآن به دلیل بالابودن تعداد محصولات به هریک از آنها کدی داده شده تا در صورت نیاز مجدد به‌راحتی بتوانید آن را پیدا کرده یا سفارش دهید.

Triangle Brick سایت فروش آجر

۳. Ajor Sofale Nik

یک سایت فروش آجر و سفال مانند هر سایت فروشگاهی دیگر نیاز به یک گالری خوب از محصولات خود دارد. این سایت یک گالری محصولات نسبتاً ایده‌آل دارد. موارد رعایت شده در گاری آن عبارت‌اند از: تصاویر باکیفیت با بک‌گراند سفید، قابلیت مشاهدهٔ محصول از زوایای مختلف و در نهایت توضیحات کامل و قیمت آن.

Ajor Sofale Nik سایت صنایع فروش آجر و سفال

۴. Shahrzad Brick

این سایت اکثر ویژگی‌های ظاهری مطلوب را دارد: رنگ‌بندی مناسب، تصاویر باکیفیت، چیدمان درست و غیره. اما ترفند متفاوتی که در این سایت به‌کاررفته استفاده از چیدمان مجازی بناست. با آن شما می‌توانید ساختمانی شبیه به سازهٔ خود را از لیست انتخاب کرده و اجر انتخابی خود را بر روی آن قرار دهید تا ببینید پروژه در انتهای کار چگونه به نظر می‌رسد.

Shahrzad Brick سایت فروش آجر

۵. Ajor Pars

کار جالبی که این سایت در بخش معرفی محصولات خودکرده این است که تصاویری از هر محصول در پروژه‌های عملی خود را نیز قرار داده است. علاوه بر این، ذکر نام مؤسسات و شرکت‌های مهمی که جزو مشتریان این گروه تولیدی بوده‌اند  از دیگر ترفندهای ترغیب مشتری به خرید از آنهاست.

Ajor Pars سایت فروش آجر

نکات:

همان‌طور که مصالح خوب یک ساختمان باکیفیت را می‌سازد، نکات زیر هم برای ساخت یک وب‌سایت موفق ضروری است:

  • تصاویر خوب: مانند هر محصول دیگری شما باید تصاویر با کیفتی از محصولات خود و ترجیحاً در زوایای مختلف ارائه کنید.
  • توضیحات: ابعاد، جنس، کاربرد، مقاومت و بسیاری از ویژگی‌های دیگر محصولاتتان را در اختیار کاربران قرار دهید.
  • پروژه‌ها: اگر خدمات نصب آجر دارید یا تصاویری از محصولاتتان در بافت ساختمانی را دارید حتماً فیلم یا عکسی از آنها برای مشتریان خود تعبیه کنید.
  • افتخارات: گواهی‌ها، مشتریان برجسته، آمار قابل‌توجه و سایر افتخارات شرکتتان را در سایت ذکر کنید.
  • کاربری آسان: دسترسی به محصولات خود را با دسته‌بندی کامل، کدبندی و اعمال فیلترینگ راحت کنید.
  • خدمات اضافه: امکان مشاوره، کاتالوگ‌های راهنمای خرید، امکان مشاوره و یا فضاسازی مجازی با محصولاتتان را به کاربران ارائه دهید.

به مطالعه و یادگیری ادامه دهید

۲۰ نوع وب‌سایت محبوب در اینترنت

اگر می‌خواهید در فضای آنلاین حضور داشته باشید، داشتن یک وب‌سایت به شما کمک بزرگی می‌کند. برای این منظور شما می‌توانید در سایت‌های محبوبی مانند

همیشه پاسخگوی سوالات شما هستیم
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x