شرکت مانا شگرد پایا که بیش از 40 سال قدمت دارد و بزرگترین واردکننده روانکارهای صنعتی خصوصا در حوزه نساجی است نیاز به بازطراحی وبسایت و تولید محتوای تخصصی داشت. وظیفه این وبسایت ابتدا معرفی محصولات به مشتریان داخلی و در گام بعدی معرفی شرکت به شرکای خارجی آن بود به همین دلیل وبسایت دو زبانه باید طراحی میشد و امکان اضافه کردن زبانهای جدید هم باید قرار داده میشد.
طراحی وبسایت با رنگهای گرم و رویکرد صنعتی
طراحی وبسایت صنعتی ظرافتهای زیادی دارد و باید توجه داشت که بازدید کنندههای آن به دلیل فروش B2B کم اما اهمیت بسیار زیادی دارند. به همین دلیل طراحی تجربه کاربری به شکلی که بیشتری استفاده را از ورودی وبسایت داشته باشند از اهمیت زیادی برخوردار بود.
مسیر سفر مشتری در وبسایت از مرحله آگاه سازی، مشتاق سازی و ارائه اطلاعات در زمان تصمیم گیری چیزی بود که تلاش کردیم در این سایت پیاده سازی کنیم.