logo wh

۱۱ دلیل اصلی برای استفاده از سرویس تعمیر و نگهداری وردپرس

فهرست مطالب

اگر در مورد تجارت آنلاین خود جدی هستید در مقاله زیربا 10 دلیل برتر برای استفاده از سرویس تعمیر و نگهداری وردپرس برای حفظ وب سایت خود آشنا خواهید شد.

 

سرویس تعمیر و نگهداری وردپرس

وردپرس به عنوان یک پلت فرم وبلاگ نویسی شروع به کار کرد و با یک تغییر فوق العاده به یک CMS عالی، اکنون 43٪ از تمام وب سایت های آنلاین در سراسر جهان را تامین می کند. از طرفی بیش از 65 درصد از تمام وب سایت ها با استفاده از سیستم مدیریت محتوا (CMS) ساخته شده اند.

 

در نمودار زیر درصد وب سایت هایی که از نسخه های مختلف وردپرس استفاده می کنند را مشاهده می کنید. نسخه 5 توسط 91.2 درصد از تمام وب سایت های وردپرسی استفاده می شود، در حالی که نسخه 4 هنوز توسط 8.3 درصد از وب سایت های بررسی شده استفاده می شود.

نسخه های وردپرس
نسخه های وردپرس

هر وب سایت موفقی نیاز به نگهداری مداوم دارد. این قضیه فقط در مورد راه اندازی ساده سایت نیست. به عنوان مثال خود وردپرس به‌عنوان یک سیستم اصلی، به‌روزرسانی‌هایی را به‌جز پلاگین‌ها، تم‌ها و محتوا ارائه می‌کند.

 

شما برای کسب و کارتان، لازم است مطمئن شوید که سایتتان کارآمد باقی می ماند و تا آنجا که می تواند بهترین عملکرد را دارد. در نتیجه اگر در مرحله طراحی یا توسعه یک وب سایت جدید هستید، بسیار مهم است که پس از راه اندازی سایت، یک استراتژی برای پس از آن نیز ایجاد کنید تا مطمئن شوید که به روز، ایمن و کامل کار می کند.

 

بنابراین ما در اینجا لیستی از ده دلیلی که چرا به یک سرویس تعمیر و نگهداری وردپرس قابل اعتماد نیاز دارید را آورده ایم.

 

۱. امنیت

همانطور که در بالا مشاهده شد، وردپرس به دلیل محبوبیت، یک هدف محبوب برای هکرها و سارقان نیز شده است. وردپرس به طور کلی امن است، اما به راحتی می توان اصول اولیه اجرای سایت که می تواند حفره های امنیتی در نصب ایجاد کند را جا انداخت.

 

طبق گفته  WordFence(یک شرکت محبوب امنیت سایبری وردپرس) تقریبا 90000 حمله در دقیقه به وب سایت های وردپرسی می شود. همچنین، این شرکت تا به امروز 3972 آسیب پذیری شناخته شده وردپرس را تشخیص داده است. از این تعداد، 52 درصد مربوط به افزونه های وردپرس، 37 درصد فایل های اصلی وردپرس و 11 درصد از قالب های وردپرس هستند.

 

یک وب سایت وردپرس که هک می شود می تواند آسیب زیادی به کسب و کار شما وارد کند، به عنوان مثال:

  • می‌تواند توسط Google به‌عنوان سایت ناامن علامت‌گذاری شود، بنابراین رتبه‌بندی و ترافیک SEO شما یکدفعه کاهش می یابپ به شکلی که هفته‌ها یا حتی ماه‌ها طول می‌کشد تا آن را بازیابی کنید.
  • ممکن است بدافزاری را بین بازدیدکنندگان خود پخش کند که این تاثیر بدی بر شهرت تجاری شما خواهد گذاشت.
  • در صورت نقص در سایت، داده هایی نظیر جزئیات حساس کاربران شما مانند رمز عبور، اطلاعات مالی و خصوصی می تواند در معرض دید قرار گرفته یا در بازار سیاه فروخته شود. این اتفاق به شهرت شما نیز لطمه می زند و حتی می توانند اقامه دعوا کنند.
  • هکرها می‌توانند ایمیل‌های فیشینگ را از حساب میزبانی شما ارسال و باعث شکایت موسسات مالی و مقامات شوند، بنابراین وب‌سایت و حساب میزبانی شما بسته می‌شود.

یک سرویس نگهداری وردپرس دارای یک استراتژی امنیتی است که به محافظت در برابر برخی از رایج ترین آسیب پذیری هایی که هکرها از آنها سوء استفاده می کنند کمک می کند. این استراتژی‌ها می‌توانند از ورود ناخواسته به وب‌سایت وردپرس و پایگاه‌های داده شما جلوگیری کرده، اسکن بدافزار و پشتیبان‌گیری منظم انجام داده و درخواست‌های مشکوک به وب‌سایت شما را محدود کنند.

 

۲. پشتیبان گیری کامل

یکی از دلایل مهم دیگر برای استفاده از سرویس تعمیر و نگهداری وردپرس، اطمینان از پشتیبان گیری مرتب از وب سایت شما است.

 

چند دلیل برای اینکه شما به پشتیبان گیری منظم از وب سایت خود نیاز دارید:

 

  • سرور یا حساب ابری شما ممکن است خراب شود و قابل بازیابی نباشد. بدون پشتیبان‌گیری، تمام فایل‌های وب‌سایت، پایگاه‌های داده، داده‌های مشتری و غیره را از دست خواهید داد.
  • گاها شما به طور تصادفی برخی از صفحات یا رکوردهای پایگاه داده را حذف می کنید. با یک نسخه پشتیبان، می توان به سرعت آنها را بازیابی کرد.
  • هکرها وب سایت شما را به خطر می اندازند و با بدافزار آلوده می کنند. شما می توانید با بازگردانی وب سایت خود از طریق یک نسخه پشتیبان و ایمن سازی آن، به حالت اولیه خود برگردید.
  • ممکن است به دلیل خرابی داده ها برخی از اطلاعات شما مانند تراکنش ها و جزئیات ورود کاربر قابل خواندن نباشند. با داشتن یک نسخه پشتیبان به روز، می توان به سرعت داده ها را بازیابی کرد.

بنابراین، اگر برای هاست یا خود وب سایت شما اتفاقی بیفتد، شما یک نسخه جدید و ایمن از وب سایتتان را برای بازیابی دارید. لازم به ذکر است که نسخه‌های پشتیبان باید در مکان‌های مختلف، چه محلی و چه از راه دور، ذخیره شوند.

 

۳. بهینه سازی سرعت

مطالعات به طور مداوم نشان داده اند که سرعت بالای صفحه منجر به نرخ تبدیل بهتری می شود. طبق یک مطالعه  skilled.co، 47 درصد از مشتریان انتظار دارند یک صفحه وب در 2 ثانیه یا کمتر بارگیری شود.

 

آزمایشی که توسط شرکت نرم افزار مراقبت های هوش مصنوعی mPulse Mobile انجام شد نشان داد که:

 

  • صفحاتی که در 2.4 ثانیه بارگذاری می شوند، 1.9٪ نرخ تبدیل
  • در 3.3 ثانیه، نرخ تبدیل 1.5٪
  • در 4.2 ثانیه، نرخ تبدیل کمتر از 1٪
  • در 5.7+ ثانیه، نرخ تبدیل 0.6٪ دارند

بنابراین برای تنها 2.4 ثانیه انتظار، نرخ تبدیل تنها یک سوم آن چیزی می شود که می توان با یک وب سایت بهینه شده داشت. اگر این موضوع به اندازه کافی شما را متقاعد نمی کند، در نظر بگیرید که گوگل از سرعت وب سایتتان در الگوریتم رتبه بندی خود برای تبلیغات و جستجوهای پولی استفاده می کند.

 

حتی یک پلاگین که به روز نمی شود می تواند سایت شما را کند کرده یا حتی باعث شود تا برخی از عملکردهای وب سایت شما به خوبی کار نکنند. بنابراین باید مطمئن شوید که سرعت بارگذاری و عملکرد وب سایت شما در بهترین حالت است.

 

یک آژانس تعمیر و نگهداری وردپرس حداقل باید با نصب یک سیستم کش، بهینه سازی اسکریپت ها و تصاویر، همراه با شبکه تحویل محتوا، از سرعت وب سایت شما مراقبت کند تا مطمئن شوید که سایت شما همیشه با سرعت برق کار می کند.

۴. بررسی سلامت سایت

به روز رسانی سایت، تم و افزونه ها به شما این امکان را می دهد که یک تصویر کلی از سلامت عمومی سایت خود را مشاهده کنید. شما با بررسی بارگذاری پایگاه داده، سرعت بارگذاری صفحه، لینک های شکسته و رفع سایر مشکلات احتمالی، می توانید به بهبود سایت خود کمک کنید.

 

داشتن یک وب سایت سالم به معنای تبدیل بهتر، فروش بیشتر، تجربه کاربری بهتر و رتبه بالاتر در سئو است.

 

تنظیمات جزئی می تواند مهم ترین تأثیرات را در این رابطه داشته باشد. یک سرویس نگهداری وردپرس باید آزمایش ها و گزارش های دوره ای را برای اطمینان از سالم بودن وب سایت شما اجرا کند.

 

۵. نظارت بر آپتایم

هنگامی که وب سایت شما با مشکلات فنی مواجه می شود، یک سرویس نظارت بر آپتایم به سرعت به شما هشدار می دهد. حدس زدن اینکه داشتن یک وب سایت آفلاین برای چند ساعت یا حتی روز می تواند هزینه زیادی از نظر درآمد، رتبه بندی و مهمتر از همه درآمد برای شما داشته باشد، سخت نیست.

 

خدمات قابل اعتماد تعمیر و نگهداری وردپرس با استفاده از ابزارهای قدرتمند بر زمان کار و خرابی شما نظارت می‌کنند و قبل از اینکه شما یا مشتریانتان متوجه مشکلی شوید، روی بازیابی سایت شما کار می‌کنند.

 

۶. تیمی از کارشناسان در اختیار شماست

تیم پشتیبانی می تواند همان تیم فنی شما به علاوه ی خدمات تعمیر و نگهداری باشد. از آنجایی که این کار اصلی آنهاست، آنها با بهترین شیوه های نگهداری وردپرس آشنا هستند. آنها به راحتی می توانند به شما از طریق افزودن ویژگی های جدید، بهینه سازی فرآیندهای وب سایت و غیره کمک کنند.

 

سوالاتی که می توانید از تیم خدمات تعمیر و نگهداری خود بپرسید:

 

  • معرفی پلاگین و تم برای عملکردهای مختلف مانند پشتیبان گیری، امنیت، تجارت و غیره.
  • بهترین روش ها برای بهینه سازی سرعت وب سایت، امنیت، نصب افزونه و غیره.
  • سوالات پشتیبانی عمومی

 

اگر با مشکلی رو به رو شدید، کارشناسانی که در اختیار شما هستند احتمالاً  با آن آشنا هستند و مراحل دقیق و لازم رفع آن را نیز می‌دانند.

 

۷.  تجربه کاربری

در چنین دنیای رقابتی، باید با بازدیدکنندگان وب سایت خود به بهترین شکل ممکن رفتار کنید زیرا هر بازدید کننده ای که سایتتان را به سمت رقیب ترک می کند برای شما یک مشتری از دست رفته است.

 

هیچ کس یک سایت گیج کننده که خراب یا قدیمی به نظر می رسد را دوست ندارد و بدون شک این امر می تواند از بازگشت آنها به سایت جلوگیری کند.

 

اگر از نسخه قدیمی هسته وردپرس استفاده می‌کنید، ممکن است کاربران در مورد دریافت محصولات، خدمات یا موارد دیگر شما مردد شوند زیرا سایت شما کیفیت برندتتان را منعکس می‌کند.

 

قطعا شما نمی خواهید با وب سایت خود بازدیدکنندگانتان را ناامید کنید اما ممکن است هرگز از این موضوع مطلع نشوید تا زمانی که ترافیک به شدت کاهش پیدا کرده و یا حتی خیلی دیر شده باشد.

 

۸. تغییرات کوچک وب سایت

اکثر صاحبان وب سایت های وردپرسی هر از گاهی به تغییرات کوچک در وب سایت خود نیاز دارند، مانند افزودن یک صفحه جدید، ویرایش صفحه موجود، تغییر شماره تلفن در صفحه تماس یا جایگزینی چند عکس.

علاوه بر این کارهای کوچک، ممکن است نیاز به افزودن قابلیت‌های جدید به وب‌سایت خود یا بر طرف کردن چیزی که به‌طور غیرمنتظره‌ خراب شده است داشته باشید.

نمونه مواردی که می توانید به تیم تعمیر و نگهداری خود بسپارید عبارتند از:

 

  • حذف صفحه ای که دیگر مورد نیاز نیست یا افزودن صفحه جدید و به روز رسانی آن
  • اضافه کردن یک آرم یا یک پیوند جدید.
  • بارگذاری مقاله در وبلاگ
  • تغییر لوگو/ رنگ/ فونت/ شماره تلفن/ منو و غیره
  • Google Maps را در تماس با ما اضافه کنید
  • نصب و به روز رسانی یک افزونه

 

همان کارهای فنی که برای نگهداری از وب سایت شما لازم است می تواند توسط یک آژانس تعمیر و نگهداری وردپرس انجام شود تا مطمئن شوید که وب سایتتان بهترین عملکرد را دارد.

 

۹. صرفه جویی در هزینه های بلند مدت

اگر سایت خود را به طور منظم نگهداری و به روز کنید، احتمال بروز اشتباهی که برای درست کردن آن هزینه زیادی خواهید داشت کمتر می شود.

 

درست مانند سلامتی شما که پیشگیری از بیماری بهتر و ارزان تر از درمان آن است. پرداخت مبلغ ماهیانه برای اطمینان از ایمن بودن و درست کار کردن سایت شما، در مقابل هزینه بازسازی یک سایت کامل آن هم در صورت امکان، منطقی تر است.

 

داشتن یک شرکت متخصص معتبر که تمام این موارد را برای شما انجام می دهد (و دانستن اینکه به دنبال چه چیزی باشید) می تواند به شما در صرفه جویی در زمان، هزینه و کاهش استرس مدیریت سایت کمک کند.

 

۱۰. شهرت تجاری

وب سایت شما بازتاب عمومی هویت کسب و کار شما است. یک وب‌سایت ضعیف با خطاهای زیاد، لینک‌های شکسته، صفحات مرده و اطلاعات قدیمی، تصویری غیرحرفه‌ای از شما ایجاد می‌کند که به قیمت کاهش فروش و خراب شدن تصویر برند شما تمام می‌شود.

 

یک سرویس نگهداری وردپرس به طور روتین ظاهر وب سایت شما را بررسی می کند و آن را مطابق با برند شما به روز می کند.

 

به یاد داشته باشید، برداشت های اولیه مهم است و مردم امروزه دید سطحی داشته و در مورد همه چیز – از جمله سایت شما – قضاوت فوری می کنند. به زبان دیگر حتی اگر بهترین محصولات یا خدمات را در جهان داشته باشید، در صورتی که سایتتان منعکس کننده این موضوع نباشد، فایده ای نخواهد داشت.

۱۱. آرامش خاطر

همه این دلایل برای استفاده از یک شرکت تعمیر و نگهداری وردپرس به یک چیزختم می شوند: آسودگی خاطر از این که سایت شما به خوبی اجرا شود.

 

دیگر لازم نیست نگران باشید که وب سایت شما ممکن است آفلاین شود، هک شود، بدافزار منتشر شود یا عملکرد ضعیفی داشته باشد و غیره. همچنین تیم متخصصان می توانند در مورد تصمیم گیری های مهم در مورد وب سایت به شما کمک کنند.

به مطالعه و یادگیری ادامه دهید

همیشه پاسخگوی سوالات شما هستیم
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x