logo wh

معرفی اسمارت اسلایدر 3 (Smart Slider 3)

فهرست مطالب

اسلایدرها و کروسل‌ها عناصر رایج طراحی برای انواع وب‌سایت‌ها هستند. آنها نه‌تنها ظاهر سایت شما را بهبود می‌بخشند؛ بلکه یک راهکار کاربردی برای ارائه محتوا در حداقل فضا هستند. در این راستا افزونهٔ اسمارت اسلایدر 3 (Smart Slider 3) وردپرس دارای ویژگی‌های بسیاری جهت پیکربندی و ارائه اسلایدرهای زیبا به شما کاربران است.

علاوه‌برآن به شما این امکان را می‌دهد که اسلایدهایتان را با استفاده از یک سازنده بصری، طراحی و سفارشی‌سازی کنید. اسمارت اسلایدر یک افزونه فریمیوم با بیش از چهل هزار نصب فعال است که نسخه رایگان آن بیش از هر افزونه دیگری در مخزن وردپرس به شما امکانات ارائه می‌دهد و با نسخه حرفه‌ای آن، به‌روزرسانی مادام‌العمر و صدها اسلایدر نمونه دریافت می‌کنید. البته بهترین نکته‌ای که در مورد این پلاگین می‌توان گفت این است که حتی اگر کاملاً مبتدی باشید، باز هم می‌توانید به‌راحتی به کمک آن یک اسلایدر خیره‌کننده بسازید. برای آشنایی بهتر با این افزونه در ادامه به بررسی ویژگی‌های آن می‌پردازیم:

اسمارت اسلایدر 3

بیش از 180 اسلایدر نمونه

ساختن یک اسلایدر سفارشی می‌تواند یک کار خسته‌کننده باشد، همچنین اگر شما طراح نباشید در نهایت تصاویر و اسلایدهای متوسطی ایجاد می‌کنید. اما با دردست‌داشتن یک اسلایدر نمونه، می‌توانید مطمئن باشید که اسلایدرتان با داشتن ترکیب رنگ و عناصر مناسب همیشه حرفه‌ای به نظر می‌رسد.

برای این منظور تنها کاری که باید انجام دهید این است که نمونه اسلایدر مناسب را از کتابخانه انتخاب کنید و آن را بر اساس نیاز خود سفارشی‌سازی کنید. شما حتی به‌راحتی می‌توانید لایه‌های جدید را از taskbar سمت چپ در اسلایدر بیلدر اضافه کنید و بهتر از همه، اسلایدهای اضافه شده مانند فتوشاپ به‌خوبی سازماندهی شده‌اند.

انیمیشن

با اسمارت اسلایدر 3 شما به‌راحتی می توانید به هر لایه انیمیشن اضافه کنید. این افزونه همچنین دارای یک جدول زمانی بصری تعاملی برای هر لایه است که در آن جزئیات را به‌راحتی می‌توان سفارشی‌سازی کرد. همچنین این پلاگین از افکت‌های مختلفی نظیر افکت Ken-burns، افکت متن، انیمیشن پس‌زمینه، انیمیشن آشکار و غیره پشتیبانی می‌کند.

رابط کاربری آسان

اسمارت اسلایدر 3 به لطف رابط کاربری آسان، ساخت یک اسلایدر چشم‌نواز را آسان می‌کند. با سازندهٔ کشیدن و رها کردن آن، شما می‌توانید اسلایدرتان را  به‌راحتی مانند سفارش کردن محتوا در صفحه‌ساز، سفارشی کنید. در واقع ایجاد یک اسلایدر با این افزونه کار بیهوده‌ای است؛ چون کافی است به‌سادگی به گزینه Smart Slider در منوی مدیریت بروید و سپس بر روی دکمه Add Slide  کلیک کنید. در ادامه اگر صفحه را به پایین اسکرول کنید، می‌توانید گزینه‌های سفارشی‌سازی را نیز پیدا کنید و اگر می‌خواهید ظاهر اسلایدر خود را به طور گسترده‌تری سفارشی‌سازی کنید، می‌توانید حالت Expert را فعال کنید.

ساخت اسلایدر برای هر چیزی

 Smart Slider 3 به شما این امکان را می‌دهد که یک نوار لغزنده برای هر منظوری ایجاد کنید. به عنان مثال:

  • نمایش اسلایدی برای نمایش نمونه کارها
  • نمایش پویای پست‌های وبلاگ، ویدئوی YouTube، پست‌های اینستاگرام و غیره
اسمارت اسلایدر و المنتور

چرا باید از Smart Slider 3 همراه Elementor استفاده کنید؟

  • اسمارت اسلایدر 3 بهترین افزونه اسلایدر وردپرس است؛ بنابراین یک گزینه عالی برای ایجاد اسلایدرهای المنتورنیز است. همچنین ایجاد محتوا در اسمارت اسلایدر 3 بسیار شبیه کار با المنتور است؛ بنابراین، اگر با المنتور آشنایی دارید به‌راحتی می‌توانید از Smart Slider 3 نیز استفاده کنید.
  • این افزونه به صورت یکپارچه با المنتور ادغام شده است و ویجتهای المنتور خود را جهت انتشار راحت تر دارد. علاوه بر این، هنگام ویرایش صفحه با المنتور، می توانید اسلایدرهایی را که ساخته اید مشاهده کنید.
  • می‌توانید اسلایدرهایی ایجاد کنید که در دستگاه‌های تلفن همراه نیز عالی به نظر برسند.
  • برخلاف ویجت اسلایدر المنتور، شما می‌توانید هر چیزی را که می‌خواهید بسازید. در واقع اسمارت اسلایدر شمارا محدود نمی‌کند و می‌توانید هر تعداد لایه که می‌خواهید اضافه کنید. علاوه بر این، می‌توانید آزادانه ترتیب لایه‌ها را تغییر دهید.
  • اسمارت اسلایدر دارای افکت‌های جالبی است که می‌توانید از آنها برای متحیر کردن بازدیدکنندگان خود استفاده کنید. در واقع، با استفاده از آن می‌توانید اسلایدر خود را با افکت‌های محبوبی مانند افکت Ken Burns ،  Parallax یا Particle غنی ​​کنید.
  • اسلایدر به شما در صرفه‌جویی در فضا کمک می‌کند. شما می‌توانید از اسلایدرها برای صرفه‌جویی در فضای وب‌سایت خود از طریق گروه‌بندی‌کردن محتوای مشابه استفاده کنید. به‌عنوان‌مثال، اگر شما محصولاتی را می‌فروشید، اگر از اسلایدر برای نمایش توصیفات آنها استفاده نکنید بسیار طولانی خواهد شد و فضای زیادی را اشغال خواهد کرد.

معرفی بهترین افزونه‌های ودرپرس را در این لینک بشناسید.

به مطالعه و یادگیری ادامه دهید

همیشه پاسخگوی سوالات شما هستیم
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x