logo wh

مشاوره کسب‌و‌کار آنلاین در اصفهان

تمامیه خدمات مورد نیاز برای رسیدن به موفقیتتان را با ما تجربه کنید

مشاوره کسب‌و‌کار آنلاین در اصفهان

در سال‌های گذشته شاهد این بوده‌ایم که تعداد کابران مجازی که در تصمیم‌گیری و خرید خود از ابزارهای آنلاین استفاده می‌کنند به شکل چشم گیری افزایش پیدا کرده و امروزه اینکه پیش از خرید در مورد محصول، شرکت یا خدمتی جستجو کنیم و بهترین قیمت و کیفیت متناسب با نیازمان را پیدا کنیم امری عادی بدل شده. همین موضوع حضور آنلاین کسب و کارها را به امری غیر قابل انکار بدل کرده است. حرکت به این سمت نیاز به یک راهنمای راه بلد دارد که استودیو خلاقیت داده چین در بهترین مشاور کسب‌و‌کار آنلاین در اصفهان در کنار شما است تا از این راه به سلامت عبور کنید.

تغییر فضای کسب‌و‌کار اصفهان

دیگر لازم نیست که یک فروشگاه آنلاین یا کسب و کاری مبتنی بر وب باشید که لازم باشد از این ابزارهای آنلاین برای ارائه خود استفاده کنید. کسب و کارهای سنتی اصفهان هم اگر به این حوزه توجه نکنند دچار چالشی جدی در حجم مشتری و از دست دادن سهم بازار خود خواهند بود. همین موضوع باعث شده که حتی مشاغل کوچکی مثل مغازه‌های فیزیکی به فکر حضور در این فضا برای حفظ مشتریان قدیمی یا کشاندن مخاطبین جدید به مغازه خود بیوفتند.

این بازخورد کسب‌و‌کارهای سنتی به بازار داده‌اند معلومل یک تغییر جدی در این فضا است.

ابزارهای آنلاین به مصرف کننده نهایی قدرت داده است. قدرت جستجو، تحلیل و بررسی محصول، خدمت و شرکت‌ها که به او کمک می‌کند تا بهتر تصمیم بگیرد و گزینه‌های بیشتری پیش رویش داشته باشد. دیگر صرف اینکه دفتر شما به مشتریان نزدیک باشد یا ارتباط خوبی در بازار هدف دارید کافی نیست. شرکت شما رقبایی تازه دارد که شاید از مشتری شما دورتر یا غریبه‌تر باشند اما با ارائه قیمت، کیفیت یا ارائه بهتر خود مشتری را مجاب به خرید از خودشان می‌کنند.

در چند سال گذشته تغییر مهمی که اتفاق افتاده ورود کسب و کارهایی بزرگ با مشتریان سازمانی و شرکتی به بازار آنلاین است که معلول تغییر رویه انتخاب و تصمیم گیری شرکت‌ها است که به دنبال تامین کنندگان اصلی با کیفیت و قیمت کمتر هستند که موجب می‌شود یک شرکت پیمان کاری در تهران برای تامین سنگ به جای مراجعه به مغازه‌های تهران به دنبال شرکت‌های ارائه دهنده سنگ‌های ساختمانی در اصفهان بیاید و با جستجوی در گوگل و مراجعه به وبسایت آنها را انتخاب و مقایسه کند و محصول خود را تامین کند. به این مدل از فروش تخصصی که بسیار کارآمد و اثربخش عمل می‌کند تمرکز روی بازارهای گوشه‌ای یا نیچ مارکت است.

حضور آنلاین اثربخش در بازار اصفهان

واقعیت این است که نسخه‌ای یکتا برای کسب و کارها وجود ندارد و قطعا متغییرهایی چون گروه مشتریان، نوع محصول یا خدمت، حاشیه سود و.. در انتخاب مسیر ورود به فضای مجازی اثر گذار است. آنچه مهم است پیدا کردن راهکاری تکرار شونده و انتباق پذیر برای کسب و کار شما است که هزینه‌ای بهینه سهم خود را از بازار مجازی خصوصا در شهر اصفهان افزایش دهید.

تعدادی از مهم‌ترین فعالیت‌هایی که یک کسب و کار برای حضور در فضای مجازی اثربخش انجام دهد در ادامه ذکر می‌شود:

 

  • ایجاد پروفایل مشتریان
  • استراتژی دستیابی به مخاطب
  • انتخاب و توسعه کانال مجازی مناسب
  • تدوین برنامه رشد
  • ابزارهای گزارش گیری و ارزیابی عملکرد
  • پلن تبلیغاتی
  • افزایش نرخ تبدیل و حجم فروش

خدمات مشاوره کسب‌و‌کار آنلاین رایگان

هسته بنیانگذاران شرکت نواندیشان داده چین کارآفرینانی اصفهانی هستند که خود تجربه راه اندازی چند بیزینس آنلاین در این شهر را داشته‌اند و با تجربه‌ای ارزشمند از ورود به فضای آنلاین این شرکت را راه اندازی کرده‌اند و در طی سه سال گذشته به مشتریان زیادی در این شهر کمک کرده‌اند تا با نگاهی درست و ساختاری هدفمند وارد فضای مجازی شوند و بیشترین آورده را با کمترین هزینه برای خود ایجاد کنند.

خدمات مشاوره کسب و کار آنلاین برای همشهریان اصفهان توسط داده چین بدون هزینه و در روزهایی مشخص در ماه ارائه می‌شود.


داده چین علاوه بر یک مشاور حرفه‌ای در زمینه توسعه وبسایت، سئو و راه اندازی کمپین هم به عنوان یک بازوی اجرای توانمند در کنار شما خواهد بود. اما رویکرد ما توانمند سازی آنلاین کسب و کارهای اصفهانی است به همین دلیل در حین اجرای پروژه‌ها نیز آموزش‌های ویدیویی رایگانی در اختیار کسب و کار قرار می‌گیرد که به شکل کامل در این زمنیه توانمند شود و بتواند پس از مدتی نیازهای خود را رفع کند.

جلسات مشاوره به شکل حضوری و در دفتر داده چین در خیابان وحید یا به شکل آنلاین برگزار می‌شود و تلاش می‌شود بعد از شناخت خدمات، مشتریان و رقبای، عارضه یابی و تعیین اهداف ورود به بازار آنلاین خروجی جلسات به سمت تدوین یک برنامه اجرایی و برآوردی از هزینه‌های آن به صاحبان کسب و کار ارائه شود.

درخواست تنظیم جلسه مشاوره رایگان برای کسب‌و‌کارهای اصفهانی