logo wh

ابزارهای فروش دوره آنلاین در ایران

فهرست مطالب

در سال های اخیر با وجود همه گیری کرونا شاهد این موضوع بودیم که آموزش در زمینه های مختلف به صورت آنلاین انجام شد و بستری برای کسب درآمد برای همه اقشار به وجود آمد. ابزارهای فروش دوره آنلاین در ایران وجود دارد که بستری مناسب برای این مشاغل را ایجاد می کنند.

کسانی که دوره های آموزشی دارند می توانند آنها را توسط این ابزارها به فروش برسانند و دیده شوند. این ابزارها مختلف هستند برخی به صورت رایگان و برخی در مقابل دریافت درصدی از فروش دوره، آن را در معرض دید مخاطبان خود قرار می دهند. ما قصد داریم تعدادی از این ابزارها را در این محتوا به مخاطبان معرفی کنیم در صورت لزوم از طریق این ابزارها اقدام کنید.

لیست برترین ابزارهای فروش دوره آنلاین

این ابزارها یک پلتفرم فروش دوره هستند و شما بعد از ضبط دوره‌های خودتان می‌توانید با مراجعه به این ابزارها دوره خودتان را منتشر کنید و از شبکه ارتباطی خودتان یا لیست مخاطبین آن ابزار به فروش دوره خودتان بپردازید. مدل درآمدی این پلتفرم‌ها متفاوت است و بخشی به صورت ماهانه از شما پول طلب می‌کنند و بخشی از فروش دوره شما سهم برمی‌دارند و برخی دیگه مدلی ترکیبی ارائه می‌کنند. این شما هستید که باید آنها را ارزیابی کنید و پلتفرم فروش دوره آنلاین خود را انتخاب کنید.

پلتفرم آنلاین آموزان

مدرسان گرامی برای فروش دروه آنلاین خود می توانند از طریق این سایت اقدام کنند. اغلب افرادی که در این ابزار وجود دارند مدرسان مدارس و اساتید می باشند که اقدام به فروش دوره خود می کنند. از جمله مزیت هایی که این ابزار دارد این است که با همه نوع دستگاهی سازگاری دارد از جمله گوشی، لب پات و تبلت یا اینکه در هر محل و زمانی مخاطب می توانند به آن دسترسی داشته باشد و محدودیت نخواهد داشت. آموزش های به روز دنیا در این آنلاین آموزان وجود دارد که نیاز مخاطب را نشانه می گیرند. حتی امکان این فراهم است که اساتید بتوانند از این طریق آزمون های ‌‌آنلاین برگزار کنند و به دانش آموزان نمره بدهند. این سایت دارای پشتیبان آنلاین می باشد و سوالات شما را پاسخ می دهد.

وبسایت مکتب خونه

یکی از ابزارهای دیجیتالی قدرتمندی که در ایران فعالیت خود را از سال ۱۳۹۰ شروع کرده است مکتب خونه می باشد. در میان ابزارهای فروش دوره آنلاین در ایران این مجموعه نیز شناخته شده و مدرسان آموزش های آنلاین در آن فعالیت دارند. ۱۵۰۰۰ ساعت آموزش از طریق اساتید معتبر ایرانی در این سایت به صورت رایگان به نمایش گذاشته شده است. شما نیز می توانید دروه خود را با بهترین کیفیت در این ابزار بفروشید.  کارگاه ها و همایش ها به صورت ضبط شده در این ابزار وجود دارد که در دسترس همگان وجود دارد.

آموزشگاه آنلاین فرانش

فرانش نیز از دیگر ابزارهای فروش دوره آنلاین در ایران است که هم وطنان می توانند به این سایت نیز سری بزنند و علاقه مند های خود را جستجو کنند. اگر قصد فروش مجموعه ای را دارید قبل از هر کاری باید قسمت قوانین سایت را مطالعه کنید. سایر افرادی که برای جستجوی دوره به این سایت مراجعه می کنند در ابتدا می توانند بر روی قسمت جستجو کلیک کنند و متن مورد نظر را بنویسند و جستجو بزنند. آموزش های رایگانی نیز در این سایت برای علاقه مندان وجود دارد. البته افرادی که زیر ۱۸ سال سن دارند باید قیم آنها حساب کاربری ایجاد کند. در این سایت انواع دوره های آموزشی اعم از برنامه نویسی، کامپیوتر، طراحی و فناوری و غیره وجود دارد.

آموزشگاه A2Z

امروزه یادگیری آنلاین رواج زیادی دارد زیرا همه مردم دوست دارند در زمان کوتاه و با هزینه های خیلی کمتری حرفه و فن یا هنری را بیاموزند. در این راستا ابزارهای فروش دوره آنلاین دوره در دسترس همگان هستند. بسترهای زیادی وجود دارند که تولیدکنندگان دوره های آموزشی بتوانند آموزش های خود را در آن ارائه دهند. از جمله آنها می توانیم بهA2Z اشاره کنیم. این ابزار از سال ۱۳۹۳ فعالیت گسترده ای را با هدف آموزش با کیفیت شروع کرده است. اساتید و مدرسان دروه های آموزشی می توانند در این سایت اکانت مخصوص خود را ایجاد کنند.

ابزار فروش دوره Gotoclass

اگر بخواهیم از دیگر ابزارهای فروش دوره آنلاین را معرفی کنیم که یک تیم قوی و جوان در ان فعالیت دارند می توانیم به ابزار gotoclass اشاره کنیم. اگر به این سایت وارد شوید می توانید یک تیم پر شور و جوانی را ببینید که هدف آنها توسعه و پیشرفت آموزش های آنلاین می باشد و در این راستا فعالیت می کنند. اگر شما نیز به دنبال فعالیت در این سایت هستید و دوست دارید دوره خود را در یک منبع معتبر به فروش برسانید سری به این مجموعه بزنید. افرادی که در این سایت در دوره های آموزشی شرکت می کنند می توانند مدرک تایید شده از طرف وزارت علوم را دریافت کنند.

وبسایت Iranelearn

دوره های آموزشی فراوانی در این ابزار وجود دارد که مخاطبان زیادی را هر روزه به طرف آن می کشاند. شما نیز می توانید سهمی در این فروش داشته باشید. این بستر مناسب برای ارائه انواع دوره های آموزشی است. مخاطبان نیز می توانند بعد از دیدن دوره های آموزشی مدرک مورد نظر خود را بگیرند. خدمات آموزشی، دورهای ادواری و آنلاین خود را در این ابزار می توانید به فروش برسانید افراد زیادی هستند که منتظر دوره های آموزشی شما می باشند. بهترین و با کیفیت ترین آموزش های  خود را در این بستر به آنها ارائه نمایید.

اسپات پلیر

ابزار فروش دوره آنلاین اسپات پلیر

نگران کپی از دوره های آموزشی خود هستید و به دنبال ابزاری امن برای فروش دوره آنلاین می گردید ما به شما پیشنهاد می کنیم که سایت اسپات پلیررا برای این کار در نظر بگیرید. مهمترین مزیت این سایت امنیت بالایی است که برای مخاطبان خود ایجاد می کند. افرادی که در این سایت وارد می شوند از نظر ایمنی خاطری آسوده دارند. بر روی همه محتوای آموزشی قفل گذاری می شود و امکان کپی و اشتراک گذاری از افراد سودجو گرفته می شود. هر فایلی به طور مجزا در هنگام لایسنس رمز گذاری می شوند. در این اقدام هر گونه کپی مشخص می شود و قابلیت پیگیری از سوی افراد را دارد. سیستم امنیتی در این سایت بسیار بالا است و حتی امکان اینکه از روی صفحه در هنگام پخش ویدیو گرفته شود نیز ندارد. اگر بابت امنیت فروش خود هستید این سایت بهترین است.

توسعه وبسایت فروش دوره آنلاین

اگر برنامه بلند مدتی برای تولید و فروش دوره آنلاین دارید بهترین ابزار توسعه وبسایت فروش دوره آنلاین برای خودتان است. این ابزارهای کمک می‌کنند شما ابزار را به شکل کامل در اختیار خودتان داشته باشید و آن را طبق سلیقه خودتان شخصی سازی کنید و سهم یا پول اضافه‌ای به پلتفرم‌های فروش دیگری ندهید.

این کار توسط استودیو خلاقیت داده چین چندین بار انجام شده و ابزاری که در اختیار شما قرار می‌گیرد بسیار کاربردی، اثربخش و ساده خواهد بود و تمام مراحل استفاده از آن به شکل ویدیویی در اختیار شما قرار می‌گیرد که بدون دانش برنامه نویسی یک وبسایت کامل و با کیفیت در اختیار داشته باشید.

نتیجه گیری

ما در این مقاله ابزارهای فروش دوره آنلاین را معرفی کردیم. اگر تمایل به فروش دوره های آموزشی خود در بهترین بستر اینترنتی هستید بعد از مطالعه مقاله کامل ما در مورد استراتژی فروش دوره آنلاین می توانید با مشاورانی که وجود دارند در تماس باشید. آموزش های با کیفیت خود را از این طریق با مشتریان خود به اشتراک بگذارید.

به مطالعه و یادگیری ادامه دهید

همیشه پاسخگوی سوالات شما هستیم
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x