logo wh
نمونه سایت آنلاین شاپ

طراحی سایت آنلاین شاپ sunlishop

جزئیات پروژه

مشتری

سانلی شاپ

مدت زمان انجام

6 ماه

خدمات ارائه شده

بهینه سازی وبسایت

تاریخ اتمام

اطلاعات بیشتر

راه اندازی یک آنلاین شاپ یکی از جذاب‌ترین مشاغلی است که گاه به صورت پاره وقت آغاز می‌شود و بعد از مدتی اگر به درستی ساختار آن را ایجاد کرده باشید به یک شغل پر سود بدل می‌شود که اختیار کاملی روی آن دارید. دلیل این رشد هم می‌تواند پیوند قوی این مدل درآمدی بین شبکه اجتماعی، محصول و وبسایت باشد. مقاله راهنمای جامع راه اندازی آنلاین شاپ رو حتما مطالعه کنید تا جزئیات و زوایای پنهان راه اندازی آنلاین شاپ را بهتر درک کنید.

طراحی سایت فروشگاهی سانلی شاپ

فروشگاه اینترنتی سانلی شاپ که از یک پیج اینستاگرامی شروع کرد و با فروش لوازم مراقبت پوستی توانست به رشد درآمدی خوبی برسد بعد از مدتی نیازمند این بود که ارتباط و تعامل مخاطبین خود را به یک ابزار فروش کارآمدتر منتقل کند که هم مخاطب راحتتر به خریدار تبدیل کند و هم مخاطب با ابزار راحتتر و مناسبتری برای خرید اقدام کند و اعتماد بیشتری به برند ایجاد شود.

آنلاین شاپ سانی متمرکز روی مراقب پوست بود و همین انتخاب نیچ مارکت یا بازار گوشه‌ای کمک می‌کرد تا بتوان در بخش کوچکی با رقابت کمتر محصول خاص خودش را که از برند لانبلا بود را ارائه کند طراحی رابط کابری این پروژه مینمال و مناسب گروه مخاطبین هدف فروشگاه یعنی خانم‌های در بازه ۲۸ تا ۳۵ سال طراحی شده است.

سئو وبسایت فروشگاهی سانلی شاپ

انتخاب بازار گوشه‌ای همراه تمرکز روی برندی خاص دست ما را در بازار رقابتی لوازم بهداشتی بانوان بازتر کرده بود که با تمرکز بتوانیم سهم بازار بگیرم. سئو وبسایت فروشگاهی بسیار متفاوت از وبسایت محتوایی است چرا که باید روی صفحات در مرحله انتخاب و خرید سئو شوند و جنس محتوا به شکلی نیست که تعداد کلمات محتوا تعیین کننده باشد و در این رسته اگر از محتوای مقاله‌ای برای گرفتن جایگاه استفاده کنید در رقابت با آنلاین شاپ‌های دیگر با توجه به الگریتم‌های جدید گوگل بازی را واگذار خواهید کرد.

نمونه طراحی سایت آنلاین شاپ
نمونه طراحی سایت آنلاین شاپ

پروژه مشابه ای دارید؟

برای مشاوره لطفا فرم زیر را تکمیل و ارسال فرمایید.
۰۹۱۲۷۱۴۰۶۷۱ - مشاوره رایگان

تصاویر پروژه