logo wh

طراحی وبسایت سنگ و صنایع سنگی

طراحی وبسایت سنگ باید نمایانگر زیبایی و کیفیت شرکت باشد. با آن مانند یک سنگ گرانبها برخورد کنید.

ما کی هستیم ؟

استودیو خلاقیت داده‌چین

استودیوی خلاقیت داده‌چین مجموعه‌ای است از مهارت‌های دیجیتال که در کنار کسب و کار‌های قرار می‌گیرد و آنها را از ابعاد مورد نیاز برای حضور حرفه‌ای در فضای آنلاین توانمند می‌کند. این خدمات از توسعه بستر دیجیتال مانند توسعه وبسایت و ابزارهای مدیریتی یکپارچه با آن تا ارائه خدمات محتوایی امتداد پیدا می‌کند. و این ترکیب کامل خدمات حاصل 4 سال حضور پر رنگ در کنار کسب و کارهای متفاوت و توسعه گام به گام آنها در مسیر آنلاین شدن بوده است.

Logo
بکگراند

مشتریانی که به داده‌چین اعتماد کردن

سازمان مدیریت صنعتی
مجتمع فولاد مبارکه
سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری
شهرداری سمنان
خودروسازان راین
بهتاش سپاهان آریا
موسسه مهاجرتی کوچینگ
وب سایت گردشگری ایران تراول
وب سایت گردشگری ایران تراول
موسسه آموزش توران

توسعه و طراحی وبسایت سنگ و صنایع سنگی

طراحی وبسایت سنگ و یا بازطراحی شرکت یا کارخانه تولید سنگ و صنایع معدنی یکی از مهم‌ترین کارهایی است که در زمینه فروش و برندینگ می‌توان انجام داد. در این مطلب در مورد ویژگی‌های وبسایت سنگ و ملزوماتی که در طراحی وبسایت صنایع سنگی نیاز است را برای شما شرح می‌دهیم.

صنایع سنگی نسبت به سایر صنایع رویکرد لوکس‌تری به وبسایت دارند و این موضوع کمک بسیار زیادی به فروش آنها کرده است اما استفاده از وبسایت صرفا به عنوان یک کاتالوگ دیجیتال استفاده حداقلی از ظرفیت وبسایت محسوب می‌شود. نقش جذب مخاطب از گوگل برای فروش سنگ را نباید نادیده گرفت.

ثبت شرکت سنگ در گوگل مپ، توسعه وبسایت سنگ و رسیدن به رتبه‌های بالا در نتایج گوگل برای یک کارخانه سنگ کارهایی است که بهترین شرکت‌های این حوزه انجام می‌دهند.

تماس مخاطب با یک شرکت فروش سنگ پیش از مراجعه به آن و از وبسایت و تصاویری که از لوکیشن گوگل دریافت می‌کند خواهد بود. و یک شرکت سنگ هرچه در این حوزه خود را حرفه‌ای و توانمند نشان دهد می‌تواند تاثیر اولیه مناسبی روی مخاطب خود داشته باشد و او را با دیدی مثبت به دفتر فیزیکی خود دعوت کند.

از سوی دیگر حضور مخاطبین در فضای دیجیتال رو به افزایش است و با استفاده از ظرفیت‌های این فضا می‌توان مخاطبین زیادی را با کمک کمپین‌های دیجیتال به سمت کسب و کار خود هدایت کرد.

طراحی وبسایت سنگ

طراحی وبسایت سنگ برای نگهداشت سهم بازار مشتریان

فضای آنلاین و اینترنت نقشی کلیدی‌تر را در فروش سنگ و مصالح ساختمانی بازی می‌کنند و اگر از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده نکنیم سهم بازار خود را به رقیبانی تازه نفس که خود را با ابزارهای دیجیتال چابک‌تر کرده‌اند واگذار خواهیم کرد.

این همان اتفاقی است که برای آژانس‌های گردشگری افتاد و بسیاری از آنها به قدری سهم بازار از دست دادند که با وجود سابقه طولانی و حضور در بهترین نقاط شهر باز هم مشتریان سابق خود نیز از سرویس‌های آنلاین برای رزرو اقامتگاه و پروازهای خود استفاده می‌کردند.

نقش وبسایت کارخانه سنگ در جذب مشتریان تازه

حتی اگر مخاطب در نزدیکی محل کارخانه یا فروشگاه شما قرار داشته باشد ابتدا در گوگل جستوجو خواهد کرد: «بهترین فروشگاه سنگ نزدیک من، برترین شرکت سنگ مرمر در اصفهان یا..» آنجاست که ممکن است شما مخاطبی نزدیک به خودتان را به شرکت سنگ که در فضای آنلاین، خود را بهتر ارائه کرده از دست بدهید. یا از بازار شهر یا محله خود سهمی کامل بردارید و حتی از شهرها و مناطق دیگر نیز مشتری تازه جذب کنید.

نقش وبسایت شرکت سنگ در تبدیل مخاطب به مشتری

شخصی که تجربه مثبتی از خرید سنگ از شرکت شما داشته باشد در پروژه‌های بعدی نیز از خدمات و محصولات شما ستفاده خواهد کرد و به دیگران هم معرفی می‌کند و فرد در اولین قدم وبسایت سنگ شما را جستوجو می‌کند و داخل وبسایت درمورد نیازش اطلاعاتی کسب می‌کند و در قدم بعدی فرم پر می‌کند یا تماس می‌گیرد.

یکی از کارکردهای طراحی وبسایت سنگ و صنایع معدنی این است که از طریق سیستم مدیریت مشتری (CRM) از مرحله‌ای که او فرم پر کرده او را قدم به قدم برای مشتری شدن ترغیب کند و با آگاه سازی و پیگیری او را در سیستمی ساختار یافته به دریافت خدمت یا خرید محصول نزدیک کند و حتی اگر به دلایلی به نتیجه مورد انتظار نرسید بعد از شناسایی دلایل او را به عنوان مخاطبی که خدماتی حرفه‌ای دریافت کرده و ممکن است زمانی دیگر به ما نیاز داشته باشد یا معرف شرکت سنگ به دوستانش باشد حفظ کند.

طراحی وبسایت صنایع سنگ

المان‌هایی که باید در طراحی وبسایت سنگ و صنایع معدنی باید به آن توجه کرد

  • ظاهر لوکس و زیبای وبسایت
  • استفاده از رنگ تیره و تند یا تکسچر سنگ در طراحی وبسایت سنگ
  • عکس‌های با کیفیت از سنگ و نمونه‌های استفاده شده در نمای ساختمان و کارخانه
  • ویدیوی با کیفیت از محیط کارخانه، معدن یا خروجی نمای پروژه مشتری
  • نظر مشتریان و استفاده کنندگان از محصولات شرکت سنگ
  • برندهای و مشتریان معروف که از محصول شما استفاده می‌کنند

سوالات متداول در طراحی وبسایت سنگ

طراحی وبسایت سنگ چقدر هزینه‌بر است؟

این موضوع بسیار به کارکردی که از وبسایت انتظار دارید، تعداد زبانی که برای آن در نظر گرفتید، شرکتی که با آن کار می‌کنید و تعداد صفحات کلیدی مورد نیاز شرکت بستگی دارد. ولی در شرکت داده‌چین هزینه حدودی آن بین ۸ تا ۱۵ میلیون تومان است.

در طراحی وب سایت سنگ به چه چیزی توجه کنیم؟

انتخاب شرکت مورد اعتماد
ظاهر کاربر پسند و دیزاین اختصاصی برای شرکت شما
سرعت وبسایت (از  gtmetrix.com این شاخص را بررسی کنید.)
امنیت وبسایت (استفاده از افزونه‌های اورجینال، هاست با کیفیت و..)
قابلیت توسعه بعد از تحویل کامل از شرکت طراح

برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت چه کار کنیم؟

کارنامه آنها را ببینید، و نمونه‌های آنها را با شاخص‌های بالا بررسی کنید.
با افراد متفاوتی از تیم طراح وبسایت صحبت کنید.
ساختار شرکت از زمان پر کردن فرم تا بستن قرارداد را از حیث فرآیندی بررسی کنید.
از آنها پیشنهادنامه و پرپوزال بخواهید.
به صورت تصویری با آنها تماس داشته باشید.

ویژگی‌های یک شرکت طراحی وبسایت خوب چیست؟

نمونه کارهای با کیفیت دارند.
شرکت هستند و چندین نفر روی هر پروژه کار می‌کنند.
فرآیند نیازسنجی، مشاوره و قرارداد مشخصی دارند.
زمانسنج و پیگیرانه برخورد می‌کنند.

ما در داده‌چین از چه افزونه های استفاده میکنیم

تمام افزونه های مورد استفاده در داده‌چین اورجینال بوده و از سورس های اصلی خریداری می شوند تا وب سایت مشتریانمان در امنیت کامل باشند.

قیمت طراحی وبسایت سنگ و صنایع سنگی در داده‌چین

طراحی تم و قالب گرافیکی سایت اختصاصی شما صورت خواهد گرفت و خوشبختانه می‌توانید امکانات بیشتر را، در آینده، به سایت خود اضافه کنید. لذا برای ارزیابی دقیق زمان و هزینه پروژه خود و دریافت پیش‌فاکتور خاص خود، با ما تماس بگیرید.

طراحی پایه وبسایت سنگ

محدوده قیمت
میلیون تومان 9
  • 1 ماه دوره پشتیبانی
  • مقابله با حملات امنیتی
  • بهینه‌سازی پایگاه داده
  • صفحه‌ساز
  • تنظیمات سئو
  • بروزرسانی هسته، تم‌ها و پلاگین‌ها
  • مدیریت تصاویر
  • فرم ساز الکترونیک
  • پنل مدیریت

طراحی استاندارد سایت سنگ

محدوده قیمت
میلیون تومان 12
  • 3 ماه دوره پشتیبانی
  • مقابله با حملات امنیتی
  • بهینه‌سازی پایگاه داده
  • صفحه‌ساز
  • تنظیمات سئو
  • بروزرسانی هسته، تم‌ها و پلاگین‌ها
  • مدیریت تصاویر
  • فرم ساز الکترونیک
  • پنل مدیریت
  • امکان چند مدیریتی

طراحی لوکس وبسایت سنگ

محدوده قیمت
میلیون تومان 15 تا 150 میلیون تومان
  • یک سال دوره پشتیبانی
  • مقابله با حملات امنیتی
  • بهینه‌سازی پایگاه داده
  • صفحه‌ساز
  • تنظیمات سئو
  • بروزرسانی هسته، تم‌ها و پلاگین‌ها
  • مدیریت تصاویر
  • فرم ساز الکترونیک
  • پنل مدیریت
  • امکان چند مدیریتی

سئو و افزایش بازدید

سئوی محصولات سنگی یک فرآیند بسیار تخصصی است که تنها 10 درصد آن مربوط به زیرساخت وبسایت است و این استراتژی، برنامه ریزی و مدل اجرای محتوا است که کمک می‌کند شما از موتور جستوجو ورودی با کیفیت و همیشگی داشته باشید.

شما به عنوان شرکت سنگ که در حوزه فعالیت خود تخصص دارید سوالات کلیدی که مخاطب از شما در مراحل مختلف می‌پرسد را می‌دانید و در جایی که خلا محتوایی در سطح وب می‌بینید تصمیم به تولید محتوا و پاسخ به این نیاز می‌گیرید. این پاسخ باید به گونه‌ای داده شود که از نظر گوگل هم پذیرفته و قابل درک باشد و چک لیست‌های مربوط به خود را پاس کرده باشد.

حال شما رقبای کمتری دارید و می‌توانید بخشی از مخاطبین هدف مندی که نهایتا قصد خرید یا استفاده از محصولات شما را دارند به سمت شرکت سنگ خود هدایت می‌کنید.

این تنها بخشی از فرآیند پیچیده و تخصصی سئو محتوایی است که داده‌چین این کار را برای شرکت‌های متفاوتی و زیادی انجام داده و کلیدواژه‌های مهم و پر بازدیدی را برای آنها از این بازار پر رقابت به ارمغان آورده است.

چرا باید وب سایتم را سئو کنم

دریافت بازدید ارگانیک

طی تحقیقی که بر روی 310 میلیون بازدید روی 30 سایت مختلف انجام شد، نشان داده شد که 64% تمام ترافیک ارجاعی از جنس سرچ ارگانیک هستند.

بهبود تجربه کاربری

موتورهای جستجو دوست دارند سایتی را ببینند که روی موبایل خوب نمایش داده می شود، سیگنال های کاربری خوبی دارد و در آن از عکس ها و ویدیو های مرتبط استفاده شده است.

افزایش مشتری و فروش

بر اساس یک تحقیق، کاربرانی که سئو به سمت سایت شما می آورد به طور میانگین تا 14.5% منجر به فروش محصول می شود در حالی که سایر روش های خارج از سایت تا 1.7% منجر به فروش می شوند.

افزایش اعتبار برند شما

اینکه شما در نتایج جستجو رنک خوبی را داشته باشید به کاربران این مفهوم را القا می کند که شما یکی از قدرتمند ترین نام ها در زمینه صنعت خود هستید.

تولید محتوا برای طراحی وبسایت سنگ و صنایع سنگی

اگر اولویتی برای تولید محتوای ویدیویی وجود داشته باشد قطعا ویدیوهای معرفی در صدر لیست تولید خواهند بود. معمولا سه تا پنج ویدیوی معرفی برای هر شرکت سنگ و محصولات آن نیاز است که در قدم اول برند، هویت و تارخچه شرکت را معرفی کند و در قدم بعدی مهم‌ترین محصولات و ارزش‌های شرکت را در آن توضیح می‌دهند.

این ویدیوها باید بسیار حرفه‌ای تولید شود و زمانی بین یک تا دو دقیقه داشته باشند. تا هم برای شبکه‌های اجتماعی و هم در داخل وبسایت استفاده شوند.