logo wh

طراحی سایت تعمیرگاه لوازم خانگی

وقتی لوازم برقی ما خراب میشه اولین کاری که میکنیم در گوگل به دنبال راهکار آن یا تعمیرگاه معتمدی نزدیک خودمان می‌گردیم. خصوصا با لوازم خانگی خارجی گران قیمت پیدا کردن یک تعمیرکار حرفه‌ای و باکیفیت اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

ما کی هستیم ؟

استودیو خلاقیت داده‌چین

استودیوی خلاقیت داده‌چین مجموعه‌ای است از مهارت‌های دیجیتال که در کنار کسب و کار‌های قرار می‌گیرد و آنها را از ابعاد مورد نیاز برای حضور حرفه‌ای در فضای آنلاین توانمند می‌کند. این خدمات از توسعه بستر دیجیتال مانند توسعه وبسایت و ابزارهای مدیریتی یکپارچه با آن تا ارائه خدمات محتوایی امتداد پیدا می‌کند. و این ترکیب کامل خدمات حاصل 4 سال حضور پر رنگ در کنار کسب و کارهای متفاوت و توسعه گام به گام آنها در مسیر آنلاین شدن بوده است.

Logo
بکگراند

مشتریانی که به داده‌چین اعتماد کردن

سازمان مدیریت صنعتی
مجتمع فولاد مبارکه
سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری
شهرداری سمنان
خودروسازان راین
بهتاش سپاهان آریا
موسسه مهاجرتی کوچینگ
وب سایت گردشگری ایران تراول
وب سایت گردشگری ایران تراول
موسسه آموزش توران

توسعه و طراحی سایت تعمیرگاه لوازم خانگی

وقتی لوازم برقی ما خراب میشه اولین کاری که میکنیم در گوگل به دنبال راهکار آن یا تعمیرگاه معتمدی نزدیک خودمان می‌گردیم. خصوصا با لوازم خانگی خارجی گران قیمت پیدا کردن یک تعمیرکار حرفه‌ای و باکیفیت اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

تعمیرگاه‌ها خیلی دیر به دیر در حال بروز کردن کسب و کار خودشان هستند و کسانی که مدتی است در حال کار روی بر روی این بخش هستند در حال گرفتن سهم بازار از تعمیرگاه‌های قدیمی و خوشنام قبلی‌اند.

ثبت تعمیرگاه در گوگل مپ ، توسعه سایت تعمیرگاه و رسیدن به رتبه‌های بالا در نتایج گوگل برای یک تعمیرگاه کارهایی است که بهترین تعمیرگاه‌های لوازم خانگی انجام می‌دهند.

تماس مخاطب با یک تعمیرگاه لوازم خانگی پیش از مراجعه به آن و از وبسایت و شبکه‌های اجتماعی و حتی تصاویری که از لوکیشن گوگل دریافت می‌کند خواهد بود. و یک تعمیرگاه لوازم خانگی هرچه در این حوزه خود را حرفه‌ای و توانمند نشان دهد می‌تواند تاثیر اولیه مناسبی روی مخاطب خود داشته باشد و او را با دیدی مثبت به دفتر فیزیکی خود دعوت کند.

از سوی دیگر حضور مخاطبین در فضای دیجیتال رو به افزایش است و با استفاده از ظرفیت‌های این فضا می‌توان مخاطبین زیادی را با کمک کمپین‌های دیجیتال به سمت کسب و کار خود هدایت کرد.

طراحی سایت تعمیرگاه لوازم خانگی برای نگهداشت سهم بازار مشتریان

فضای آنلاین و اینترنت نقشی کلیدی‌تر را در حوزه تعمیر لوازم خانگی بازی می‌کنند و اگر از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده نکنیم سهم بازار خود را به رقیبانی تازه نفس که خود را با ابزارهای دیجیتال چابک‌تر کرده‌اند واگذار خواهیم کرد.

این همان اتفاقی است که برای آژانس‌های گردشگری افتاد و بسیاری از آنها به قدری سهم بازار از دست دادند که با وجود سابقه طولانی و حضور در بهترین نقاط شهر باز هم مشتریان سابق خود نیز از سرویس‌های آنلاین برای رزرو اقامتگاه و پروازهای خود استفاده می‌کردند.

نقش طراحی سایت تعمیرگاه لوازم خانگی در جذب مشتریان تازه

حتی اگر مخاطب شما در نزدیکی محل دفتر حقوقی قرار داشته باشد ابتدا در گوگل جستوجو خواهد کرد: «بهترین تعمیرگاه ال جی نزدیک من، برترین شرکت تعمیرگاه لوازم خانگی در اصفهان یا..» آنجاست که ممکن است شما مخاطبی نزدیک به خودتان را به تعمیرگاهی که در فضای آنلاین، خود را بهتر ارائه کرده از دست بدهید. یا از بازار شهر یا محله خود سهمی کامل بردارید و حتی از شهرها و مناطق دیگر نیز مشتری تازه جذب کنید.

نقش وبسایت تعمیرگاه لوازم خانگی در تبدیل مخاطب به مشتری

شخصی که تجربه مثبتی از تعمیرگاه لوازم خانگی شما داشته باشد دوست خود را معرفی می‌کند که از خدمات مشاوره‌ای موسسه استفاده کند فرد در اولین قدم وبسایت تعمیرگاه لوازم خانگی را جستوجو می‌کند و داخل وبسایت درمورد نیازش اطلاعاتی کسب می‌کند و در قدم بعدی فرم پر می‌کند یا تماس می‌گیرد.

یکی از کارکردهای وبسایت تعمیرگاه لوازم خانگی این است که از طریق سیستم مدیریت مشتری (CRM) از مرحله‌ای که فرم پر کرده کاربر را قدم به قدم برای مشتری شدن ترغیب کند و با آگاه سازی و پیگیری او را در سیستمی ساختار یافته به دریافت خدمت یا خرید محصول نزدیک کند و حتی اگر به دلایلی به نتیجه مورد انتظار نرسید بعد از شناسایی دلایل کاربر را به عنوان مخاطبی که خدماتی حرفه‌ای دریافت کرده و ممکن است زمانی دیگر به ما نیاز داشته باشد یا معرف تعمیرگاه لوازم خانگی به دوستانش باشد حفظ کند.

ما در داده‌چین از چه افزونه های استفاده میکنیم

تمام افزونه های مورد استفاده در داده‌چین اورجینال بوده و از سورس های اصلی خریداری می شوند تا وب سایت مشتریانمان در امنیت کامل باشند.

قیمت طراحی سایت تعمیرگاه لوازم خانگی در داده‌چین

طراحی تم و قالب گرافیکی سایت اختصاصی شما صورت خواهد گرفت و خوشبختانه می‌توانید امکانات بیشتر را، در آینده، به سایت خود اضافه کنید. لذا برای ارزیابی دقیق زمان و هزینه پروژه خود و دریافت پیش‌فاکتور خاص خود، با ما تماس بگیرید.

پایه

محدوده قیمت
میلیون تومان 5
  • 1 ماه دوره پشتیبانی
  • مقابله با حملات امنیتی
  • بهینه‌سازی پایگاه داده
  • صفحه‌ساز
  • تنظیمات سئو
  • بروزرسانی هسته، تم‌ها و پلاگین‌ها
  • مدیریت تصاویر
  • فرم ساز الکترونیک
  • پنل مدیریت

استاندارد

محدوده قیمت
میلیون تومان 8
  • 3 ماه دوره پشتیبانی
  • مقابله با حملات امنیتی
  • بهینه‌سازی پایگاه داده
  • صفحه‌ساز
  • تنظیمات سئو
  • بروزرسانی هسته، تم‌ها و پلاگین‌ها
  • مدیریت تصاویر
  • فرم ساز الکترونیک
  • پنل مدیریت
  • امکان چند مدیریتی

حرفه ای با قابلیت رزرو

محدوده قیمت
میلیون تومان 15 تا 150 میلیون تومان
  • یک سال دوره پشتیبانی
  • مقابله با حملات امنیتی
  • بهینه‌سازی پایگاه داده
  • صفحه‌ساز
  • تنظیمات سئو
  • بروزرسانی هسته، تم‌ها و پلاگین‌ها
  • مدیریت تصاویر
  • فرم ساز الکترونیک
  • پنل مدیریت
  • امکان چند مدیریتی

سئو و افزایش بازدید

تا کنون تنها در مورد ابزارها و بستر آنلاین تعمیرگاه لوازم خانگی صحبت کردیم. اما آنچه این ابزارها را اثربخش خواهند کرد محتوای آن است. محتوا همه آن چیزی است که بین تعمیرگاه لوازم خانگی و مخاطب رد و بدل می‌شود. ولی ما در مورد بخش آنلاین و دیجیتال این محتوا صحبت می‌کنیم.

نقش محتوا در فضای تعمیر لوازم خانگی

محتوای تعمیر و نگهداری لوازم خانگی به شدت تخصصی و کمیاب است و کسی که بتواند این محتوا را تولید کند مشتریان بیشتری خواهد داشت. و خیلی راحت جای خود را در بازار پیدا می‌کنید.

سئو و کلمات کلیدی پر بازده در خدمات و فروش تعمیرگاه لوازم خانگی

اطلاعات حوزه تخصصی شرکت از دو بخش کلی تشکیل شده‌اند. بخش‌هایی که می‌توان به صورت عمومی و از طریق جستوجوی گوگل یا به زبان فارسی و به زبان‌های مرجع به آنها دسترسی پیدا کرد و بخش‌هایی که فرد به فرد متفاوت است یا مخاطب به دلیل پیچیدگی‌ها و تعدد کالا یا خدمات توان جستوجو در مورد آن را ندارد و به مشاور تخصصی آن موضوع نیاز پیدا می‌کند.

بخش اول این محتوا همان جایی است که می‌توان مخاطبان را به سمت وبسایت تعمیرگاه لوازم خانگی هدایت کرد تا اطلاعات تکمیلی و فرآیند نهایی خدمات و خرید را با آن تعمیرگاه لوازم خانگی به انجام رسانند.

این فرآیند تولید محتوا و بهینه‌سازی آن برای گوگل در گرفتن کلیدواژه‌های مرتبط با خدمات تعمیرگاه لوازم خانگی را سئو می‌گویند و عموما روی محتواهای متنی اعمال می‌شود.

سئوی فنی و سئوی محتوایی در وبسایت تعمیرگاه لوازم خانگی

سئوی خدمات تعمیرگاه لوازم خانگی یک فرآیند بسیار تخصصی است که تنها 10 درصد آن مربوط به زیرساخت وبسایت است و این استراتژی، برنامه ریزی و مدل اجرای محتوا است که کمک می‌کند شما از موتور جستوجو ورودی با کیفیت و همیشگی داشته باشید.

شما به عنوان تعمیرگاه لوازم خانگی که در حوزه فعالیت خود تخصص دارید سوالات کلیدی که مخاطب از شما در مراحل مختلف می‌پرسد را می‌دانید و در جایی که خلا محتوایی در سطح وب می‌بینید تصمیم به تولید محتوا و پاسخ به این نیاز می‌گیرید. این پاسخ باید به گونه‌ای داده شود که از نظر گوگل هم پذیرفته و قابل درک باشد و چک لیست‌های مربوط به خود را پاس کرده باشد.

حال شما رقبای کمتری دارید و می‌توانید بخشی از مخاطبین هدف مندی که نهایتا قصد خرید یا استفاده از خدمات شما را دارند به سمت تعمیرگاه لوازم خانگی خود هدایت می‌کنید.

این تنها بخشی از فرآیند پیچیده و تخصصی سئو محتوایی است که داده‌چین این کار را برای شرکت‌های متفاوتی و زیادی انجام داده و کلیدواژه‌های مهم و پر بازدیدی را برای آنها از این بازار پر رقابت به ارمغان آورده است.

چرا باید وب سایتم را سئو کنم

دریافت بازدید ارگانیک

طی تحقیقی که بر روی 310 میلیون بازدید روی 30 سایت مختلف انجام شد، نشان داده شد که 64% تمام ترافیک ارجاعی از جنس سرچ ارگانیک هستند.

بهبود تجربه کاربری

موتورهای جستجو دوست دارند سایتی را ببینند که روی موبایل خوب نمایش داده می شود، سیگنال های کاربری خوبی دارد و در آن از عکس ها و ویدیو های مرتبط استفاده شده است.

افزایش مشتری و فروش

بر اساس یک تحقیق، کاربرانی که سئو به سمت سایت شما می آورد به طور میانگین تا 14.5% منجر به فروش محصول می شود در حالی که سایر روش های خارج از سایت تا 1.7% منجر به فروش می شوند.

افزایش اعتبار برند شما

اینکه شما در نتایج جستجو رنک خوبی را داشته باشید به کاربران این مفهوم را القا می کند که شما یکی از قدرتمند ترین نام ها در زمینه صنعت خود هستید.

تولید محتوا برای طراحی سایت تعمیرگاه لوازم خانگی

محتوای ویدیویی

محتوای ویدیویی یکی از پر کاربردترین ابزارها برای ارتباط پیوسته، اعتماد سازی، ارائه اطلاعات به مخاطب است و برندسازی مطلوبی هم برای تعمیرگاه لوازم خانگی ایجاد می‌کند. این ویدیوها انواع متفاوتی دارند و بر اساس مدت زمان، موضوع و نوع ارائه مطلب تقسیم بندی می‌شوند.

معرفی تعمیرگاه لوازم خانگی و خدمات

اگر اولویتی برای تولید محتوای ویدیویی وجود داشته باشد قطعا ویدیوهای معرفی در صدر لیست تولید خواهند بود. معمولا سه تا پنج ویدیوی معرفی برای هر تعمیرگاه لوازم خانگی نیاز است که در در قدم اول برند، هویت و تارخچه شرکت را معرفی کند و در قدم بعدی مهم‌ترین خدمات و ارزش‌های شرکت را در آن توضیح می‌دهند.

این ویدیوها باید بسیار حرفه‌ای تولید شود و زمانی بین یک تا دو دقیقه داشته باشند. تا هم برای شبکه‌های اجتماعی و هم در داخل وبسایت استفاده شوند.

شبکه‌های اجتماعی تعمیرگاه لوازم خانگی

بخش دیگری که نقش کلیدی و مهمی در جذب مخاطب جدید و نگهداشت مشتریان دارد حضور در فضای شبکه‌های اجتماعی و انجام کمپین‌های چند جانبه بر بسر آنلاین است.

شبکه اجتماعی اینستاگرام

تنها شبکه اجتماعی فراگیر در ایران اینستاگرام است که هنوز موضع مشخصی از سمت حاکمیت برای نگهداشت و ادامه آن وجود ندارد و تا زمانی که فعال بماند جزو برترین کانال‌ها برای ارتباط مستقیم با مخاطب محسوب می‌شود و همین دلیلی است که نه می‌توان آن را نادیده گرفت و نه می‌توان تمام تمرکز کسب و کار را روی آن قرار داد.

گام‌هایی در جهت یک شبکه اجتماعی پویا:

  • تشکیل پرسونای مخاطب هدف
  • استفاده از قالب یکپارچه و با کیفیت
  • ارائه منظم محتوای متناسب با ترند و نیاز مخاطب هدف
  • تولید ویدیوی با کیفیت
  • افزایش تعامل با مخاطب با ابزارهایی چون استوری، هدیه و..
  • تبلیغات از طریق اینفلوئنسرهای متناسب با مخاطب
  • هدایت مخاطب به صفحات فرود در وبسایت

جمع بندی

تعمیرگاه لوازم خانگی‌ها معمولا ضعف عمده‌ای در حوزه آنلاین دارند و گاه تنها در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند و گاه هزینه‌های گزافی صرف تبلیغات در این بستر می‌کنند ولی نکته مهم این است شرکت‌های موفق در فضای آنلاین بیش از نود درصد مخاطبین خود را از موتور جستوجو به دست می‌آورند و تمام فعالیت آنها در حوزه شبکه‌های اجتماعی حاصلی نهایتا 10 درصدی برای آنها داشته است.

در این مسیر هم این موسسات نیاز به یک همراه از جنس IT خواهند داشت تا هم فضای تخصصی شما را بشناسند یا تعامل خوبی با شما برقرار کنن و بتواند در بلند مدت کنار آنها باشد و خدمات پشتیبانی قوی ارائه کند.