وقتی لوازم برقی ما خراب میشه اولین کاری که میکنیم در گوگل به دنبال راهکار آن یا تعمیرگاه معتمدی نزدیک خودمان میگردیم. خصوصا با لوازم خانگی خارجی گران قیمت پیدا کردن یک تعمیرکار حرفهای و باکیفیت اهمیت بیشتری پیدا میکند.
تعمیرگاهها خیلی دیر به دیر در حال بروز کردن کسب و کار خودشان هستند و کسانی که مدتی است در حال کار روی بر روی این بخش هستند در حال گرفتن سهم بازار از تعمیرگاههای قدیمی و خوشنام قبلیاند.
ثبت تعمیرگاه در گوگل مپ ، توسعه سایت تعمیرگاه و رسیدن به رتبههای بالا در نتایج گوگل برای یک تعمیرگاه کارهایی است که بهترین تعمیرگاههای لوازم خانگی انجام میدهند.
تماس مخاطب با یک تعمیرگاه لوازم خانگی پیش از مراجعه به آن و از وبسایت و شبکههای اجتماعی و حتی تصاویری که از لوکیشن گوگل دریافت میکند خواهد بود. و یک تعمیرگاه لوازم خانگی هرچه در این حوزه خود را حرفهای و توانمند نشان دهد میتواند تاثیر اولیه مناسبی روی مخاطب خود داشته باشد و او را با دیدی مثبت به دفتر فیزیکی خود دعوت کند.
از سوی دیگر حضور مخاطبین در فضای دیجیتال رو به افزایش است و با استفاده از ظرفیتهای این فضا میتوان مخاطبین زیادی را با کمک کمپینهای دیجیتال به سمت کسب و کار خود هدایت کرد.
طراحی سایت تعمیرگاه لوازم خانگی برای نگهداشت سهم بازار مشتریان
فضای آنلاین و اینترنت نقشی کلیدیتر را در حوزه تعمیر لوازم خانگی بازی میکنند و اگر از این ظرفیتها به درستی استفاده نکنیم سهم بازار خود را به رقیبانی تازه نفس که خود را با ابزارهای دیجیتال چابکتر کردهاند واگذار خواهیم کرد.
این همان اتفاقی است که برای آژانسهای گردشگری افتاد و بسیاری از آنها به قدری سهم بازار از دست دادند که با وجود سابقه طولانی و حضور در بهترین نقاط شهر باز هم مشتریان سابق خود نیز از سرویسهای آنلاین برای رزرو اقامتگاه و پروازهای خود استفاده میکردند.
نقش طراحی سایت تعمیرگاه لوازم خانگی در جذب مشتریان تازه
حتی اگر مخاطب شما در نزدیکی محل دفتر حقوقی قرار داشته باشد ابتدا در گوگل جستوجو خواهد کرد: «بهترین تعمیرگاه ال جی نزدیک من، برترین شرکت تعمیرگاه لوازم خانگی در اصفهان یا..» آنجاست که ممکن است شما مخاطبی نزدیک به خودتان را به تعمیرگاهی که در فضای آنلاین، خود را بهتر ارائه کرده از دست بدهید. یا از بازار شهر یا محله خود سهمی کامل بردارید و حتی از شهرها و مناطق دیگر نیز مشتری تازه جذب کنید.
نقش وبسایت تعمیرگاه لوازم خانگی در تبدیل مخاطب به مشتری
شخصی که تجربه مثبتی از تعمیرگاه لوازم خانگی شما داشته باشد دوست خود را معرفی میکند که از خدمات مشاورهای موسسه استفاده کند فرد در اولین قدم وبسایت تعمیرگاه لوازم خانگی را جستوجو میکند و داخل وبسایت درمورد نیازش اطلاعاتی کسب میکند و در قدم بعدی فرم پر میکند یا تماس میگیرد.
یکی از کارکردهای وبسایت تعمیرگاه لوازم خانگی این است که از طریق سیستم مدیریت مشتری (CRM) از مرحلهای که فرم پر کرده کاربر را قدم به قدم برای مشتری شدن ترغیب کند و با آگاه سازی و پیگیری او را در سیستمی ساختار یافته به دریافت خدمت یا خرید محصول نزدیک کند و حتی اگر به دلایلی به نتیجه مورد انتظار نرسید بعد از شناسایی دلایل کاربر را به عنوان مخاطبی که خدماتی حرفهای دریافت کرده و ممکن است زمانی دیگر به ما نیاز داشته باشد یا معرف تعمیرگاه لوازم خانگی به دوستانش باشد حفظ کند.