امروزه در عصر تکنولوژی یک شرکت حمل بار، چه کوچک چه بزرگ، نیازمند داشتن یک وبسایت خوب است. اگر میپرسید منظور از یک وبسایت خوب چیست؟ با ما همراه باشید تا همراه با مثال آن را برای شما شرح دهیم.
1. Best Logistics
با اولین نگاه به این سایت، شما میتوانید حدس بزنید که احتمالاً یک شرکت حملونقل جادهای میباشد. بهغیراز انتخاب هوشمندانهٔ تصویر، تمامی راههای ارتباطی خود را بالا و در پایین صفحه ساعات اداری خود را ذکر کرده است. میپرسید چه اهمیتی دارد؟ پاسخ این است که سایت صرفاً برای آشنایی شما با آنهاست و برای بهرهوری از خدماتشان باید با آنها تماس بگیرید.
2. FedEx
این وبسایت با ترفند بهکارگیری ادبیات ترغیبکننده و جذاب جزو بهترینهای لیست ماست. این وبسایت با بهکارگیری انواع تخفیفها، تصاویر القاکنندهٔ حس رضایت و خرسندی، جملات تأثیرگذار و غیره نظر هر کاربری را به خود جذب میکند. علاوه بر این دارای گزینهٔ ساخت پروفایل و عضویت است که یکی از ترفندهایی بازاریابی اینترنتی میباشد.
3. جهان پیمان بار
یک نمونه طراحی تقریباً هوشمندانهٔ ایرانی، سایت جهان پیمان بار است. این سایت تقریباً تمام سؤالات و نگرانیهای مهم افراد را در صفحه ورود به طور خلاصه و همراه با آیکون ساده پاسخ داده است. در ادامه نیز یک فرم ثبت سفارش قرار داده تا بهسادگی بتوانید سفارشات خود را ثبت کنید.
4. Barast
وبسایت باراست در عین طراحی سادهٔ خود، دارای یک دستهبندی جامع از خدمات و توضیحات موردنیاز در صفحهٔ اصلی خود میباشد. نکتهٔ جالبی که وجود دارد توضیح نام برندشان در کنار آن است که حس خوبی را به افراد القا میکند. در صفحهٔ خدمات توضیحات کاملی از شرایط، امکانات و قیمت دقیق برای شما اراده شده است تا بدون هیچ نگرانی بار خود را به آنها بسپارید.
5. Tehran Kalabar
یک سایت حمل بار بینالمللی باید مرجع خوبی نیز برای سؤالات افراد هم باشد. سایت تهران کالا بر علاوه بر دستهبندیکردن کشورهای تحت پوشش خود در صفحهٔ مخصوص به هرکدام تمامی سؤالات شما را پاسخ داده است. این سایت را میتوانید بهعنوان یک مشاور برای بهترین راه واردات و صادرات خود نیز در نظر بگیرید. فراموش نکنید محتوا فاکتور مهمی در طراحی یک سایت است.
نکاتی برای طراحی سایت حمل بار:
حال که باهم نمونههایی از یک طراحی موفق سایت حمل بار را دیدیم میتوانیم ویژگی آنها را بهصورت زیر لیست کنیم اگر به دنبال طراحی سایت حمل بار هستید حتما پیشنهاد داده چین را نیز بررسی کنید:
- محتوای خوب: ارسال کالا آن هم در حجم بالا برای اکثر مردم امری رایج نیست و سایت شما باید در مرحلهٔ نخست پاسخگوی سؤالات و ابهامات آنها باشد.
- دستهبندی مناسب: در صورت پوشش شهرها و کشورهای متفاوت یا گزینههای متفاوت برای حمل نقل (هوایی، ریلی، جادهای و غیره) حتماً به طور واضح ذکر کنید.
- تماس آسان: راههای تماس متفاوتی را برای مشتریان خود در نظر گرفته و آن را در دید قرار دهید.
- بهکارگیری ترفندها: بزرگنمایی تخفیفها، تصاویر و جملات ترغیبکننده، همهوهمه جزو ترفندهای جذب کاربر است.
- گویا بودن: سایت شما باید در کسری از ثانیه مشخص کند که خدمات پایهٔ شما چیست.