logo wh

مقایسهٔ بیور بیلدر با المنتور: بهترین صفحه‌ساز وردپرس در سال ۲۰۲۳ کدام است؟

فهرست مطالب

بیور بیلدر و المنتور هر دو در بین صفحه‌سازها پیشتاز بوده و هریک ویژگی‌ها و عملکردهای منحصربه‌فرد خود را دارند. در واقع اینها فقط یک صفحه‌سازمعمولی نیستند؛ بلکه با داشتن ویژگی‌های کاربرپسند و خارق‌العاده، تجربهٔ ویرایش شما را متحول می‌کنند. با این صفحه‌سازها می‌توانید از ویرایشگر پیش‌فرض وردپرس خداحافظی کرده و صفحات خود را توسط طرح‌های خلاقانه و عناصر سفارشی زیباتر کنید و در این مقاله مقایسهٔ بیور بیلدر با المنتور را بررسی کنید.

اگر با بلاتکلیفی بین انتخاب المنتور یا بیور بیلدر دست‌وپنجه نرم می‌کنید، نگران نباشید؛ ما اینجا هستیم تا شما را از سردرگمی رها کنیم. این مقاله راهنمای عمیق انتخاب بین این دو است که آنها را در بخش‌های مختلف مقایسه می‌کند تا بتوانید بر اساس نیاز خود بهترین تصمیم را بگیرید.

اگر تازه‌کار هستید و با اصطلاحاتی مانند صفحه‌ساز آشنا نیستید، بخش بعدی برای شما است. اگر با اصول اولیه آشنا هستید، از عنوان بعدی صرف کرده و مستقیماً از بخش مقایسه شروع کنید.

چرا به صفحه‌ساز نیاز دارید؟

با آنلاین شدن کسب‌وکارها و افزایش نرخ استخدام توسعه‌دهندهٔ وب، یک فرد عادی باید قبل از تصمیم‌گیری در مورد آنلاین شدن کمی بیشتر فکر کنند. ظهور صفحه‌سازها با ویرایش آسان کشیدن و رهاکردنی خود، قدرت را مستقیماً به دست افراد غیرحرفه‌ای داده تا به‌تنهایی بتوانند وب‌سایت‌های خود را طراحی کنند. صفحه‌سازهای بصری نیازی به دانش کدنویسی نداشته و به افراد اجازه می‌دهد تا به طور مستقیم طرح‌های موردنظر خود را در وب‌سایت پیاده‌سازی کنند.

با افزایش محبوبیت این صفحه‌سازها، بسیاری از شرکت‌ها محصولات خود را با پیشنهادات مختلفی ارائه کردند تا از سایر رقبای خود متمایز شوند. دراین‌بین، بیور بیلدر و المنتور توانستند به‌عنوان برجسته‌ترین و قابل‌اعتمادترین نام‌ها ظاهر شوند. این دو صفحه‌ساز از ابتدا در عملکرد خود ثابت بوده؛ اما ویژگی‌های خود را باگذشت زمان بهبود بخشیده و طرف‌داران زیادی پیدا کرده‌اند.

بررسی اجمالی بیور بیلدر و المنتور

بیور بیلدر و المنتور هر دو صفحه‌سازهای پیش‌گام هستند، اما برای درک بهتر نحوه کارشان باید اصول اولیه آنها را بدانید. هر دوی آنها مصمم‌اند که نیاز کاربران غیرحرفه‌ای را برآورده کنند، بنابراین تمرکز آنها بر کاربرپسند بودن و افزایش عملکردشان از طریق غنی‌کردن ویژگی‌ها است. برای درک بهتر این موضوع، جزئیات آنها را به طور جداگانه بررسی می‌کنیم:

صفحه‌ساز المنتور

صفحه ساز المنتور به‌عنوان اولین صفحه‌ساز وردپرس، پیشرو در میان صفحه‌سازها و محبوب‌ترین انتخاب در سراسر جهان شناخته می‌شود. در واقع المنتور با بیش از ۸ میلیون وب‌سایت، در میان تمام صفحه‌سازهای وردپرس پیشتاز است.

المنتور به دلیل پاسخگو بودن، داشتن ویژگی‌های غنی و کاربرپسند خود بسیار رواج پیدا کرده است. از طرفی این صفحه‌ساز بر خلاف سایر گزینه‌ها  فقط برای افراد تازه‌کار ساخته نشده و برای حرفه‌ای‌ها نیز به‌عنوان یک ابزار مفید عمل می‌کند.

صفحه ساز المنتور

کاربرانی که با فناوری آشنا نیستند می‌توانند با استفاده از میان قالب‌های فراوان آن، طرحی را انتخاب کرده و وب‌سایت موردنظر خود را بر اساس آن بسازند یا از طریق ویجت‌ها و عناصر آن را تزئین کنند. همهٔ این کارها بدون نیاز به نوشتن یک خط کد انجام می‌شود و افراد غیرحرفه‌ای را از پیچیدگی‌های فنی نجات می‌دهد.

تجربه ساخت وب‌سایت المنتور با نمونه اولیه بصری آن که بر اساس WYSIWYG (آنچه می‌بینید همان چیزی است که دریافت می‌کنید) کار می‌کند، آسان‌تر می‌شود. این ویرایشگر بصری مدرن و  پاسخگو، جایگزین ویرایشگر پیش‌فرض وردپرس شده و ساخت وب‌سایت‌ را برایتان سرگرم‌کننده می‌کند!

صفحه‌ساز بیور بیلدر

بیور بیلدر نیز مانند المنتور یک افزونه صفحه‌ساز است که توسط همهٔ کاربران وردپرس شناخته شده و به آنها در توسعهٔ صفحات خود کمک کند.

این صفحه‌ساز به کدنویسی تمیز مشهور است که باعث افزایش سرعت و کاربرپسند بودن آن می‌شود. علاوه بر این، رابط کاربری ساده و پاسخگو و داشتن ویرایشگر منحصربه‌فرد، آن را از سایر صفحه‌سازها متمایز می‌کند. قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن بارها توسط کاربران تأیید و تا به امروز بیش از یک میلیون وب‌سایت با استفاده از آن ساخته شده است.

صفحه ساز بیور بیلدر

امکان خلاقیت با بیور بیلدر هنگامی که با Beaver Themer ترکیب می‌شود به حداکثر می‌رسد، زیرا به کاربران اجازه می‌دهد تا ایده‌های خلاقانه خود را کشف و در سایت پیاده‌سازی کنند. علاوه بر این، نمایش زنده ویرایش‌های شما از طریق ویرایشگر آن امکان‌پذیر بوده و به شما این امکان را می‌دهد تا تغییرات خود را در همان لحظه مشاهده کنید.

مقایسه عمیق‌تر بیور بیلدر و المنتور

وقتی دو صفحه‌ساز پیشرو در مقابل هم قرار می‌گیرند، انتخاب نهایی به ویژگی‌ها و پیشنهادات آنها برمی‌گردد. درواقع هرچند هر دوی آنها ویژگی‌های نوآورانه‌ای را ارائه می‌دهند، اما کمبودهایی را نیز دارند؛ بنابراین هریک از آنها در یک ویژگی خاص نسبت به دیگری برتری دارد.

ما هر دوی آنها را در بخش‌های مختلف مقایسه کردیم تا ببینم کدام در حال حاضر گزینه بهتری است. شاید مهم‌ترین عاملی که باید در هنگام انتخاب صفحه‌ساز در نظر گرفت، کاربرپسند بودن آن است که بدون یک رابط کاربری بصری، امکان‌پذیر نیست. بیایید مقایسهٔ خود را شروع کنیم:

رابط کاربری بیور بیلدر

رابط کاربری بیور بیلدر بصری‌ترین رابط‌ را در بین صفحه‌سازها فراهم می‌کند. بهترین چیز در مورد رابط کاربری آن، ماهیت ساده و بدون پیچیدگی آن است که به کاربران در هر سطحی می‌توانند بدون نیاز به هیچ کمکی با آن کار کنند.

همچنین قابلیت سفارشی‌سازی بیور بیلدر به شما این امکان را می‌دهد تا صفحات خود را مطابق با نیازهای خاص خود طراحی کنید. در نهایت این صفحه‌ساز با داشتن گزینه‌های مختلف، امکان سفارشی‌سازی را برای شما آسان می‌کند.

رابط کاربری بیور بیلدر

کار با بیور بیلدر بسیار ساده و شامل کشیدن و رهاکردن است. می‌توانید با کلیک‌کردن روی نماد مثبت در سمت راست‌بالای صفحه، ماژول‌ها را به صفحه خود اضافه کرده و یا ماژول یا قالب موردنظر خود را کشیده و در صفحه رها کنید. علاوه بر این، می‌توانید بر روی هر قسمت از صفحه خود را کلیک کرده و بر اساس گزینه‌های مختلف آن را تنظیم کنید. انعطاف‌پذیری بی‌نظیر بیور بیلدر آن را به یکی از برجسته‌ترین صفحه‌سازها تبدیل کرده است.

رابط کاربری المنتور

رابط المنتور شامل دو بخش است: نوار کنار صفحه و پیش‌نمایش لایو آن. نواری که در سمت چپ خواهید دید شامل ویجت‌ها و عناصر موردنیاز شما برای سفارشی کردن صفحات هستند. اما هنگامی که صفحات خود را از طریق ویرایشگر کشیدن و رهاکردن طراحی می‌کنید، تغییرات را می‌توانید در گزینهٔ پیش‌نمایش لایو مشاهده کنید. ویرایش با آن بسیار آسان است؛ زیرا برای اعمال تغییرات کافی است روی عناصر صفحهٔ خود کلیک کنید.

رابط کاربری المنتور

علاوه بر این، می‌توانید گزینه‌های بیشتری را در پایین صفحه خود بیابید، از جمله گزینه ناوبری که ناوبری پاپ‌آپ، تاریخچه ویرایش و اطلاعات کلی صفحه را نشان می‌دهد. با فعال‌کردن گزینهٔ ریسپانسیو می‌توانید نحوه نمایش وب‌سایت خود را در دستگاه‌های مختلف مشاهده کنید.

مقایسهٔ ویجت‌ها و ماژول‌های المنتور و بیور بیلدر

عناصر جزو اجزای ضروری ساخت و طراحی صفحات توسط صفحه‌سازها هستند. المنتور این عناصر را “ویجت” می‌نامد، درحالی‌که بیور بیلدر آنها را تحت عنوان “ماژول” شناسایی می‌کند.

صفحه در ابتدا با استفاده از بخش‌ها، ردیف‌ها و ستون‌ها طراحی می‌شود و پس از آن، عناصر (ویجت‌ها یا ماژول‌ها) برای افزودن محتوا به این بخش‌ها اضافه می‌شوند. برای تصمیم‌گیری بهتر، ویجت‌های المنتور و ماژول‌های بیور بیلدر را با هم مقایسه خواهیم کرد.

ویجت‌های المنتور

المنتورعناصر خود را به سه نوع تقسیم کرده است: بخش، ستون و ویجت.

بخش‌ها اولین موارد در سلسله‌مراتب عناصر المنتور هستند. در واقع این “بخش” است که به شما امکان می‌دهد تا ستون‌ها و ویجت‌های خود را مرتب کرده و محتوای خود را بر اساس آن شخصی‌سازی کنید.

در مرحله بعد، ستون‌ها هستند که طرح شما را به طور عمودی تقسیم می‌کنند. در نهایت، ویجت‌ها را داریم که مسئول ایجاد محتوای سایت و به‌صورت رسانه، متن و یا هر شکل دیگر هستند.

هر سهٔ این عناصر مکمل یکدیگر بوده و ترکیبی آنها منجر به یک طراحی بصری خوب می‌شود. چیدمان از طریق بخش‌ها و ستون‌ها شکل‌گرفته و سپس محتوا از طریق ویجت‌ها اضافه می‌شود.

المنتور دو نسخه دارد: نسخه رایگان و نسخه حرفه‌ای (پرو) که شما در نسخه رایگان آن ۳۰ ویجت دریافت می‌کنید.

ویجت های المنتور

با المنتور پرو شما به ۵۹ ویجت، از جمله تمام ویجت‌های نسخه رایگان به‌علاوهٔ ۲۹ ویجت منحصربه‌فرد نسخهٔ PRO دسترسی پیدا می‌کنید.

ویجت های پیشرفته المنتور

ماژول‌های بیور بیلدر

بیور بیلدر برای جلب‌توجه بازدیدکنندگان سایت شما از طریق طراحی چشمگیر، مجموعه‌ای از ماژول‌ها را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از این عناصر برای تزئین وب‌سایت خود استفاده کرده و یک محیطی تعاملی و دوستانه را برای کاربران فراهم کنید.

ماژول‌های استاندارد بیور بیلدر به شش گروه تقسیم می‌شوند: پایه، رسانه، اقدامات، طرح‌بندی، اطلاعات و پست‌ها. هرکدام از اینها شامل عناصر مختلفی است که جمعاً ۳۳ ابزار می‌شوند. علاوه بر این، بیور بیلدر ۱۲ ویجت وردپرس را برای افزایش امکانات به شما ارائه می‌دهد.

ماژول های بیور بیلدر

مقایسهٔ گزینه‌های طراحی بیور بیلدر با المنتور

ظاهر سایت شما، مکمل محتوای آن است. اگر محتوای وب‌سایت شما باکیفیت اما از لحاظ طراحی فاقد زیبایی‌شناسی باشد، نرخ پرش بالا و تجربه کاربری بدی خواهید داشت. درست همان چیزی که شما نمی‌خواهید.

برای جلوگیری از این اتفاق، گزینه‌های طراحی (Design Options) به کمک ما می‌آیند. گزینه‌های طراحی به غنی‌سازی محتوای شما کمک می‌کند تا سایت از لحاظ کاربری جذاب و آسان به نظر برسد. به خواندن ادامه دهید تا بفهمید کدام یک از صفحه‌سازها گزینه‌های طراحی بهتری ارائه می‌دهد.

گزینه‌های طراحی بیور بیلدر

بیور بیلدر گزینه‌های موردنیاز برای طراحی اولیه در ویرایش شما را فراهم می‌کند. این صفحه‌ساز با بیش از ۳۰ عنصر برای محتوا و بیش از ۳۰ قالب برای صفحه، تجربهٔ ویرایش خوبی برای شما فراهم می‌کند.

طراحی با بیور بیلدر

اگرچه برخی از گزینه‌ها، مانند افزودن CSS سفارشی به هریک از عناصر با بیور بیلدر امکان‌پذیر نیست، اما به شما اجازه می‌دهد تا گزینه‌های طراحی را در ماژول‌ها، ردیف‌ها و ستون‌های اعمال کنید. در واقع این صفحه‌ساز به شما اجازه می‌دهد تا CSS سفارشی را به کل صفحه اضافه کنید، نه به عناصر جداگانه.

گزینه‌های طراحی المنتور

المنتور در حوزه گزینه‌های طراحی بی‌نظیر است. این صفحه‌ساز به شما بیش از ۹۰ بلوک محتوا و تعداد زیادی قالب صفحه (بیش از ۳۰۰) ارائه می‌دهد که مملو از چندین کیت قالب است.

طراحی با المنتور

یکی دیگر از گزینه‌های طراحی که المنتور را از دیگر صفحه‌سازها جدا می‌کند، ارائه پکیج صفحات فرعی آن است که امکان طراحی یکپارچه را برای چندین صفحه ارائه می‌دهد تا بتوانید یک تم را برای تمام صفحات مربوطه به‌آسانی تکرار کنید.

همه این گزینه‌ها در کنار قالب‌های آماده به کاربران اجازه می‌دهد تا سرصفحه‌، پاورقی، پست‌ و سایر محتوای خود را به‌راحتی ویرایش و مدیریت کند.

مقایسهٔ قالب‌های بیور بیلدر و المنتور

صفحه‌سازهای وردپرس به همهٔ کاربران اجازه می‌دهند تا بدون کمک‌گرفتن از یک متخصص، صفحات خود را ساخته و طراحی کنند. این انقلاب در طراحی سایت باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های شما می‌شود. در این راستا برخی از صفحه‌سازها مانند بیور بیلدر و المنتور یک گام فراتر از طراحی صفحه رفته و کار شما را بیش‌ازپیش راحت می‌کنند.

هر دوی این صفحه‌سازها، قالب‌های آماده‌ای را ارائه می‌دهند که باعث صرفه‌جویی در زمان زیادی برای کاربر می‌شود؛ زیرا دیگر نیاز نیست صفحات خود را از پایه طراحی کند. در این حالت کافی است یک قالب را انتخاب کرده و کار خود را بر روی آغاز کنند.

اگر کمی با فناوری آشنا باشید شرایط بهتر هم می‌شود، زیرا می‌توانید قالب‌های موجود را مطابق میل خود تغییر دهید. بیایید قالب‌های آمادهٔ هر یک از این دو صفحه‌ساز را جداگانه بررسی کنیم.

قالب‌های المنتور

هنگامی که یک صفحه جدید در المنتور ایجاد می‌کنید، از شما خواسته می‌شود که از یک قالب استفاده کرده یا بخشی را به‌صورت دستی اضافه کنید. اگر روی دکمه افزودن قالب (Add Template) کلیک کنید، چندین قالب برای انتخاب به شما نمایش داده می‌شود.

المنتور قالب‌های خود را به دو قسمت تقسیم کرده: قالب بلوک و قالب صفحه. قالب بلوک به شما امکان می‌دهد تا بخش‌های خاصی از صفحه خود را ایجاد کنید، درحالی‌که قالب صفحه در کل صفحهٔ شما اعمال می‌شود.

نسخه رایگان المنتور بیش از ۴۰ قالب ارائه می‌دهد. بااین‌حال، خرید نسخه Pro آن یک معامله واقعی است، زیرا به شما امکان انتخاب از بین ۳۰۰ قالب مختلف را می‌دهد.

اگر نتوانستید قالب موردنظر خود را از میان گزینه‌های موجود پیدا کنید، می‌توانید یک قالب سفارشی ایجاد کرده و آن را برای استفاده‌های بعدی در کتابخانهٔ خود ذخیره کنید. علاوه بر این کار، شما می‌توانید از قالب‌های شخص ثالث برای پیاده‌سازی صفحات خود استفاده کنید.

قالب‌های بیور بیلدر

بیور بیلدر مانند المنتور قالب‌هایی را ارائه می‌دهد با این تفاوت که قالب‌های آن فقط مربوط به صفحات هستند. این صفحه‌ساز قالب‌های خود را به سه دسته طبقه‌بندی کرده است: صفحات فرود، صفحات محتوا و قالب‌های ذخیره شده.

ناگفته نماند که بیور بیلدر قالب‌های خود را فقط در نسخه پولی خود ارائه می‌دهد، بنابراین اگر بخواهید رایگان کار کنید باید صفحاتتان را خودتان از پایه بسازید. نسخهٔ پولی آن به شما ۱۶ قالب صفحه فرود و ۲۵ قالب صفحهٔ محتوا جهت انتخاب‌کردن ارائه می‌دهد.

همان‌طور که از نام آنها پیداست، قالب‌های صفحه فرود برای ساخت صفحات فرود پیچیده‌تر و چشم‌نواز استفاده می‌شود و قالب‌های صفحه محتوا برای ساخت صفحات مبتنی بر محتوا یا پست‌های وبلاگ به کار می‌روند.

بیور بیلدر مانند المنتور به شما این امکان را می‌دهد که قالب‌های سفارشی خود را برای استفاده‌های بعدی ذخیره کنید. همچنین شما می‌توانید قالب‌های خارجی را به آن اضافه کنید، هرچند روند بسیار مشکلی است.

مقایسهٔ هزینه‌های بیور بیلدر و المنتور

هنگامی که این دو رقیب را برای یافتن گزینهٔ بهتر ارزیابی می‌کنید، یکی از معیارهایی که نمی‌توانید نادیده بگیرید قیمت آنها است. مهم نیست که یک ابزار چقدر از لحاظ ویژگی غنی باشد، اگر خارج از بودجه شما باشد به درد شما نمی‌خورد. خوشبختانه، هر دوی این صفحه‌سازها مقرون‌به‌صرفه بوده و نیازی به‌صرف مبالغ هنگفت ندارند. به‌هرحال ما در مورد هزینهٔ آنها جداگانه صحبت می‌کنیم:

هزینه‌های بیور بیلدر

بیور بیلدر دو نسخهٔ رایگان و پولی را به کاربران خود ارائه می‌دهد که نسخه فریمیوم (رایگان) آن دارای ویژگی‌ها و عملکرد محدودی است. برای داشتن یک طراحی حرفه‌ای ما توصیه می‌کنیم که نسخهٔ پولی آن را تهیه کنید.

هنگام بررسی هزینه‌های بیور بیلدر می‌توان آن را به چهار دستهٔ مختلف تقسیم کرده است:

۱. استاندارد (Standard)

  • هزینه: ۹۹ دلار در سال (در صورت تمدید متوالی شامل ۴۰ درصد تخفیف می‌شود)
  • پشتیبانی از وب‌سایت‌های نامحدود است.
  • پشتیبانی رایگان به مدت یک سال
  • شامل تمام ماژول‌ها و قالب‌های برتر.

۲. حرفه‌ای یا پرو (Pro)

  • هزینه: ۱۹۹ دلار در سال (در صورت تمدید سالیانه شامل ۴۰ درصد تخفیف می‌شود)
  • شامل تمام مزایای ارائه شده در نسخه استاندارد است.
  • قالب بیور بیلدر
  • قابلیت مولتی سایت

۳. شرکتی (Agency)

  • هزینه: ۳۹۹ دلار در سال (در صورت تمدید سالیانه شامل ۴۰ درصد تخفیف می‌شود)
  • شامل تمام مزایای ارائه شده در نسخهٔ استاندارد و حرفه‌ای است.
  • تنظیمات شبکهٔ مولتی سایت
  • وایت لیبل

۴. نهایی یا التیمت (Ultimate)

  • هزینه: ۵۴۶ دلار در سال (در صورت تمدید سالیانه شامل ۴۰ درصد تخفیف می‌شود)
  • شامل تمام مزایای ارائه شده توسط نسخه استاندارد و حرفه‌ای است.
  • تنظیمات شبکه مولتی سایت
  • وایت لیبل
  • افزونهٔ قالب بیور
  • Assistant Pro آن به مدت ۶ ماه رایگان است.

در نهایت بهتر است بدانید که تمام این برنامه‌ها با ۳۰ روز ضمانت بازگشت پول ارائه می‌شوند بنابراین می‌توانید با خیال راحت روی یک افزونه سرمایه‌گذاری کنید؛ زیرا می‌توانید درصورتی‌که مطابق نیاز شما نبود درخواست بازپرداخت کنید.

هزینه‌های المنتور

نسخه رایگان المنتور بیش از ۴۰ ویجت و ۳۰ قالب را ارائه می‌دهد که یک پیشنهاد نادر میان صفحه‌سازهای رایگان وردپرس است. علاوه بر این، نسخه فریمیوم (رایگان) آن شامل هیچ هزینه پنهانی نمی‌شود.

به‌هرحال اگر بخواهید از این صفحه‌ساز برای اهداف حرفه‌ای استفاده کنید، باید به سراغ نسخهٔ پریمیوم آن بروید، زیرا محدودیت‌های موجود در نسخه‌های فریمیوم را ندارد.

المنتور سه طرح پریمیوم را به کاربران خود ارائه می‌دهد. مزایا و هزینه‌های هریک از آنها در زیر آمده است:

۱. پایه (Essential)

  • هزینه: ۵۹ دلار در سال (برای یک وب‌سایت حرفه‌ای)
  • بیش از ۹۰ ویجت ساده و حرفه‌ای.
  • بیش از ۳۰۰ قالب ساده و حرفه‌ای.
  • بیش از ۶۰ کیت وب‌سایت حرفه‌ای.
  • سازندهٔ کشیدن و رهاکردنی
  • قالب‌ساز

۲. حرفه‌ای

  • هزینه: ۱۹۹ دلار در سال (برای ۲۵ وب‌سایت حرفه‌ای)
  • شامل تمام مزایای ارائه شده توسط نسخه ضروری است.
  • ۲۵ کیت وب‌سایت حرفه‌ای.
  • پشتیبانی پریمیوم
  • پروفایل حرفه‌ای المنتور

۳. شرکتی

  • هزینه: ۳۹۹ دلار در سال (برای ۱۰۰۰ وب‌سایت حرفه‌ای)
  • شامل تمام مزایای ارائه شده توسط سایر نسخه‌ها

المنتور ماند بیور بیلدر، ۳۰ روز ضمانت بازگشت پول ارائه می‌کند. علاوه بر این، تضمین می‌کند که اطلاعات حساب شما با رمزگذاری ۲۵۶ بیتی SSL محافظت می‌شود.

خلاصه

بیور بیلدر و المنتور پیشروترین صفحه‌سازهای وردپرس هستند که تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های ضروری لازم برای ساخت یک صفحه را ارائه می‌کنند. علاوه بر این، پیشنهادات متمایز آنها منجر به منحصربه‌فرد شدن هریک از آنها می‌شود که مخاطبان آنها را از هم جدا می‌کند.

مقاله‌های بیشتر در مورد معرفی افزونه‌های وردپرس را در وبسایت ما مشاهده کنید.

کاربرانی که بصری بودن و سهولت استفاده را بر سایر عوامل ترجیح می‌دهند، معمولاً Beaver از بیور بیلدر استفاده می‌کنند. کسانی که به دنبال ویژگی‌ها و عناصر حرفه‌ای بیشتر هستند، المنتور را انتخاب می‌کنند. البته هیچ قانون مشخصی برای انتخاب از بین آنها وجود ندارد، زیرا هر دو در جنبه‌های مختلفی ارائه می‌دهند. در نهایت ما انتخاب گزینهٔ برتر را بر عهدهٔ خودتان می گذاریم زیرا باید بررسی کنید که کدام صفحه ساز با تمام نیازهای شما مطابقت دارد.

سوالات متداول

بیور بیلدر بهتر است یا المنتور؟

هر دو مزایا و معایب خود را دارند. اگر می‌خواهید گزینه‌ای ارزان اما غنی داشته باشید، باید المنتور را انتخاب کنید. بااین‌حال، اگر به دنبال سهولت کار و بصری بودن هستید حتماً بیور بیلدر را انتخاب کنید.

تفاوت بین بیور بیلدر و المنتور چیست؟

هر دوی اینها صفحه‌سازهای محبوبی هستند؛ اما با ویژگی‌های متفاوت خود متمایز می‌شوند. به‌عنوان‌مثال المنتور عناصر طراحی بیشتری را ارائه می‌دهد و ارزان‌تر است؛ اما بیور بیلدر رابط بصری‌تری داشته و محدود به تعداد وب‌سایت نیست.

استفاده از کدام ساده‌تر است؟

استفاده از بیور بیلدر به لطف رابط کاربرپسند آن آسان‌تر است. بااین‌حال، المنتور ویژگی‌ها و عناصر بیشتری را ارائه می‌دهد.

آیا می‌توانم از بیور بیلدر به المنتور سوئیچ کنم؟

بله می‌توانید این کار را کنید البته این یک فرایند دستی است؛ زیرا باید هر صفحه را جداگانه بازسازی کنید.

به مطالعه و یادگیری ادامه دهید

۲۰ نوع وب‌سایت محبوب در اینترنت

اگر می‌خواهید در فضای آنلاین حضور داشته باشید، داشتن یک وب‌سایت به شما کمک بزرگی می‌کند. برای این منظور شما می‌توانید در سایت‌های محبوبی مانند

همیشه پاسخگوی سوالات شما هستیم
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x