logo wh

طراحی وب سایت شرکتی

فضای آنلاین و اینترنت نقشی کلیدی‌تر را در حوزه تخصص شرکت بازی می‌کنند و اگر از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده نکنیم سهم بازار خود را به رقیبانی تازه نفس که خود را با ابزارهای دیجیتال چابک‌تر کرده‌اند واگذار خواهیم کرد.

ما کی هستیم ؟

استودیو خلاقیت داده‌چین

استودیوی خلاقیت داده‌چین مجموعه‌ای است از مهارت‌های دیجیتال که در کنار کسب و کار‌های قرار می‌گیرد و آنها را از ابعاد مورد نیاز برای حضور حرفه‌ای در فضای آنلاین توانمند می‌کند. این خدمات از توسعه بستر دیجیتال مانند توسعه وبسایت و ابزارهای مدیریتی یکپارچه با آن تا ارائه خدمات محتوایی امتداد پیدا می‌کند. و این ترکیب کامل خدمات حاصل ۴ سال حضور پر رنگ در کنار کسب و کارهای متفاوت و توسعه گام به گام آنها در مسیر آنلاین شدن بوده است.

Logo
بکگراند

مشتریانی که به داده‌چین اعتماد کردن

سازمان مدیریت صنعتی
مجتمع فولاد مبارکه
سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری
شهرداری سمنان
خودروسازان راین
بهتاش سپاهان آریا
موسسه مهاجرتی کوچینگ
وب سایت گردشگری ایران تراول
وب سایت گردشگری ایران تراول
موسسه آموزش توران

توسعه و طراحی وب سایت شرکتی

ایجاد حس اعتماد در مخاطبین مهم‌ترین راهکار برای جذب مشتریان یک شرکت است که در این راستا تلاش می‌کنند دفتری زیبا، پرسنلی شیک‌پوش و مشاوری حرفه‌ای را پیش روی مخاطب خود قرار دهند تا تاثیری مثبت روی حس اعتماد آنها داشته باشد.
اما اولین تماس مخاطب با یک شرکت پیش از مراجعه به آن و از وبسایت و شبکه‌های اجتماعی و حتی تصاویری که از لوکیشن گوگل دریافت می‌کند خواهد بود. و یک شرکت هرچه در این حوزه خود را حرفه‌ای و توانمند نشان دهد می‌تواند تاثیر اولیه مناسبی روی مخاطب خود داشته باشد و او را با دیدی مثبت به دفتر فیزیکی خود دعوت کند.
از سوی دیگر حضور مخاطبین در فضای دیجیتال رو به افزایش است و با استفاده از ظرفیت‌های این فضا می‌توان مخاطبین زیادی را با کمک کمپین‌های دیجیتال به سمت کسب و کار خود هدایت کرد.

طراحی وبسایت شرکتی برای نگهداشت سهم بازار مشتریان

فضای آنلاین و اینترنت نقشی کلیدی‌تر را در حوزه تخصص شرکت بازی می‌کنند و اگر از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده نکنیم سهم بازار خود را به رقیبانی تازه نفس که خود را با ابزارهای دیجیتال چابک‌تر کرده‌اند واگذار خواهیم کرد.
این همان اتفاقی است که برای آژانس‌های گردشگری افتاد و بسیاری از آنها به قدری سهم بازار از دست دادند که با وجود سابقه طولانی و حضور در بهترین نقاط شهر باز هم مشتریان سابق خود نیز از سرویس‌های آنلاین برای رزرو اقامتگاه و پروازهای خود استفاده می‌کردند.

نقش وبسایت شرکتی در جذب مشتریان تازه

حتی اگر مخاطب شما در نزدیکی محل دفتر حقوقی قرار داشته باشد ابتدا در گوگل جستوجو خواهد کرد: «شرکت خدمات رایانه‌ای نزدیک من، برترین شرکت طراحی سایت در اصفهان یا..» آنجاست که ممکن است شما مخاطبی نزدیک به خودتان را به شرکتی که در فضای آنلاین، خود را بهتر ارائه کرده از دست بدهید. یا از بازار شهر یا محله خود سهمی کامل بردارید و حتی از شهرها و مناطق دیگر نیز مشتری تازه جذب کنید.

نقش وبسایت شرکتی در تبدیل مخاطب به مشتری

شخصی که تجربه مثبتی از شرکت شما داشته باشد دوست خود را معرفی می‌کند که از خدمات مشاوره‌ای موسسه استفاده کند فرد در اولین قدم وبسایت شرکت را جستوجو می‌کند و داخل وبسایت درمورد نیازش اطلاعاتی کسب می‌کند و در قدم بعدی فرم پر می‌کند یا تماس می‌گیرد.
یکی از کارکردهای وبسایت شرکتی این است که از طریق سیستم مدیریت مشتری (CRM) از مرحله‌ای که او فرم پر کرده او را قدم به قدم برای مشتری شدن ترغیب کند و با آگاه سازی و پیگیری او را در سیستمی ساختار یافته به دریافت خدمت یا خرید محصول نزدیک کند و حتی اگر به دلایلی به نتیجه مورد انتظار نرسید بعد از شناسایی دلایل او را به عنوان مخاطبی که خدماتی حرفه‌ای دریافت کرده و ممکن است زمانی دیگر به ما نیاز داشته باشد یا معرف شرکت به دوستانش باشد حفظ کند.

محتوای دیجیتال

تا کنون تنها در مورد ابزارها و بستر آنلاین شرکت صحبت کردیم. اما آنچه این ابزارها را اثربخش خواهند کرد محتوای آن است. محتوا همه آن چیزی است که بین شرکت و مخاطب رد و بدل می‌شود. ولی ما در مورد بخش آنلاین و دیجیتال این محتوا صحبت می‌کنیم.

نقش محتوا در فضای شرکتی

  1. برگزاری وبینار، تولید پادکست، بلاگ‌های آموزشی، اینفوگرافی‌ها و ویدیوهای تخصصی از خدمات شرکت از انواع این محتواها محسوب می‌شود که در وبسایت یا شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌شوند و برای جذب مخاطب تازه، اعتماد سازی، نگهداشت و تبدیل مخاطب به مشتری در بازار شرکت بسیار پر کاربرد هستند.

سئو و کلمات کلیدی پر بازده در خدمات و فروش شرکت

  1. اطلاعات حوزه تخصصی شرکت از دو بخش کلی تشکیل شده‌اند. بخش‌هایی که می‌توان به صورت عمومی و از طریق جستوجوی گوگل یا به زبان فارسی و به زبان‌های مرجع به آنها دسترسی پیدا کرد و بخش‌هایی که فرد به فرد متفاوت است یا مخاطب به دلیل پیچیدگی‌ها و تعدد کالا یا خدمات توان جستوجو در مورد آن را ندارد و به مشاور تخصصی آن موضوع نیاز
  2. بخش اول این محتوا همان جایی است که می‌توان مخاطبان را به سمت وبسایت شرکت هدایت کرد تا اطلاعات تکمیلی و فرآیند نهایی خدمات و خرید را با آن شرکت به انجام رسانند.
    این فرآیند تولید محتوا و بهینه‌سازی آن برای گوگل در گرفتن کلیدواژه‌های مرتبط با خدمات شرکت را سئو می‌گویند و عموما روی محتواهای متنی اعمال می‌شود.
    پیدا می‌کند.

سئوی فنی و سئوی محتوایی در وبسایت شرکتی

  1. سئوی خدمات شرکتی یک فرآیند بسیار تخصصی است که تنها ۱۰ درصد آن مربوط به زیرساخت وبسایت است و این استراتژی، برنامه ریزی و مدل اجرای محتوا است که کمک می‌کند شما از موتور جستوجو ورودی با کیفیت و همیشگی داشته باشید.
    شما به عنوان شرکتی که در حوزه فعالیت خود تخصص دارید سوالات کلیدی که مخاطب از شما در مراحل مختلف می‌پرسد را می‌دانید و در جایی که خلا محتوایی در سطح وب می‌بینید تصمیم به تولید محتوا و پاسخ به این نیاز می‌گیرید. این پاسخ باید به گونه‌ای داده شود که از نظر گوگل هم پذیرفته و قابل درک باشد و چک لیست‌های مربوط به خود را پاس کرده باشد.
    حال شما رقبای کمتری دارید و می‌توانید بخشی از مخاطبین هدف مندی که نهایتا قصد خرید یا استفاده از خدمات شما را دارند به سمت شرکت خود هدایت می‌کنید.
    این تنها بخشی از فرآیند پیچیده و تخصصی سئو محتوایی است که داده‌چین این کار را برای شرکت‌های متفاوتی و زیادی انجام داده و کلیدواژه‌های مهم و پر بازدیدی را برای آنها از این بازار پر رقابت به ارمغان آورده است.

محتوای ویدیویی

  1. محتوای ویدیویی یکی از پر کاربردترین ابزارها برای ارتباط پیوسته، اعتماد سازی، ارائه اطلاعات به مخاطب است و برندسازی مطلوبی هم برای شرکت ایجاد می‌کند. این ویدیوها انواع متفاوتی دارند و بر اساس مدت زمان، موضوع و نوع ارائه مطلب تقسیم بندی می‌شوند.
  1. معرفی شرکت و خدمات
  1. اگر اولویتی برای تولید محتوای ویدیویی وجود داشته باشد قطعا ویدیوهای معرفی در صدر لیست تولید خواهند بود. معمولا سه تا پنج ویدیوی معرفی برای هر شرکت نیاز است که در در قدم اول برند، هویت و تارخچه شرکت را معرفی کند و در قدم بعدی مهم‌ترین خدمات و ارزش‌های شرکت را در آن توضیح می‌دهند.
    این ویدیوها باید بسیار حرفه‌ای تولید شود و زمانی بین یک تا دو دقیقه داشته باشند. تا هم برای شبکه‌های اجتماعی و هم در داخل وبسایت استفاده شوند.
  1. وبینارهای شرکتی
  1. این وبینارها ذاتا محتوایی آنلاین محسوب می‌شوند که بازدهی بسیار خوبی برای تبدیل مخاطب به سرنخ‌های فروش ایفا می‌کنند. اما گاهی این وبینارها را به صورت محتوایی آفلاین ذخیره می‌کنیم و با یک تدوین آن را به محتوایی تکرار پذیر که می‌توان ورژن خلاصه شده آن را برای مخاطبینی که نیاز به اطلاعات بیشتر دارند ارسال کرد تبدیل می‌کنیم.
  1. ویدیوهای آموزشی
  1. این گونه از محتوا معمولا از دل یک مقاله آموزشی بیرون می‌آیند و با صدای گوینده خوانده شده و با تصاویر آرشیوی تدوین می‌شوند که هزینه بسیار کمتری از ویدیوهای معرفی خواهند
  1. پادکست
  1. حجم اطلاعات در موضوعات تخصصی معمولا بسیار بالا است و ویدیو برای ارائه این حجم از مطلب خسته کننده است و مخاطب ترجیح می‌دهد این محتوایی که گاه یک ساعت زمان میبرد را همراه با انجام فعالیتی دیگر مثل آشپزی یا ماشین سواری انجام دهد و پادکست تنها محتوایی است که این قابلیت را به مخاطب خواهد داد.
    پادکست شرکتی ویژگی دیگری هم دارد که بسیار برای کسب و کارها حائز اهمیت است. بیش از ۹۰ درصد مخاطبان پادکست آن را تا انتها گوش می‌دهند و همین موضوع باعث شده اثرگذاری بسیار زیادی در مخاطب ایجاد کند و بعد از چند اپیزود اعتماد کاملی بین شنونده و مشاور ایجاد خواهد شد که در تبدیل مخاطب به مشتری شرکت بسیار اثرگذار است.
    ارائه تبلیغ و اسپانسر شدن پادکست‌ها در حوزه‌های مرتبط یکی از اثربخش‌ترین روش‌های تبلیغ در سال‌های اخیر بوده است که می‌توان از آن در جهت افزایش فروش و ارائه خدمات استفاده کرد.
    داشت.

شبکه‌های اجتماعی و کمپین‌های دیجیتال

بخش دیگری که نقش کلیدی و مهمی در جذب مخاطب جدید و نگهداشت مشتریان دارد حضور در فضای شبکه‌های اجتماعی و انجام کمپین‌های چند جانبه بر بسر آنلاین است.

شبکه اجتماعی اینستاگرام

تنها شبکه اجتماعی فراگیر در ایران اینستاگرام است که هنوز موضع مشخصی از سمت حاکمیت برای نگهداشت و ادامه آن وجود ندارد و تا زمانی که فعال بماند جزو برترین کانال‌ها برای ارتباط مستقیم با مخاطب محسوب می‌شود و همین دلیلی است که نه می‌توان آن را نادیده گرفت و نه می‌توان تمام تمرکز کسب و کار را روی آن قرار داد.

گام‌هایی در جهت یک شبکه اجتماعی پویا:

• تشکیل پرسونای مخاطب هدف
• استفاده از قالب یکپارچه و با کیفیت
• ارائه منظم محتوای متناسب با ترند و نیاز مخاطب هدف
• تولید ویدیوی با کیفیت
• افزایش تعامل با مخاطب با ابزارهایی چون استوری، هدیه و..
• تبلیغات از طریق اینفلوئنسرهای متناسب با مخاطب
• هدایت مخاطب به صفحات فرود در وبسایت

کمپین‌های دیجیتال:

کمپین‌ها عنصر پیوند دهنده همه ابزارهای ارائه شده در بالا است. ویژگی یک کمپین تاریخ شروع و پایان آن، شاخص‌های ارزیابی و نتایج آن است و این الگوی می‌تواند روی چندین کانال پیاده سازی شود که در ادامه ارائه خواهد شد:

کانال شبکه‌های اجتماعی:

یکی از کانال‌های اثربخش در حوزه تبلیغات شرکت‌ها استفاده از مخاطبان شبکه‌های اجتماعی است که در قالب پیچ‌های پر مخاطب یا اینفلوئنسر‌های متناسب با سلیقه مشتریان هدف می‌توان از آنها بهره‌مند شد.

کانال موتور جستوجو

تبلیغات ادوردز گوگل یکی از کارآمدترین تبلیغات است چرا دقیقا در نقطه تصمیم مخاطب کسب و کار را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد ولی می‌تواند بسیار پر هزینه باشد و نیاز به بهینه سازی زیادی دارد و این تبلیغات هرچه دنباله دارتر باشد و کلمات صحیح‌تر و متناسب‌تری انتخاب شود هزینه کمتری را به کسب و کار تحمیل می‌کند.

کانال تبلیغات لوکال وب

از لحاظ قیمت به‌صرفه‌ترین کانال تبلیغاتی است و خود به چند طریق انجام می‌شود که عموما بر مبنای کلیک محاسبه می‌شود. تبلیغات همسان، بنری و ریتارگتینگ از انواع آن است.

ما در داده‌چین از چه افزونه های استفاده میکنیم

تمام افزونه های مورد استفاده در داده‌چین اورجینال بوده و از سورس های اصلی خریداری می شوند تا وب سایت مشتریانمان در امنیت کامل باشند.

elementor logo
ithemes-security logo
gravity-form logo
elementor-pro logo
crocoblock logo
ea logo
yoast logo
woocommerce logo

قیمت طراحی وب سایت شرکتی وردپرس در داده‌چین

طراحی تم و قالب گرافیکی سایت اختصاصی شما صورت خواهد گرفت و خوشبختانه می‌توانید امکانات بیشتر را، در آینده، به سایت خود اضافه کنید. لذا برای ارزیابی دقیق زمان و هزینه پروژه خود و دریافت پیش‌فاکتور خاص خود، با ما تماس بگیرید.

وب سایت ساده

محدوده قیمت
میلیون تومان ۵ تا ۱۵ میلیون تومان
  • ۱ ماه دوره پشتیبانی
  • مقابله با حملات امنیتی
  • بهینه‌سازی پایگاه داده
  • صفحه‌ساز
  • تنظیمات سئو
  • بروزرسانی هسته، تم‌ها و پلاگین‌ها
  • مدیریت تصاویر
  • فرم ساز الکترونیک
  • پنل مدیریت
  • امکان چند مدیریتی

وب سایت حرفه ای

محدوده قیمت
میلیون تومان ۱۰ تا ۶۰ میلیون تومان
  • ۳ ماه دوره پشتیبانی
  • مقابله با حملات امنیتی
  • بهینه‌سازی پایگاه داده
  • صفحه‌ساز
  • تنظیمات سئو
  • بروزرسانی هسته، تم‌ها و پلاگین‌ها
  • مدیریت تصاویر
  • فرم ساز الکترونیک
  • پنل مدیریت
  • امکان چند مدیریتی

وب سایت ایده محور

محدوده قیمت
میلیون تومان ۲۵ تا ۱۵۰ میلیون تومان
  • یک سال دوره پشتیبانی
  • مقابله با حملات امنیتی
  • بهینه‌سازی پایگاه داده
  • صفحه‌ساز
  • تنظیمات سئو
  • بروزرسانی هسته، تم‌ها و پلاگین‌ها
  • مدیریت تصاویر
  • فرم ساز الکترونیک
  • پنل مدیریت
  • امکان چند مدیریتی

سوالات پر تکرار در طراحی وبسایت شرکتی

طراحی وبسایت شرکتی چقدر هزینه‌بر است؟

این موضوع بسیار به کارکردی که از وبسایت انتظار دارید، تعداد زبانی که برای آن در نظر گرفتید، شرکتی که با آن کار می‌کنید و تعداد صفحات کلیدی مورد نیاز شرکت بستگی دارد. ولی در شرکت داده‌چین هزینه حدودی آن بین ۵ تا ۱۵ میلیون تومان است.

در طراحی وبسایت شرکتی به چه چیزی توجه کنیم؟

۱. انتخاب شرکت مورد اعتماد
۲. ظاهر کاربر پسند و دیزاین اختصاصی برای شرکت شما
۳. سرعت وبسایت (از gtmetrix.comاین شاخص را بررسی کنید.)
۴. امنیت وبسایت (استفاده از افزونه‌های اورجینال، هاست با کیفیت و..)
۵. قابلیت توسعه بعد از تحویل کامل از شرکت طراح

برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت چه کار کنیم؟

۱. کارنامه آنها را ببینید، و نمونه‌های آنها را با شاخص‌های بالا بررسی کنید.
۲. با افراد متفاوتی از تیم طراح وبسایت صحبت کنید.
۳. ساختار شرکت از زمان پر کردن فرم تا بستن قرارداد را از حیث فرآیندی بررسی کنید.
۴. از آنها پیشنهادنامه و پرپوزال بخواهید.
۵. به صورت تصویری با آنها تماس داشته باشید.
ویژگی‌های یک شرکت طراحی وبسایت خوب چیست؟
۱. نمونه کارهای با کیفیت دارند.
۲. شرکت هستند و چندین نفر روی هر پروژه کار می‌کنند.
۳. فرآیند نیازسنجی، مشاوره و قرارداد مشخصی دارند.
۴. زمانسنج و پیگیرانه برخورد می‌کنند.