logo wh

طراحی سایت بوتیک و مزون

ایجاد حس اعتماد در مخاطبین مهم‌ترین راهکار برای جذب مشتریان یک بوتیک یا مزون لباس است که در این راستا تلاش می‌کنند دفتری زیبا و پرسنلی شیک‌پوش داشته باشد.

ما کی هستیم ؟

استودیو خلاقیت داده‌چین

استودیوی خلاقیت داده‌چین مجموعه‌ای است از مهارت‌های دیجیتال که در کنار کسب و کار‌های قرار می‌گیرد و آنها را از ابعاد مورد نیاز برای حضور حرفه‌ای در فضای آنلاین توانمند می‌کند. این خدمات از توسعه بستر دیجیتال مانند توسعه وبسایت و ابزارهای مدیریتی یکپارچه با آن تا ارائه خدمات محتوایی امتداد پیدا می‌کند. و این ترکیب کامل خدمات حاصل ۴ سال حضور پر رنگ در کنار کسب و کارهای متفاوت و توسعه گام به گام آنها در مسیر آنلاین شدن بوده است.

Logo
بکگراند

چه کسانی به داده‌چین اعتماد کرده‌اند

توسعه و طراحی وبسایت بوتیک و مزون لباس

ایجاد حس اعتماد در مخاطبین مهم‌ترین راهکار برای جذب مشتریان یک بوتیک یا مزون لباس است که در این راستا تلاش می‌کنند ظاهری آراستا، فروشندگانی خوش‌پوش و مدهایی خاص را پیش روی مخاطب خود قرار دهند تا تاثیری مثبت روی حس اعتماد آنها داشته باشد.

اما اولین تماس مخاطب با یک مزون لباس پیش از مراجعه به آن و از وبسایت و شبکه‌های اجتماعی و حتی تصاویری که از لوکیشن گوگل دریافت می‌کند خواهد بود. و یک بوتیک هرچه در این حوزه خود را حرفه‌ای و توانمند نشان دهد می‌تواند تاثیر اولیه مناسبی روی مخاطب خود داشته باشد و او را با دیدی مثبت به محیط کار خود دعوت کند.

از سوی دیگر حضور مخاطبین در فضای دیجیتال رو به افزایش است و با استفاده از ظرفیت‌های این فضا می‌توان مخاطبین زیادی را با کمک کمپین‌های دیجیتال به سمت کسب و کار خود هدایت کرد.

نقش‌های متفاوت وبسایت بوتیک و مزون لباس

فضای آنلاین و اینترنت نقشی کلیدی‌تر را در حوزه مد و فشن بازی می‌کنند و اگر از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده نکنیم سهم بازار خود را به رقیبانی تازه نفس که خود را با ابزارهای دیجیتال چابک‌تر کرده‌اند واگذار خواهیم کرد.

این همان اتفاقی است که برای برندهای قدیمی که متدهای سنتی برای جذب مخاطب استفاده می‌کردند افتاد و بسیاری از آنها به قدری سهم بازار از دست دادند که با وجود سابقه طولانی و حضور در بهترین نقاط شهر باز هم مشتریان سابق خود نیز از سرویس‌های آنلاین برای انتخاب بوتیک یا مزون لباس استفاده می‌کردند.

clothes-on-a-hanger-in-a-boutique-min

نقش طراحی وبسایت بوتیک و مزون لباس در جذب مشتریان تازه

حتی اگر مخاطب شما در نزدیکی بوتیک شما باشد و قصد خرید لباس پیرامون خود را داشته باشد ابتدا در گوگل جستوجو خواهد کرد: «مزون لباس نزدیک من، بهترین بوتیک لباس در اصفهان یا..» آنجاست که ممکن است شما مخاطبی نزدیک به خودتان را به برندی که در فضای آنلاین، خود را بهتر ارائه کرده واگزار کنید. یا از بازار شهر یا محله خود سهمی کامل بردارید و حتی از شهرها و مناطق دیگر نیز مشتری تازه جذب کنید.

نقش طراحی وبسایت بوتیک و مزون لباس در تبدیل مخاطب به مشتری

حتی اگر مخاطب شما در نزدیکی بوتیک شما باشد و قصد خرید لباس پیرامون خود را داشته باشد ابتدا در گوگل جستوجو خواهد کرد: «مزون لباس نزدیک من، بهترین بوتیک لباس در اصفهان یا..» آنجاست که ممکن است شما مخاطبی نزدیک به خودتان را به برندی که در فضای آنلاین، خود را بهتر ارائه کرده واگزار کنید. یا از بازار شهر یا محله خود سهمی کامل بردارید و حتی از شهرها و مناطق دیگر نیز مشتری تازه جذب کنید.

یکی از کارکردهای وبسایت این است که از طریق سیستم مدیریت روابط مشتری (CRM) از مرحله‌ای که او فرم پر کرده یا خریدی انجام داده او را تعقیب کند تا در نوبت بعدی نیز اسم شما در ذهن او باشد و به دیگران نیز معرفی کند. سیستم CRM یکپارچه با وبسایت یکی دیگر از خدمات داده‌چین به مزون‌ها و بوتیک‌های پوشاک است. 

ما در داده‌چین از چه افزونه های استفاده میکنیم

تمام افزونه های مورد استفاده در داده‌چین اورجینال بوده و از سورس های اصلی خریداری می شوند تا وب سایت مشتریانمان در امنیت کامل باشند.

elementor logo
ithemes-security logo
gravity-form logo
elementor-pro logo
crocoblock logo
ea logo
yoast logo
woocommerce logo

قیمت طراحی وب سایت وردپرس در داده‌چین برای بوتیک و مزون لباس

طراحی تم و قالب گرافیکی سایت اختصاصی شما صورت خواهد گرفت و خوشبختانه می‌توانید امکانات بیشتر را، در آینده، به سایت خود اضافه کنید. لذا برای ارزیابی دقیق زمان و هزینه پروژه خود و دریافت پیش‌فاکتور خاص خود، با ما تماس بگیرید.

وب سایت ساده

محدوده قیمت
میلیون تومان ۵ تا ۱۵ میلیون تومان
  • ۱ ماه دوره پشتیبانی
  • مقابله با حملات امنیتی
  • بهینه‌سازی پایگاه داده
  • صفحه‌ساز
  • تنظیمات سئو
  • بروزرسانی هسته، تم‌ها و پلاگین‌ها
  • مدیریت تصاویر
  • فرم ساز الکترونیک
  • پنل مدیریت
  • امکان چند مدیریتی

وب سایت حرفه ای

محدوده قیمت
میلیون تومان ۱۰ تا ۶۰ میلیون تومان
  • ۳ ماه دوره پشتیبانی
  • مقابله با حملات امنیتی
  • بهینه‌سازی پایگاه داده
  • صفحه‌ساز
  • تنظیمات سئو
  • بروزرسانی هسته، تم‌ها و پلاگین‌ها
  • مدیریت تصاویر
  • فرم ساز الکترونیک
  • پنل مدیریت
  • امکان چند مدیریتی

وب سایت ایده محور

محدوده قیمت
میلیون تومان ۲۵ تا ۱۵۰ میلیون تومان
  • یک سال دوره پشتیبانی
  • مقابله با حملات امنیتی
  • بهینه‌سازی پایگاه داده
  • صفحه‌ساز
  • تنظیمات سئو
  • بروزرسانی هسته، تم‌ها و پلاگین‌ها
  • مدیریت تصاویر
  • فرم ساز الکترونیک
  • پنل مدیریت
  • امکان چند مدیریتی

سئو و افزایش بازدید

اطلاعات مد و فشن از دو بخش کلی تشکیل شده‌اند. بخش‌هایی که می‌توان به صورت عمومی و از طریق جستوجوی گوگل یا به زبان فارسی یا به زبان‌های مرجع به آنها دسترسی پیدا کرد و بخش‌هایی که فرد به فرد متفاوت است یا مخاطب به دلیل پیچیدگی‌ها و تعدد المان‌های تصمیم گیری در پوشاک و مد توان جستوجو در مورد آن را ندارد و به راهنمای تخصصی در آن موضوع نیاز پیدا می‌کند.

بخش اول این محتوا همان جایی است که می‌توان مخاطبان را به سمت وبسایت بوتیک یا مزون لباس هدایت کرد تا اطلاعات تکمیلی و فرآیند خرید را با آن فروشگاه را به انجام رسانند.

این فرآیند تولید محتوا و بهینه‌سازی آن برای گوگل در گرفتن کلیدواژه‌های مرتبط با مد و فشن را سئو می‌گویند و عموما روی محتواهای متنی اعمال می‌شود.

این کار یک فرآیند بسیار تخصصی است که تنها ۱۰ درصد آن مربوط به زیرساخت وبسایت مزون است و این استراتژی، برنامه ریزی و مدل اجرای محتوا است که کمک می‌کند شما از موتور جستوجو ورودی با کیفیت و همیشگی داشته باشید.

شما به عنوان مدیر مزون یا بوتیک پوشاک که در این حوزه مد و فشن تخصص دارید سوالات کلیدی که مخاطب از شما در مراحل مختلف می‌پرسد را می‌دانید و در جایی که خلا محتوایی در سطح وب می‌بینید تصمیم به تولید محتوا و پاسخ به این نیاز می‌گیرید.

حال شما رقبای کمتری دارید و می‌توانید بخشی از مخاطبین هدف مندی که نهایتا به خدمات شما نزدیک تر هستند را به سمت مزون یا بوتیک خود هدایت می‌کنید.

این تنها بخشی از فرآیند پیچیده و تخصصی سئو محتوایی است که داده‌چین این کار را برای مزون‌های زیادی انجام داده و کلیدواژه‌های مهم و پر بازدیدی را برای آنها از این بازار پر رقابت به ارمغان آورده است.

 

چرا باید وب سایتم را سئو کنم

دریافت بازدید ارگانیک

طی تحقیقی که بر روی ۳۱۰ میلیون بازدید روی ۳۰ سایت مختلف انجام شد، نشان داده شد که ۶۴% تمام ترافیک ارجاعی از جنس سرچ ارگانیک هستند.

بهبود تجربه کاربری

موتورهای جستجو دوست دارند سایتی را ببینند که روی موبایل خوب نمایش داده می شود، سیگنال های کاربری خوبی دارد و در آن از عکس ها و ویدیو های مرتبط استفاده شده است.

باعث افزایش مشتری و فروش

بر اساس یک تحقیق، کاربرانی که سئو به سمت سایت شما می آورد به طور میانگین تا ۱۴.۵% منجر به فروش محصول می شود در حالی که سایر روش های خارج از سایت تا ۱.۷% منجر به فروش می شوند.

افزایش اعتبار برند شما

اینکه شما در نتایج جستجو رنک خوبی را داشته باشید به کاربران این مفهوم را القا می کند که شما یکی از قدرتمند ترین نام ها در زمینه صنعت خود هستید.

تولید محتوا برای وب سایت بوتیک و مزون لباس

این تنها بخشی از فرآیند پیچیده و تخصصی سئو محتوایی است که داده‌چین این کار را برای مزون‌های زیادی انجام داده و کلیدواژه‌های مهم و پر بازدیدی را برای آنها از این بازار پر رقابت به ارمغان آورده است.

برگزاری وبینار، تولید پادکست، بلاگ‌های آموزشی، اینفوگرافی‌ها و ویدیوهای مد و فشن از انواع این محتواها محسوب می‌شود که در وبسایت یا شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌شوند و برای جذب مخاطب تازه، اعتماد سازی، نگهداشت و تبدیل مخاطب به مشتری در فضای مد و فشن بسیار پر کاربرد هستند.

محتوای ویدیویی

محتوای ویدیویی یکی از پر کاربردترین ابزارها برای ارتباط پیوسته، اعتماد سازی، ارائه اطلاعات به مخاطب است و برندسازی مطلوبی هم برای برندهای پوشاک ایجاد می‌کند. این ویدیوها انواع متفاوتی دارند و بر اساس مدت زمان، موضوع و نوع ارائه مطلب تقسیم بندی می‌شوند.

اگر اولویتی برای تولید محتوای ویدیویی وجود داشته باشد قطعا ویدیوهای معرفی در صدر لیست تولید خواهند بود. معمولا سه تا پنج ویدیوی معرفی برای هر بوتیک یا مزونی نیاز است که در در قدم اول ویدیوی معرفی برندشان، سابقه و تجربه مشتریان قبلی خود و در قدم بعدی ست‌ها و مدهای خاص این برند را در آن توضیح می‌دهند.

این ویدیوها باید بسیار حرفه‌ای تولید شود و زمانی بین یک تا دو دقیقه داشته باشند. تا هم برای شبکه‌های اجتماعی و هم در داخل وبسایت استفاده شوند.

ویدیوهای آموزشی

این گونه از محتوا معمولا از دل یک مقاله آموزشی بیرون می‌آیند و با صدای گوینده خوانده شده و با تصاویر آرشیوی تدوین می‌شوند که هزینه بسیار کمتری از ویدیوهای معرفی خواهند داشت.

محتوای پادکست

حجم اطلاعات در موضوع مد و فشن بسیار بالا است و معمولا ویدیو برای ارائه این حجم از مطلب خسته کننده است و مخاطب ترجیح می‌دهد این محتوایی که گاه یک ساعت زمان میبرد را همراه با انجام فعالیتی دیگر مثل آشپزی یا ماشین سواری انجام دهد و پادکست تنها محتوایی است که این قابلیت را به مخاطب خواهد داد.

پادکست ویژگی دیگری هم دارد که بسیار برای برندهای پوشاک حائز اهمیت است. بیش از ۹۰ درصد مخاطبان پادکست آن را تا انتها گوش می‌دهند و همین موضوع باعث شده اثرگذاری بسیار زیادی در مخاطب ایجاد کند و بعد از چند اپیزود اعتماد کاملی بین شنونده و مشاور ایجاد خواهد شد که در تبدیل مخاطب به مشتری بوتیک یا مزون بسیار اثرگذار است.

پادکست ویژگی دیگری هم دارد که بسیار برای برندهای پوشاک حائز اهمیت است. بیش از ۹۰ درصد مخاطبان پادکست آن را تا انتها گوش می‌دهند و همین موضوع باعث شده اثرگذاری بسیار زیادی در مخاطب ایجاد کند و بعد از چند اپیزود اعتماد کاملی بین شنونده و مشاور ایجاد خواهد شد که در تبدیل مخاطب به مشتری بوتیک یا مزون بسیار اثرگذار است.