logo wh

۶ تا از بهترین طراحی‌های وب‌سایت صنایع آرد

فهرست مطالب

صنایع آرد یکی از صنایع مهم دنیاست زیرا نان که پایه ی آن آرد است در سفره ی اکثر مردم جا دارد. اگر شما هم صاحب یکی از این صنایع مهم هستید شک نکنید که به یک وب سایت مناسب نیاز دارید تا نیازهای شما و مخاطبانتان را پاسخگو باشد. با ما همراه باشید تا با ذکر مثال بگوییم منظورمان از وب سایت “مناسب” چیست.

۱. Muhlenchemie

سادگی در طراحی سایت و استفاده از رنگ سازمانی (رنگ داخل لگو) اولین موارد قابل‌تحسین در این وب‌سایت هستند. نکتهٔ بعدی قراردادن یک ویدئوی گویا و پاسخگو به سؤالات در صفحهٔ نخست است. توجه کنید که کیفیت این ویدئو مانند تصاویر به‌کاررفته در سایت باکیفیت و دارای حس مطبوع است.

Muhlenchemie سایت صنایع آرد

۲. Ardent Mills

اگر فقط در مورد خودتان صحبت کنید، به‌احتمال زیاد بازدیدکنندهٔ زیادی نخواهید داشت. این وب‌سایت از اخبار مربوط به صنعت آرد یا ایده‌های تغذیه‌ای برای جذب بیشتر کاربران استفاده می‌کند. ناگفته نباشد که دسته‌بندی کامل و دقیق آن نیز بی‌نظیر است. دسته‌بندی مخصوصاً در سایت‌های پرمحتوا (مانند این سایت) اهمیت ویژه‌ای دارد.

Ardent Mills سایت صنایع آرد

۳. Grain Craft

صفحهٔ اصلی این سایت ۳ ویژگی دارد: ۱. ساده است ۲. از رنگ گندم‌زار (زرد) استفاده کرده ۳. با سه تیتر خودشان را معرفی کرده (ما که هستیم؟ چه می‌کنیم؟ و چگونه آن را انجام می‌دهیم؟). فراموش نکنید که آنچه در صفحهٔ نخست خود ارائه می‌دهید بسیار مهم است؛ زیرا محتوا و طراحی آن می‌تواند مخاطب را به کاوش بیشتر در سایت شما ترغیب کند یا بلعکس.

Grain Craft سایت صنایع آرد

۴. Athar Flour

خودنمایی کنید! اگر شرکت‌های بزرگ و معروف از مشتریان خود هستند آن را ذکر کنید. این سایت تمام برندهای مشتری خود را در صفحهٔ نخست ذکر کرده که ترفند بسیار تأثیرگذاری است. البته قراردادن عناوین و افتخارات در قسمت دسته‌بندی‌ها یکی دیگر از راه‌های خودنمایی برای نشان‌دادن اعتبار است.  کار جالب دیگر آن قراردادن ویژگی‌های هر آرد اعم از میزان گلوتن، سبوس، کاربردها و سایر نکات مهم هنگام تهیهٔ آرد از قسمت محصولات است.

Athar Flour سایت صنایع آرد

۵. Taban Flour Mills

کاربری آسان جزو ویژگی‌های اصلی این سایت است. از طرف دیگر بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند بدانند خوراک آنها چگونه تولید و به دست آنها رسیده است. شرکت تابان عکس‌هایی از ماشین‌آلات و فیلمی از فرایند تولید برای مخاطبین خود تهیه کرده است. اما مهم‌ترین بخش سایت، قابلیت سفارش محصول آنلاین برای نانوایی‌های دولتی و خصوصی است.

Taban Flour Mills سایت صنایع آرد

۶. Ard Machine

این یک سایت فروش و خدمات ماشین‌آلات صنعت آرد است. گویا بودن، مشاوره، کاتالوگ‌های قابل دانلود، راه‌های ارتباطی و بسیاری از موارد دیگر از الزامات یک سایت فروش ماشین‌آلات است. ارائهٔ لیستی از پروژه‌ها و مشتریان قبلی شرکت، خدمات جانبی، مقالات و امثال این موارد نیز جزو نکات قابل‌توجه در این سایت است. در نهایت وجود قابلیت تغییر زبان در صورت بین‌المللی بودن شرکت شماست.

Ard Machine سایت صنایع آرد

نکات:

اگر در عرصه ی صنعت آرد مشغول به کار هستید، نکات زیر را هنگام طراحی سایت فراموش نکنید:

  • توضیح محصولات: اسم آرد کافی نیست، ویژگی‌های آن مانند درصد سبوس، گلوتن، رطوبت و سایر ویژگی‌های آن را ذکر کنید.
  • محتوای خوب: برای پربار کردن سایت خود می‌توانید از دستورهای پخت شامل محصولاتتان، اخبار و مقالات مربوط به صنعت خود استفاده کنید.
  • سامانهٔ فروش: قراردادن سامانهٔ ثبت سفارش و فروش آرد به نانوایان و مشتریان خود را در سایت قرار دهید.
  • عکس و ویدئو: از محصولات، کارخانه و حتی اعضای خود عکس و ویدئوی باکیفیت در سایت خود قرار دهید.
  • افتخارات: مشتریان برجسته، گواهی‌ها و سایر افتخارات خود را برجسته کنید.
  • رنگ و المان: از رنگ‌ها و المان‌های مربوط به صنعت یا برند خود استفاده کنید.
  • دسترسی آسان: با دسته‌بندی خوب، طراحی ساده و راه‌های ارتباطی، دسترسی مشتریان به خود و محصولاتتان را آسان کنید.

به مطالعه و یادگیری ادامه دهید

۲۰ نوع وب‌سایت محبوب در اینترنت

اگر می‌خواهید در فضای آنلاین حضور داشته باشید، داشتن یک وب‌سایت به شما کمک بزرگی می‌کند. برای این منظور شما می‌توانید در سایت‌های محبوبی مانند

همیشه پاسخگوی سوالات شما هستیم
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x