logo wh

۵ نمونه از بهترین طراحی سایت‌های تعمیر لوازم‌خانگی

فهرست مطالب

صرفاً داشتن یک وب‌سایت باعث نمی‌شود که کسب‌وکار شما متحول شود! با ورود روزافزون هزاران کسب‌وکار به فضای مجازی شما نیاز دارید تا با راه‌اندازی یک سایت استاندارد جایگاه بالاتری میان رقبای خود کسب کنید. در ادامه به همراه مثال به شما خواهیم گفت که یک وب‌سایت تعمیر لوازم‌خانگی نیازمند چه ویژگی‌هایی است:

۱. Appliance Repair Gurus (ARG)

اگر ویژگی منحصربه‌فردی دارید آن را در سایت خود برجسته کنید! ARG ویژگی‌های متفاوت  خود را در صفحهٔ نخست از طریق آیکون و جملات کوتاه برجسته‌تر کرده تا به شما بگوید چرا باید آنها را انتخاب کنید. به‌عنوان‌مثال: خدمات‌رسانی در همان روز، دردسترس‌بودن در روزهای تعطیل، نرخ ثابت (ساعتی نیست) و موارد دیگر.

Appliance Repair Gurus (ARG) سایت تعمیر لوازم‌خانگی

۲. Just-in Time

شما ارائه‌کنندهٔ هر نوع خدماتی باشید، هزینه جزو مهم‌ترین فاکتورهاست. بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند پیش از دریافت خدمات در مورد هزینه‌های آن بدانند. این سایت به مخاطبین خود این امکان را می‌دهد تا با واردکردن کد پستی و نوع خدمات مدنظر، حدود هزینهٔ پرداختی را مشاهده کنند.

Just-in Time سایت تعمیر لوازم‌خانگی

۳. Appliance Repair Center Inc

این وب‌سایت دو نکتهٔ قابل‌ذکر دارد. اول داشتن دستهٔ رضایت‌نامه‌ها در بخش دسته‌بندی‌ها، این کار تغییر بزرگی در راستای جذب مشتری برای شما خواهد داشت. بخش دوم اشاره به تاریخچهٔ شرکت به همراه تصویر در بخش دربارهٔ ماست. پیشینهٔ بلند به معنای تجربهٔ کاری بلندمدت شماست و تأثیر زیادی در جلب اعتماد خواهد داشت.

Appliance Repair Center Inc سایت تعمیر لوازم‌خانگی

۴. Achar Baz

دسترسی کاربر جزو مهم‌ترین نکات طراحی سایت است. سایت آچارباز با طراحی مینیمال و دسته‌بندی گسترده و مناسب خود این گزینه را به‌خوبی رعایت کرده است. علاوه بر دسته‌بندی، در بخش خدمات مشتری خود امکان ثبت شکایات، تعرفه‌ها، سؤالات متداول، شرایط و قوانین را قرار داده است.

Achar Baz سایت تعمیر لوازم‌خانگی

۵. IP Emdad

برای سئوی بهتر می‌توانید سایت خود را پربار کنید. به‌عنوان‌مثال سایت آی امداد با تهیهٔ ویدئوها، اخبار و آموزشات مختلف در سایت خود، این تکنیک را به نحو احسنت به کار برده است. این کار نه‌تنها ترافیک سایت را بالا می‌برد؛ بلکه نشان‌دهندهٔ علم و تخصص تیم شما خواهد بود.

IP Emdad سایت تعمیر لوازم‌خانگی

نکات:

در نهایت اگر قصد طراحی وب‌سایت تعمیرگاه لوازم‌خانگی خود را دارید، نکات زیر را فراموش نکنید:

  • تعرفه‌ها: تاحدامکان هزینهٔ خدمات خود را در سایت درج کنید.
  • دسترسی آسان: از طریق نوار سرچ و دسته‌بندی‌های کامل و مناسب، دسترسی کاربران به خدمات مدنظرشان را آسان کنید.
  • در خواست آنلاین: شما می‌توانید به کاربران خود این امکان را دهید تا از طریق سایت برای دریافت خدمات شما درخواست دهند.
  • پاسخ‌گویی: از طریق سؤالات متداول یا راه‌های ارتباطی جوابگوی سؤالات، ابهامات و حتی شکایات مشتریان خود باشید.
  • کسب اعتماد: با قراردادن رضایت‌نامهٔ مشتریان، تاریخچه و موارد دیگر در سایت خود سعی کنید اعتماد کاربران خود را جلب کنید.
  • تفاوت‌ها: اگر تفاوت‌هایی دارید که باعث برتری شما نسبت به سایر رقبا می‌شود حتماً آن را در سایت خود برجسته کنید.

به مطالعه و یادگیری ادامه دهید

۲۰ نوع وب‌سایت محبوب در اینترنت

اگر می‌خواهید در فضای آنلاین حضور داشته باشید، داشتن یک وب‌سایت به شما کمک بزرگی می‌کند. برای این منظور شما می‌توانید در سایت‌های محبوبی مانند

همیشه پاسخگوی سوالات شما هستیم
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x